Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 55

Temat: miska olejowa problem

  1. #21
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Nic nie paruje - wszystko w najlepszym pozadku
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  2. #22
    mallcin's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    ja mam takie pytanie od jakiegoś czasu zaczyna mi z miski olejowej podciekać olej. Z tego co wiem to to nie ma w AGR uszczelki tylko jest masa uszczelniająca więc moje pytanie dużo z tym roboty, trzeba skrzynie rozpinać oraz czy da konieczna jet wymiana oleju bo nie dawno olej wyliniałem (2tys km)

  3. #23
    mareckim's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jelenia Gora
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    nie trzeba wogole skrzyni ruszać, autko na kanał i spokojnie mozesz miske ściągnąć, a ta masa kosztuje około 20zł

  4. #24
    skwaraA3's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    polska
    Auto
    AMBITION powered by CompSport
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    ja z uwagi na to że jakiś ****k przy wymianie oleju zerwał gwint w misce owijam korek taśmą teflonową i dodatkowo smaruje starym ale sprawdzonym hermetikiem dla psychicznego komfortu i odpukać jest OK
    Nieważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią .

  5. #25

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skwaraA3 Pokaż post
    dodatkowo smaruje starym ale sprawdzonym hermetikiem dla psychicznego komfortu
    ten sprawdzony hermetik co to jest dokladnie ??
    Mudas

  6. #26
    Zitek's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Odnawiam temat:

    Czy to jest częsty przypadek że cieknie olej z miski w miejscu uszczelniacza??
    W moim wypadku równierz cieknie z korka spustowego - ale zmieniam olej wiec wymienie podkładki i będzie git, ale ponadto moja miska jest dodatkowo upaprana olejem z lewej storny (tam gdzie się łaczy ze skrzynią) i z prawej storny. I teraz nie wiem czy padł uszczelniacz czy może cieknie z góry?? Przewód wychodzący z turbiny też jest zaolejony - to może z tamtąd cieknie tyle oleju na dół?? Tylko autko dobrze jezdzi turbo pcha dobrze (wartość na przepływomierzu ok 137) to turbina pada? Czy tam są jakieś uszczelniacze??

  7. #27
    alfik3000's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gródków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny


    Witam.
    Ja również mam problem z cieknącym olejem z pod korka miski olejowej. W związku z tym proszę o podanie wymiarów miedzianej podkładki.

  8. #28

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam mam podobny problem co wy mianowicie dzisiaj chciałem wymienić olej zdejmuje osłonę biorę klucz 19 i próbuje odkręcić śrubę niestety na darmo kręci się w jedną i drugą stronę najlepsze to że w miejscu i nie mogę odkręcić , przyszedł czas wymiany oleju i a tu zonk , jak najlepiej zrobić :/

  9. #29
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Pojechać do warsztatu mechanicznego aby Ci wyssali olej góra.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  10. #30

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Maggu wszystko ok ale wolałbym inne rozwiązanie myślałem czy nie powiększyć gwintu w tej misce gwintownicą tylko jak tą cholerną śrubę odkręcić :/ teraz nie wiem czy sama śruba jest walnięta czy w misce tam w środku , pech jak cholera;/

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •