Nic nie paruje - wszystko w najlepszym pozadku
Nic nie paruje - wszystko w najlepszym pozadku
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
ja mam takie pytanie od jakiegoś czasu zaczyna mi z miski olejowej podciekać olej. Z tego co wiem to to nie ma w AGR uszczelki tylko jest masa uszczelniająca więc moje pytanie dużo z tym roboty, trzeba skrzynie rozpinać oraz czy da konieczna jet wymiana oleju bo nie dawno olej wyliniałem (2tys km)
nie trzeba wogole skrzyni ruszać, autko na kanał i spokojnie mozesz miske ściągnąć, a ta masa kosztuje około 20zł
ja z uwagi na to że jakiś ****k przy wymianie oleju zerwał gwint w misce owijam korek taśmą teflonową i dodatkowo smaruje starym ale sprawdzonym hermetikiem dla psychicznego komfortu i odpukać jest OK
Nieważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią .
Odnawiam temat:
Czy to jest częsty przypadek że cieknie olej z miski w miejscu uszczelniacza??
W moim wypadku równierz cieknie z korka spustowego - ale zmieniam olej wiec wymienie podkładki i będzie git, ale ponadto moja miska jest dodatkowo upaprana olejem z lewej storny (tam gdzie się łaczy ze skrzynią) i z prawej storny. I teraz nie wiem czy padł uszczelniacz czy może cieknie z góry?? Przewód wychodzący z turbiny też jest zaolejony - to może z tamtąd cieknie tyle oleju na dół?? Tylko autko dobrze jezdzi turbo pcha dobrze (wartość na przepływomierzu ok 137) to turbina pada? Czy tam są jakieś uszczelniacze??
Witam.
Ja również mam problem z cieknącym olejem z pod korka miski olejowej. W związku z tym proszę o podanie wymiarów miedzianej podkładki.
Witam mam podobny problem co wy mianowicie dzisiaj chciałem wymienić olej zdejmuje osłonę biorę klucz 19 i próbuje odkręcić śrubę niestety na darmo kręci się w jedną i drugą stronę najlepsze to że w miejscu i nie mogę odkręcić , przyszedł czas wymiany oleju i a tu zonk , jak najlepiej zrobić :/
Pojechać do warsztatu mechanicznego aby Ci wyssali olej góra.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Maggu wszystko ok ale wolałbym inne rozwiązanie myślałem czy nie powiększyć gwintu w tej misce gwintownicą tylko jak tą cholerną śrubę odkręcić :/ teraz nie wiem czy sama śruba jest walnięta czy w misce tam w środku , pech jak cholera;/
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)