Strona 17 z 52 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 161 do 170 z 516

Temat: Katalizator

  1. #161
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    z moich doświadczeń wycięcie kata nie ma wpływu na spalanie, moj stary poczciwy AHF cz z katem czy bez spalał tyle samo

  2. #162
    OFFCA's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NEIGHBOURHOOD
    Auto
    Audi A3 1998rok
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Mam pytanie odnośnie wyciecia tego całego katalizatora
    przewertowałem cały ten wątek gdyz sam sie przy okazji naprawy srodkowej cześci wydechu zastanawiam czy go nie wywalic niby lepiej sie zbiera i nie jest głosniej ale
    glacu napisał
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Glac Pokaż post
    dodam od siebie - w poprzedniej A3 1.8T wyciąłem kata i więcej tego nie zrobię z powodu smrodu spalin jaki się dostaje do auta podczas jazdy z otwartą szybą.
    czy w dieslu tez faktycznie te spaliny jakos sie przedostaja i smierdzi przeciez to jest tylko wspawanie rury i dalej powinno byc wszystko szczelne ;/;/ skad to ucieka????
    i jeszcze od przeciągu tych dwoch lat zmieniło sie cos z przegladami i wspawaną rurą dalej tak tępią na przeglądzie ???
    czy lepiiej miec ta rure w obudowie????
    numer obozowy 2483 : 22.10.2007
    22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
    10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
    01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
    tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA



  3. #163
    _XaL_
    Guest

    Domyślny

    Witam wszystkich.

    Ja mam pytanie odnośnie całości tego wątku. Każdy tutaj wrzuca coś od siebie, jednak te fakty, niepotwierdzone informacje i dezinformacje niestety tak mi się nakładają po przeczytaniu tematu 3razy, że myślę, że nie byłoby grzechem, poprosić kogoś, kto się czuje w tej tematyce biegły, aby w jednym poście zebrał wszystkie pozytywy i negatywy usunięcia katalizatora, oraz co w tym celu trzeba zrobić i na co go zamienić. Koszty też mile widziane, chociaż sądząc po tych które padły, to całość nie jest droższa niż 100zł

    To jak, ktoś się podejmie? :]

  4. #164

    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    Hmmm...przeszukałem wątek i oprócz stwierdzenia :
    Cytuj Oryginalnie napisane przez toli Pokaż post
    można ją oszukać trzeba ją zamontować na dystansie żeby wokół niej był mniejszy przepływ ,
    dotyczacego drugiej sondy lambda (która niestety posiadam w swoim modelu nie znalazłem zadnego innego rozwiazania a szukuje mi się wycięcie kata który sie juz posypał. Mam zamiar wstawić tam tłumik środkowy przelotowy tylko nie wiem czy sonda nie bedzie świrować?
    Macie może jakies pomysły w tym temacie?
    Ostatnio edytowany przez davedu - 23-07-09 o 13:21 Powód: Automatyczne łączenie postów

  5. #165

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez davedu Pokaż post
    Hmmm...przeszukałem wątek i oprócz stwierdzenia : dotyczacego drugiej sondy lambda (która niestety posiadam w swoim modelu nie znalazłem zadnego innego rozwiazania a szukuje mi się wycięcie kata który sie juz posypał. Mam zamiar wstawić tam tłumik środkowy przelotowy tylko nie wiem czy sonda nie bedzie świrować?
    Macie może jakies pomysły w tym temacie?
    Doczepię się do pytania, bo mam właśnie problem z drugą sondą. Co kilkaset kilometrów dostaję błąd "wydajność katalizatora poniżej minimum". Wie ktoś co można na to poadzić? Może ktos rozwinąć temat z oszukaniem sondy?

    Da się to jakoś rozwiązać, czy poprostu musze wstawić katalizator?

    Pozdrawiam.

  6. #166
    Glac's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A8 4,2 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Drugą sondę lambda można oszukać wspawując przedłużkę i dopiero w nią jest wstawiona sonda lambda - dokładnie chodzi o zmniejszenie przepływu.

    Obrazowo pisząc wspawuję się rurkę i w niej dopiero jest sonda, żeby była dalej od strumienia.

  7. #167

    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Glac Pokaż post
    Drugą sondę lambda można oszukać wspawując przedłużkę i dopiero w nią jest wstawiona sonda lambda - dokładnie chodzi o zmniejszenie przepływu.
    spoko, dzięki za radę, a może wiesz o ile należy zwiększyć tą odległość? Tak w przybliżeniu?

  8. #168
    bienio19's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RZESZWÓ
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    SIEMKA TO W SUMIE PO TYCH WYPOWIEDZIACH NIE WIEM CZY WYCINAĆ :/ MAM SILNIK 1.8 125 KM I NIE WIEM CZY BEDZIE RÓZNICA W MOCY I DZWIEKU ?? NIE CHCE ZEBY MIAŁ POGŁOS Calibry prosze o pomoc jak ktos miał z tym do czynienia POZDRO

  9. #169
    Patryś's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kobiela / Nysa / NL
    Auto
    Audi A4
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bienio19 Pokaż post
    SIEMKA TO W SUMIE PO TYCH WYPOWIEDZIACH NIE WIEM CZY WYCINAĆ :/ MAM SILNIK 1.8 125 KM I NIE WIEM CZY BEDZIE RÓZNICA W MOCY I DZWIEKU ?? NIE CHCE ZEBY MIAŁ POGŁOS Calibry prosze o pomoc jak ktos miał z tym do czynienia POZDRO
    Powiem ci że ja już kupiłem swoją A3 też 1.8 125KM z wyciętym katem. Dźwięk mi się podoba bo warczy ładnie w porównaniu z kolegami z klubu ale... jest taki problem że ja w miejsce kata mam włożoną siatkę elastyczną, fachowo nazywa się to łącznik układu wydechowego i tą otóż siatkę w ciągu roku już 2 raz wymieniałem bo się przepala i wtedy to auto ryczy jak smok. Gdyby ona była troszkę dalej zamontowana to może by tak nie było a tak to ona idzie na pierwszy rzut i ten wszystki syf te spaliny i w ogóle to przepalają bo to taka plecionka lipna. Ale dźwięk jest ok jak jest siatka ok. Nie powiem jak z mocą bo nie miałem okazji jeździć 1.8 z katem. Pozdro

  10. #170
    Paco's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SGL najlepsi!
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Na wstępie przepraszam za odkop. Po przewertowaniu całego wątku mam pytanie odnośnie wspawania rurki w pustą obudowę kata., czy wtedy też będę miał jakiś problem z sondą? czy porostu dalej będzie ona na swoim miejscu w kacie i nie będzie mi sprawiać problemów?
    Z góry dzięki za odpowiedz

    A3 1.6 => A6 1.8t => Mondeo Mk4 TDCI 163
    Prezes Elity =http://www.a3-club.net/forum/showthr...poty-Gliwickie

Strona 17 z 52 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •