Strona 45 z 117 PierwszyPierwszy ... 3543444546475595 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 441 do 450 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #441
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Chyba Launch

    Z tego, co wyczytałem, to umożliwia to zmiany biegów z gazem w podłodze (odcięcie zapłonu na czas zmiany biegu), co może dać całkiem sporo - nawet w S3 elektroniczna przepustnica ma niestety laga, o ile dobrze pamiętam na poziomie 0,3-0,5 s (różnica między wychyleniem pedału gazu, a pełnym otwarciem przepustnicy). A druga sprawa, to możliwość startu z konkretnych, zaprogramowanych obrotów, bez konieczności 'pompowania' turbiny. Jak dla mnie bomba.

    ALS to Anti-Lag System.
    Umożliwia podtrzymanie ciśnienia turbo przy zmianie biegów, działa normalnie na zasadzie spalania mieszanki praktycznie w kolektorze wydechowym, choć są warianty tego rozwiązania. Minusem jest też to, że auto ryczy wtedy jak stado mułów, ale potrafi dać ładne płomyczki z wydechu.

    Ostatnio edytowany przez uzx - 24-10-09 o 09:14

  2. #442
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    uzx masz jakiegos linka z cenkami... generalnie z jakim namiarem?

  3. #443
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    http://www.npcompleteperformance.com/wotbox - tylko to :/
    $189 to niedrogo, ale taka jest cena w USie.

    Compy się może odezwą w temacie, a nuż mają coś takiego u siebie.

  4. #444
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez uzx Pokaż post
    Compy się może odezwą w temacie, a nuż mają coś takiego u siebie.
    tak tak chetnie bym uslyszal Patryka opinie..

  5. #445
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    uzx, dobrze to opisał

    ALS stosuje się głównie w rajdówkach, ale tam silniki są do tego przygotowane

    Montowanie WOTBOxa do seryjnej S3 mija sie z celem...
    Ale jak ktoś ma zrobiony wydech i pare innych bajerów czemu nie
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

  6. #446
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
    Montowanie WOTBOxa do seryjnej S3 mija sie z celem...
    Ale jak ktoś ma zrobiony wydech i pare innych bajerów czemu nie
    Sądzisz? LC powinno działać i w serii, a poza tym jak napisałem wcześniej, dla mnie to może być właśnie sposób na ominięcie drive-by-wire, co efektywnie może się przełożyć na zmianę biegów prawie jak w DSG

    Ciekaw jestem jeszcze, jak wygląda kwestia międzygazu, ale pewnie o tym też pomyśleli.
    --
    Doczytałem i wygląda na to, że to urządzenie rozpoznaje, kiedy podczas mocnego przyspieszania trzymając gaz w podłodze wciskamy sprzęgło i uaktywnie się tylko w tym momencie. Oznacza to, że nie powinno to mieć żadnego wpływu na międzygaz. Sprytne.
    Ostatnio edytowany przez uzx - 24-10-09 o 09:14

  7. #447
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ciekawy jeszcze jestem czy montaz jest bardzo skomplikowany... do zrobienia samemu? hmmm

  8. #448
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Niby do zrobienia, ale sporo lutowania :/
    Trochę to mnie mierzi przy nowym aucie...

  9. #449
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    a widzialeś kiedyś auto z podtrzymaniem, które nie ma przelotowego wydechu?
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

  10. #450
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
    a widzialeś kiedyś auto z podtrzymaniem, które nie ma przelotowego wydechu?
    Nie i chyba nie zobaczę
    Ale z tego co widzę, to czas wyłączenia zapłonu jest ustawialny, więc ALSa nie musi być, a nie tracimy właśnie na elektronicznej przepustnicy i zyskujemy jeszcze LC. Mówię, jak dla mnie nawet w serii ma to sens.

Strona 45 z 117 PierwszyPierwszy ... 3543444546475595 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •