Karoooola a jaki olej zalalas teraz? Syntetyk, polsyntetyk czy mineralny? Byc moze ktos jezdzil juz jakis czas na mineralnym a mechanik zalal Ci syntetyk i doszlo do rozczelnienia?
Karoooola a jaki olej zalalas teraz? Syntetyk, polsyntetyk czy mineralny? Byc moze ktos jezdzil juz jakis czas na mineralnym a mechanik zalal Ci syntetyk i doszlo do rozczelnienia?
|
czyli masz syntetyk.. ale to bez sensu, po co ktoś lał mineralny? nawet jeśli już lać mineralny, to nie przy takim przebiegu.. choć najnowsza "szkoła" mówi, że przebieg nie ma żadnego znaczenia.
poza tym parę osób na forum zmieniało mineralne/półsyntetyki na syntetyki i wszystko było ok, może przyczyna leży gdzie indziej?
Best ET: 14.764@1/4mile
czy błahego... oby tak. tak jak Ci pisałam - u mnie pomogła wymiana uszczelniaczy zaworów, już nie bierze mi 1L/1000km. Koszt niemały, ale zawsze mogło być więcej.
Best ET: 14.764@1/4mile
KarOOOOla a ile Ci ubywa oleju na 1000km?
Za samochodem nie ma chmurki niebieskiego dymu?
Moga byc tylko uszczelniacze, wtedy koszt znikomy, ale sprawdz cisnienie na garach.
Moga tez pierscienie juz przepuszczac.
Niedostateczne ciśnienie może być spowodowane luzem na popychaczach, syntetyk mógł spłukać syf z zaworów i popychacze dostały luzu. Taka moja mała hipoteza, jak się mylę to mnie poprawcie![]()
0,5l to zaden przepal, mysle, ze wymiana uszczelniaczy powinna zalatwic sprawe ale to cisnienie jeszcze sprawdz.
Cisnienia moga byc wporzadku tylko roznice moga byc spore.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)