Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 93

Temat: Olej silnikowy - zmiana xxW40 na 10-5W40

  1. #31
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Karoooola a jaki olej zalalas teraz? Syntetyk, polsyntetyk czy mineralny? Byc moze ktos jezdzil juz jakis czas na mineralnym a mechanik zalal Ci syntetyk i doszlo do rozczelnienia?

  2. #32
    KarOOOOla's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gorzów Wlkp/Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez malik Pokaż post
    aroooola a jaki olej zalalas teraz? Syntetyk, polsyntetyk czy mineralny? Byc moze ktos jezdzil juz jakis czas na mineralnym a mechanik zalal Ci syntetyk i doszlo do rozczelnienia?
    tak pewnie jest...mam 5W40 czyli ...syntetyk??!! pewnie mechanik zj***ł wrrrr
    Zazdrośnik pluje tylko na tego, kto go przewyższa.

  3. #33
    monik's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    zielone
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    czyli masz syntetyk.. ale to bez sensu, po co ktoś lał mineralny? nawet jeśli już lać mineralny, to nie przy takim przebiegu.. choć najnowsza "szkoła" mówi, że przebieg nie ma żadnego znaczenia.

    poza tym parę osób na forum zmieniało mineralne/półsyntetyki na syntetyki i wszystko było ok, może przyczyna leży gdzie indziej?
    Best ET: 14.764@1/4mile

  4. #34
    KarOOOOla's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gorzów Wlkp/Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez monik Pokaż post
    poza tym parę osób na forum zmieniało mineralne/półsyntetyki na syntetyki i wszystko było ok, może przyczyna leży gdzie indziej?
    obys Monik miala racje i bylo to cos blahego...<modli sie>

    no chlopaki czekam na pomysly co mam robic, gdzie sie udac i co szukac??
    Ostatnio edytowany przez KarOOOOla - 05-05-09 o 10:16
    Zazdrośnik pluje tylko na tego, kto go przewyższa.

  5. #35
    monik's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    zielone
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    czy błahego... oby tak. tak jak Ci pisałam - u mnie pomogła wymiana uszczelniaczy zaworów, już nie bierze mi 1L/1000km. Koszt niemały, ale zawsze mogło być więcej.
    Best ET: 14.764@1/4mile

  6. #36
    KarOOOOla's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gorzów Wlkp/Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez monik Pokaż post
    czy błahego... oby tak. tak jak Ci pisałam - u mnie pomogła wymiana uszczelniaczy zaworów, już nie bierze mi 1L/1000km. Koszt niemały, ale zawsze mogło być więcej.
    ale skad przy tym kontrolka cisnienia??!!!
    Zazdrośnik pluje tylko na tego, kto go przewyższa.

  7. #37
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    KarOOOOla a ile Ci ubywa oleju na 1000km?
    Za samochodem nie ma chmurki niebieskiego dymu?
    Moga byc tylko uszczelniacze, wtedy koszt znikomy, ale sprawdz cisnienie na garach.
    Moga tez pierscienie juz przepuszczac.

  8. #38
    KarOOOOla's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gorzów Wlkp/Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez LeoRulez Pokaż post
    KarOOOOla a ile Ci ubywa oleju na 1000km?
    Za samochodem nie ma chmurki niebieskiego dymu?
    0,5 l/1000km mysle...zwlaszcza na trasie....
    z tym dymem musze sprawdzic...choc raczej nie widzialam takich objawow
    Ostatnio edytowany przez KarOOOOla - 05-05-09 o 10:15
    Zazdrośnik pluje tylko na tego, kto go przewyższa.

  9. #39
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Niedostateczne ciśnienie może być spowodowane luzem na popychaczach, syntetyk mógł spłukać syf z zaworów i popychacze dostały luzu. Taka moja mała hipoteza, jak się mylę to mnie poprawcie

  10. #40
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    0,5l to zaden przepal, mysle, ze wymiana uszczelniaczy powinna zalatwic sprawe ale to cisnienie jeszcze sprawdz.
    Cisnienia moga byc wporzadku tylko roznice moga byc spore.

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •