Strona 40 z 117 PierwszyPierwszy ... 3038394041425090 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 391 do 400 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #391
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Dziwne.
    Sprawdziłem naklejkę w swojej książce serwisowej i mam jak byk 195 kW CDLA.

  2. #392

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    S3 z S-troniciem robi sie tak samo jak manulala bez problemow ze skrzynia.
    CDLA rozni sie tylko nazwa. Producent w miedzy czasie wprowadzil 4literowe nazewnictwo i z BHZ zrobil sie CDLA.

    CDLA-265ps
    CDLB-272ps
    CDLC-230ps
    CDLD-240ps

    Teraz pierwsze 3 literki oznaczaja rodzine silnika a ostatnia odpowiada za wskazanie konkretnego.
    AXX - 445Ps

  3. #393
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    I S-tronic normalnie wytrzymuje?
    Bo ZTCP były jakieś ograniczenia przy trochę bardziej hardkorowym tuningu.

    Dzięki za rozjaśnienie kwestii silników.

  4. #394

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez uzx Pokaż post
    I S-tronic normalnie wytrzymuje?
    Bo ZTCP były jakieś ograniczenia przy trochę bardziej hardkorowym tuningu.

    Dzięki za rozjaśnienie kwestii silników.
    pislem o tym wiele razy. nie ma ogranicznien i czemu ma nie wytrzymywac. powyzej 500nm trzeba zmienic sprzegla a do 500nm to daleko
    AXX - 445Ps

  5. #395
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    w ETCE jest tak :
    to samo przy kazdej czesci i wyszukiwarce po kodach silnika
    Załączone miniaturki Załączone miniaturki Click image for larger version. 

Name:	silniki.jpg 
Views:	182 
Size:	46.6 KB 
ID:	2798  
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #396
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Może wrzucili teraz do jednego CDLA BHZ i dawnego osłabionego BZC...

  7. #397

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    vwaudi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    jakie cisnienie wytrzymuje nowy dv? 06H-145-710-D, czy mozna go zastapic jakims mocniejszym zaworem?
    BPY

  8. #398

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Wytrzymuje tyle ile jest w stanie zmierzyc Twoj Map Sensor
    AXX - 445Ps

  9. #399

    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    vwaudi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    chodzi o to ze przy zmianie biegów np. jade na 2 biegu i dodaje gazu np do 3 tys obrotow, puszczam gaz w tym momencie slysze turbo, jakby jej wirniki. Wyglada mi na to ze powietrze cofa sie przez turbo i wali po lopatkach.

    Czy tzn. ze zawor nie otwiera sie zeby upuscic, wieksza ilosc powietrza w ukladzie?

    Blad z vaga jest taki:

    008801 - Zawór turbospre?arki N249: usterka mechaniczna
    P2261 - 008 - Niezrozumia3y sygna3 - Sporadyczny
    Ramka zamro?ona:
    Stan b3edu: 00101000
    Priorytet b3edu: 0
    Czestooa b3edu: 92
    Przebieg: 32538 km
    WskaYnik czasu: 0
    Data: 2000.00.00
    Czas: 11:06:14

    Ramka zamro?ona:
    Obroty silnika: 2845 /min
    Obci1?enie: 9.4 %
    Predkooa: 106.0 km/h
    Temperatura: 86.0*C
    Temperatura: 15.0*C
    Cionienie rzecz.: 990.0 mbar
    Napiecie: 14.351 V
    BPY

  10. #400

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez vwgtiusa Pokaż post
    Czy tzn. ze zawor nie otwiera sie zeby upuscic, wieksza ilosc powietrza w ukladzie?
    Nie poprostu to nie chodzi o ilosc powietrza tylko sie uszkodzil. Kup nowy "poprawiony" i nie bedziesz mial problemu.
    AXX - 445Ps

Strona 40 z 117 PierwszyPierwszy ... 3038394041425090 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •