|
Aha no ja jedynie slyszalem, ze v-power i ultimate sa gorsze od vervy poniewaz maja sporo dodatkow i barwnikow z racji ze to zagraniczne paliwko...a verve podobno w naszym kraju najlepiej tankowac
Co do tego, ze to niezdrowe hmmm filtr paliwa przy kazdej wymianie wyglada bardzo dobrze dzieki temu ze jezdze na takich paliwkach wiec juz sam nie wiem
Slyszalem tez ze kiedys jakis tam ktos z BMW sprawdzal to u siebie w aucie i przez 300tys nie wymienial oleju i ponoc silnik lepiej wygladal i gral anizeli przy wymianach co 20-30tys ...
Wiec tu juz nasza wola chyba pozostaje co robic jak robic i kiedy robic![]()
aj wymieniam filtr paliwa co 20/30 tys... na zime najczesciej (jak jest syf to sie krystalizuje i zatyka filtry...)
co do rodzaju paliwa to nie ma sensu sie spierac kazdy ma swoje zdanie a nie kazdy wie ze itak w PL dostawca paliwa jest orlen (ktorego itak nie lubie)chyba tylko Shell nie bierze od orlenu jak dobrze pamietam...
(LUKOIL to tez orlen
)
420 500 km
czy paliwo w filtrze paliwa jest pod ciśnieniem?
chciałbym sam zmienić w TDI ATD
a nierobiłem tego jeszcze w dieslu nigdy
Pozdrawiam
P.S.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodka...tlg_01_fzart=1
na tej stronie fajnie wyszukuje jakie filtry i numery
ja wymieniam olej i filtry co 10 tyś![]()
Zabezpieczenia medyczne imprez masowych
www.med-event.pl
to ja odgrzeje Proxowego kotleta dla jasności
Nie syf się krystalizuje tylko paliwo jest do dupy, bo jest taki parametr jak temperatura zablokowania zimnego filtra, która zależy od tego najprościej mówiąc czy ON jest zimowy czy nieMiałem o tym sporo na płynach eksploatacyjnych
![]()
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
wymieniajac filtr paliwa w TDI należy go wczesniej zalać paliwem?
sa jakies wytyczne przy wymianie?
Pozdr.
Mozesz bez zalewania, tylko przygotuj sie ze na poczatku bedzie trzeba sporo pokrecic na aku. zanim filtr zaciagnie paliwo i odpali.
Co do wymiany filtra paliwa to w dieslu zmieniam co 30tys w benzynie co 60 i nigdy nie mialem zadnego problemu z filtrem.
W temacie paliw, paliwa v-power czy ultimate troche hymm bardziej suche ze wzgledu na to ze maja wiecej dodatkow czyszczacych ale roznica jest tak mala ze w zaden sposob nie wplywa na silnik. Dostawcami paliwa w Pl sa Orlen i Lotos ( wsumie to czesto tankuja na orlenie tankujemy paliwo z lotosu i odwrotnie ), jedynie kilka takich paliw jak vpower 99+ ( czy jak tam sie on nazywa ) czy diesel gto sa importowane reszta jak vpower95 to zwykle paliwo w ktorym staraja ( tak tylko staraja bo czasem im to roznie wychodzi) sie zachowac lepsza jakos plus mieszaja z wieksza iloscia dodatkow myjacych, podalem nazwy paliw Shella ale podobnie jest z BP czy Statoil.
2 Fast not 2 Furious
Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage![]()
S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)