Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 37

Temat: Czujnik temperatury

  1. #21
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Mógł to zrobić od razu... Dobra nie ma co rozkminiać, poczekamy na świerze wieści
    Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.

  2. #22

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    hehe, niby z katalogu a okzałao się że nie pasuje Czekam na kolejne podejscie On chce wymieniać jakiś czujnik bliżej chłodnicy - bliżej przodu samochodu niż ten zielony No zobaczymy co z tego wyjdzie ... Komp nie zgłasza żadnych błędów oraz pokazuje prawidłową temperaturę. Ja nadal sądze że to ten zielony co wymienił daje popalić - no ale zobaczymy..

  3. #23
    ozi@'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Uk, Nuneaton
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez zajcev_25 Pokaż post
    Termostat został wymieniony - problemu nie rozwiązał Efekt jest nadal taki, że komputer podłączony do samochodu - pokazuje temp. pracy silnika własciwą - czyli ponad 80stopni, natomiast komputer w kabinie - ledwie ponad 60 Facet powiedział ze jest jeszcze jeden czujnik do kabiny czy jakoś tak - i jutro spróbuje podmienić dla sprawdzenia Reasumująć - czujnik który został wymieniony i termostat - są ok. Jutro zrobię update czy pomogło.
    Witam chciałem sie podłączyć do tematu bo mam podobny problem.. tylko że u mnie zegar pokazuje prawie 100 st., wymieniłem już termostat w chłodnicy i drugi przy silniku, Vag na pokazuje mi temperaturę około 80 st, i drugą 34-37 st, nie za bardzo wiem do czego tyczy się ta druga.., w każdym razie skoro na kompie jest koło 80 st to dlaczego zegar pokazuje prawie 100 ?, czy można to jakoś skorygować ?

  4. #24
    BartOwl's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Focus / XL600V
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ozi@ - wymień czujnik temperatury.. było nieraz na forum. Czujnik jest dwuobwodowy i jeden obwód podaje informacje silnikowi (vag) a drugi na wyświetlacz - uszkodzony u Ciebie. Poszukasz o czujniku temperatury to znajdziesz - powodzenia.
    BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
    Na forum wybitnie rzadko
    [[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]

  5. #25
    ozi@'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Uk, Nuneaton
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny



    troche sie zamotalem z tymi czujnikami, czujnik temperatury ? tzn. termostat ten który walsnie wymienilem, ten na chlodnicy? czy chodzi o czujnik temp. zewnetrznej a jezeli tak to co on ma wspolnego z temp. ktora pokazuje wskaznik temp. plynu chlodzacego w zegarach ?

  6. #26
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Termostat nie jest na chłodnicy ! W AGN jest na bloku silnika. W dziale warsztat jest opisana jego wymiana.
    Termostat to nie czujnik temperatury ! I też ni chodzi o czujnik temp zewnetrznej !

  7. #27
    ozi@'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Uk, Nuneaton
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Post

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MiG25 Pokaż post
    Termostat nie jest na chłodnicy ! W AGN jest na bloku silnika. W dziale warsztat jest opisana jego wymiana.
    Termostat to nie czujnik temperatury ! I też ni chodzi o czujnik temp zewnetrznej !

    Ostatnio edytowany przez ozi@ - 01-06-08 o 11:45

  8. #28
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Na schemacie nr 8 , czujnik G62 to czujnik temperatury.

    Termostat powinien być pomiędzy alternatorem ,a bagnetem oleju.Wchodzi tam w silnik gruby gumowy wąż idący od chłodnicy. Na jego końcu jest termostat.

  9. #29
    ozi@'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Uk, Nuneaton
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Post

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MiG25 Pokaż post
    Na schemacie nr 8 , czujnik G62 to czujnik temperatury.

    Termostat powinien być pomiędzy alternatorem ,a bagnetem oleju.Wchodzi tam w silnik gruby gumowy wąż idący od chłodnicy. Na jego końcu jest termostat.
    hej dzięki za szybka odpowiedź, hmm tylko ze ja właśnie wymieniłem ten czujnik na nowy jak napisałem wcześniej..

    doszedłem do tego że musi być walnięty wskaźnik na liczniku.. na pewno jest coś nie tak ze wskaźnikiem bo podczas testu Vagiem (opcja test wyjść) wskazówka wychodzi poza max wartość a potem jak spada to nie zatrzymuje sie w połowie na 90 st. tylko na prawie 100..

    Wracając do sedna sprawy czy można jakoś skalibrować ten wskaźnik ?
    Ostatnio edytowany przez ozi@ - 01-06-08 o 11:50

  10. #30
    roger22's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Racibórz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Witam Panowie
    Troszeczkę odświeżę temat. Po zakupie mojej A3 1.8t AGU wymieniłem czujnik temp. bo pajacował, albo 90 albo 0. Po 2 miesiącach, czyli ostatnio silnik miałem niedogrzany podczas jazdy, doszedł do 80 i nic do przodu. Dopiero po paru minutach postaju doszedł do 90. Więc nie myślałem długo, poczytałem troche i sru do mechanika wymiana termostat (Vernet) i płyn(g12) wymieniłem. Wyjechałem od mechanika i znowu to samo.
    Dodam że mechanik rzetelny, jutro jade do niego znowu żeby pooglądał.
    Może jakieś pomysły na wyjaśnienie ? termostat wadliwy?

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •