ok spróbuje tylko właśnie z nich wręcz nic nie leci ;/;/ dlatego mnie to zastanawia bo jak dam na zimne chłodzenie to równo w miarę leci... zobaczę dzisiaj co i jak
ok spróbuje tylko właśnie z nich wręcz nic nie leci ;/;/ dlatego mnie to zastanawia bo jak dam na zimne chłodzenie to równo w miarę leci... zobaczę dzisiaj co i jak
|
A włącz nawiew na środek. U mnie też nie wieje środkiem, jeżeli nie włączę przycisku kratki na panelu klimy.
panowie i panie xD jak wlaczam dmuchawe na 1 szczebelek... to po chwili slysze w miejscu schowka jak cos piszczy/skrzeczy... az do 3-4 szczebli pozniej dzwiek dmuchawy zaglusza... co to moze byc, jak to zrobic i jakie koszta? domyslam sie, ze cos z wirnikiem sterowania dmuchawy...
a3 8l AGR => 118d => 525dA LCI ++ =>?
nie sadze, bo tj zbyt regularne...
na 10 prob otwarcia i zamkniecia nawiewu 6-7 slysze dokuczlwie skrzypienie/piszczenie...
a jak sie "rozleje" że tak powiem podświetlenie w klimie da sie to jakoś odratować czy tylko zakup nowej?;/ bo żem schrzanił sobie sam na życzenie kurw...;/
w aso pewnie z 300stówki kosztuje albo i wiecej orientuje sie ktoś ile może? na allegro stoją po 200zl ;/
sory nie zauważyłem osobnego tematu... nie odpisujcie.
Ostatnio edytowany przez michalwrocek - 04-11-08 o 16:05
Witam.
Ostatnio mam problem z moją A3. Od dwóch dni przy włączonym nawiewie po pewnym czasie, gdy się zatrzymam z pod maski wydobywa sie okropne tłuczenie/stukot (podczas jazdy raczej tak się nie dzieje). Po wyłączeniu nawiewu walenie ustaje. Na forum znalazłam pewne wskazówki, ale mam pytanko czy może być to spowodowane zablokowaną popielniczką, której właśnie od dwóch dni nie mogę otworzyć (po oddaniu auta do sprzątania). Najprawdopodobniej zaplaniczka z tyłu jakoś może wpadła i zablokowała mipopielniczkę, której nie mogę otworzyć.
Bardzo proszę o wskazówki.
Jojcia - po mojemu to nie ma nic wspólnego z popielniczką, a z samym wentylatorem w klimie. Musiałabyś spróbować dobrać się do tego wentylatora - jest szansa że gdzies ociera w środku... podczas jazdy pewnie też jest, tylko nie słyszysz. Pod maską jest znacznie bardziej słyszalne, bo tam masz bezpośredni dostęp do tego.
Druga opcja jest taka, że nie masz filtra pyłkowego i spadł Tobie jakiś syf (patyczki, liście, cokolwiek) do środka do wirnika - jak zajrzysz tam gdzie powinien być filtr pyłkowy, po jego wyjęciu pod taką klapką masz od razu wirnik. zobacz czy nic w nim nie lata. Jak to nie pomoże, to trzeba będzie go wymontować = zdemontowanie schowka pasażera, odkręcenie 2 śrub z dołu nagrzewnicy i wysunięcie silnika z wirnikiem. Gdzieś były foty.
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
Maciek84 (25-11-08)
Witam wszystkich!
Klima działa u mnie bez zarzutów śmiga i chłodzi jak należy ale mam prolblem z przyciskiem "obieg zamknięty/otwarty". jeśli go przytrzymam na wyświetlaczu klimatronika pojawia się symbol " obieg zamknięty", ale gdy tylko puszcze znika.
Co jest powodem nieuruchamiania się obiegu zamkniętego??
Jadąc za smrodzącym autobusem lub obok oczyszczalni ścieków przydałoby się aby działał
z góry dziękuje za odp.
Już wiem co jes tego powodem![]()
Obieg zamknięty działa wtedy gdy nie mamy włączonego ogrzewania szyb a ja na takim jeżdze cały czas![]()
Ostatnio edytowany przez plewan - 23-11-08 o 14:43
massiwo Mam dokładnie tak samo, troche mnie to juz denerwuje co to moze byc ???panowie i panie xD jak wlaczam dmuchawe na 1 szczebelek... to po chwili slysze w miejscu schowka jak cos piszczy/skrzeczy... az do 3-4 szczebli pozniej dzwiek dmuchawy zaglusza... co to moze byc, jak to zrobic i jakie koszta? domyslam sie, ze cos z wirnikiem sterowania dmuchawy...
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)