dzieki za pomoc, zamowilem juz z koncowka D
dzieki za pomoc, zamowilem juz z koncowka D
BPY
|
Kolejnych kilka koni w AXX
![]()
AXX - 445Ps
dzisiaj trafiłem na ten temat, forum przeglądam już dłuższy czas
bardzo dużo interesujących tematów no i oczywiście ten który mnie najbardziej interesuje, mody TFSI
już kiedyś rozmawiałem z Compami i gdyby nie to że mam kawał drogi to pewnie u nich bym robił program
nie wykluczam natomiast ponownego programu właśnie w Compsporcie gdyż nie jestem przekonany czy program zrobiony w Mastersie jest optymalny
co prawda DSG i powinno się trzymać tych 350Nm (oczywiście wiem, że więcej też jest możliwe), ale bardziej chodzi mi o sam przebieg momentu
http://img19.imageshack.us/img19/9732/wykresq.jpg
póki co wydechu nie chcę ruszać bo głośność tego jest idealna a robienie samego cat backa wg. mnie nie będzie opłacalne
chciałbym na pierwszy ogień wrzucić IC z S3 - czy ktoś orientuje się jakiej poprawy mogę się spodziewać? czy gra warta świeczki przy samym programie?
no i oczywiście po IC bym zrobić remap, ze wskazaniem na Compsport bo z tego co widzę w większości przypadków pięknie wyciągają moment
aha, jednym z modów była też wymiana wkładki powietrza na gąbkę ITG - podobno sprawdzony produkt, bez skutków ubocznych
jedyne co zauważyłem to nieco lepsza reakcja na gaz i efekt akustyczny - tak mi się przynajmniej wydaje![]()
a ja jestem ciekawy czy ktos w Polsce juz ma zamontowany twintercooler np. z forge w TFSI??
BPY
Silnik BWA w GV GTI ze Skrzynia DSG.
![]()
AXX - 445Ps
Jakie mody? Zakładam że to bez pompy?
Da rade docisnać do okolo 350 PS ?
Pzdr
Wisnia, poczytaj tu i w innych tematach. Da pocisnac sporo wiecej i to bez kucia.
W angli ruszył nowy projekt S3 cel 600Hp i waga 1200kg
set-up:
Engine
* BSH race turbo kit - Purge welded tubular V-banded manifold
* GT3076R turbo with anti surge comp housing, billet compressor wheel, metal bearing cages, race spec bearings and Tial V-band exhaust housing
* Tial MVS 38mm V-band external wastegate
* Forged rods - non tapered little end
* Low compression Je pistons (yet to decide on bore or CR)
* Coated con rod bearing kit
* ARP 2000 rod bolts
* ARP 2000 head stud kit
* Revo stage 3 software
* N2MB Wot Box - 2-step / flat shift option
* OEM Audi RS4 injectors
* Autotech High pressure fuel pump
* Forge Motorsport remote DV kit
* Forge Motorsport PCV fix / catch can kit
* Forge Motorsport twintercooler kit
* Custom throttle body to intercooler pipe
* Forge Motorsport Twintake kit
* 76mm v-band downpipe
* 38mm v-band dump tube
* 76mm Ti exhaust system
* Full A/C system removed
Chassis
* KW adjustable camber plates
* AST race suspension with custom short springs & helpers
* Whiteline Anti Lift Kit
* KW race anti-roll bar kit
* Poly bushed suspension all round
* Project Mu 6 piston race calipers with 380mm discs
* Project Mu race pads - rear
* Braided front & rear brake lines
* Race brake fluid
* Spec Mini Twin race clutch & Aluminium flywheel
* Race Haldex controller
* VWR Engine mount - Race
* VWR gear box ounts - Race
* VWR billet lower subframe mount - Race
* VF engineering pendulum mount
* Forge Motorsport adjustable quick shift
* Forge Motorsport adjustable side-to-side quick shift
* Force fed engineering solid bushings - Shift cable support bracket
* Custom resin filled shift bushings
* Team dynamics Pro race 1.2 wheels (Powdercoated Red)
* Toyo R888 225/40/18 tyres
* Braille mini battery kit
Interior / Exterior
* Recaro Pole position seats (custom covers)
* Recaro Aluminium side mounts
* Recaro A3/S3 base frame kit
* Lightweight interior
* Custom rear carpet
* OEM optics front grill
* Black mirrors
* Front splitter center section - Satin black
* Rear diffuser section - Satin black
* PIAA 6500k xenon bulbs upgrade
* PIAA 6500k side lights
* Silvervision indicator bulbs all round
* 6500k rear number plate bulbs
Foty turbo
![]()
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
* Forged rods - non tapered little end
* Low compression Je pistons (yet to decide on bore or CR)
Skoro nie wiedza jeszcze o tych dowch rzeczach to te 600ps bedzie dla nich nie do osiagniecia.
Nie napisali o najwazniejszej rzeczy o pompie do baku. Bo to jest najwiekszy problem jesli chodzi o samochody uliczne.
Nie obedzie sie rowniez bez wtrysku metanolu bo niestety na 600ps wtryski z RS4 nie starcza.
To taki moje sugestieale 600 angielsko/amerykanskich ps napewno uzyskaja
Trzymam kciuki.
AXX - 445Ps
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)