Strona 16 z 52 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 151 do 160 z 516

Temat: Katalizator

  1. #151
    OooO's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętochłowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Ktoś wycinał katalizator w 1.6 97' ?? bo widze ze rozmowa toczyla sie miedzy 1.8 a 1.9 zastanawiam sie nad jego wycięciem no i wstawieniem tłumika przelotowego,co mi doradzacie?

  2. #152
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    OooO a co to za roznica czy to bedzie 1.6 czy 1.8?
    Ja wycinalem z 1.6, zrobilo sie glosniej i przyjemniej podczas jazdy, wstawilem rurke w obudowie kata i mam mniej problemow niz na rozklepanym katalizatorze.
    Dzwik troche metaliczny, ale brzmi lepiej niz brzeczaca ceramika w kacie.

  3. #153
    makubaku's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    325ti
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    no własnie chyba jest roznica, nie wiem czym jest spowodowana ale ja mam wstawionego kata i jest lipa jak silnik jest zimny, dzwiek metaliczny jak mialem sama puszke tez mnie denerwowal strasznie, dlatego zastanwaim sie nad wspawaniem ori kata uzywanego i moze sie pozbede tego dzwieku.

  4. #154
    luk-a-sz's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rz
    Auto
    VW 2.8 V6
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez LeoRulez Pokaż post
    OooO a co to za roznica czy to bedzie 1.6 czy 1.8?
    Ja wycinalem z 1.6, zrobilo sie glosniej i przyjemniej podczas jazdy, wstawilem rurke w obudowie kata i mam mniej problemow niz na rozklepanym katalizatorze.
    Dzwik troche metaliczny, ale brzmi lepiej niz brzeczaca ceramika w kacie.
    Dokładnie jest tak jak piszę kolega.

    ps. nie spodziewaj się jakiegoś kopa mocy bo go nie będzie. Jeśli miałeś zabitego kata i wstawisz rurke/strumienice to może coś poczujesz. Kata sprzedasz za około 80zł. Jeśli trafisz na ogarniętego gościa to tak jak u mnie wytnie z kata gniazdo na sondę lambde i wspawa je w rurke/strumienice. Wtedy wymiana jakby coś będzie łatwa.

    Co do ceny:
    Ja za założenie nowego oryginalnego tłumika zamiast "sportowego" komina + powyżej opisany zabieg z strumienicą zapłaciłem 60zł (cena normalne nie żadne znajomości).


    Pozdrawiam

  5. #155
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez makubaku Pokaż post
    no własnie chyba jest roznica, nie wiem czym jest spowodowana ale ja mam wstawionego kata i jest lipa jak silnik jest zimny, dzwiek metaliczny jak mialem sama puszke tez mnie denerwowal strasznie, dlatego zastanwaim sie nad wspawaniem ori kata uzywanego i moze sie pozbede tego dzwieku.
    Kolego wstawiajac sama puszke bez wnetrznosci czy nawet rurki bedziesz mial zachwiany ciag nieoczyszczonych spalin i to nie ma prawa nie dzwonic, mozna miec rurke w obudowie zeby choc przeglad przejsc.
    Jak kat smierdzi jajkami i dzwoni to czas na wymiane bo zapcha ci nastepne tlumiki o ile jeszcze tego nie zrobil.
    A jaki jest sens kupowac uzywke i zamieniac ze starego na stary skoro katalizator spelnia swoje zadanie przez max 100 000km a pozniej jest tylko blokerem dla spalin i nie spelnia swojego zadania.

  6. #156
    Glac's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A8 4,2 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    dodam od siebie - w poprzedniej A3 1.8T wyciąłem kata i więcej tego nie zrobię z powodu smrodu spalin jaki się dostaje do auta podczas jazdy z otwartą szybą.

  7. #157
    makubaku's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    325ti
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez LeoRulez Pokaż post
    Kolego wstawiajac sama puszke bez wnetrznosci czy nawet rurki bedziesz mial zachwiany ciag nieoczyszczonych spalin i to nie ma prawa nie dzwonic, mozna miec rurke w obudowie zeby choc przeglad przejsc.
    Jak kat smierdzi jajkami i dzwoni to czas na wymiane bo zapcha ci nastepne tlumiki o ile jeszcze tego nie zrobil.
    A jaki jest sens kupowac uzywke i zamieniac ze starego na stary skoro katalizator spelnia swoje zadanie przez max 100 000km a pozniej jest tylko blokerem dla spalin i nie spelnia swojego zadania.
    zle mnie chyba zrozumiales, mam wspawanego kata(zamiennik) na ktorym jest zrobione oklo 7tys, od samego poczatku jest głosny, jak sie nagrzeje przestaje wydobywac brzydki dzwiek ale na zimnym silniku masakra, stad chec wspawania oryginału bo tak polecał tłumikarz, chyba ze ktos wie jaki dobry zamiennik wstawic lub wstawial taki u siebie i moze polecic.

  8. #158
    Kam1kaze's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GDAŃSK
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Glac Pokaż post
    dodam od siebie - w poprzedniej A3 1.8T wyciąłem kata i więcej tego nie zrobię z powodu smrodu spalin jaki się dostaje do auta podczas jazdy z otwartą szybą.

    A ja dodam od siebie, że mam wykruszonego ładnie kata (pozostała sama obudowa) i nie wystepuje żaden metaliczny dźwiek ani nie śmierdzi spalinami podczas jazdy z otwartymi szybami. Może po prostu ktoś ci zrobił małą dziurke w rurze/puszce i dlatego smierdziało.
    Pzdr

  9. #159
    OooO's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętochłowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Czyli z tego co rozumie, jeżeli wstawie strumienice to powinien sie pojawic świst moze nawet i metaliczny, ale bez chociażby samej puchy z kata przeglądu moge nie przejsc? Aha i dla samej ścisłości, kompletnie nie chodzi mi o podwyższanie mocy żeby tylko spalanie nie wzrosło

  10. #160

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Helo Audimaniacy.

    Mam pytanko, wyciąłem kata i tak jakby od tego momentu wzrosło mi spalanie tak do ok. 8,5-9 litrów ropy w mieście..

    Czy ktoś z Was zanotował większe spalanie bo wywaleniu katalizatora? Wypowiedzcie się proszę bo nie wiem gdzie szukać przyczyn.

Strona 16 z 52 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •