Pokazane rezultaty 1 do 10 z 66

Temat: kontrolka temperatury silnika

Hybrid View

  1. #1

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez zaako Pokaż post
    Ja jazdze najczesciej 25km,ale po 6km jest juz okolo 90s,a w aucie cieplo.Pewnie termostat masz juz do wymiany.
    Kolego spojrz jaki ty masz silnikl a jaki kolega z problemem niedogrzania. Choc bys zamontowal ori termostat i tak ciezko jest dogrzac diesela w zime. Dzis widzialem golfa 4 z wyjeta atrapa a w jej miejsce wsadzona byla gustowna tektura . Nie robcie takich rzeczy.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  2. #2
    Mariusz65's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CW
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lawina Pokaż post
    Choc bys zamontowal ori termostat i tak ciezko jest dogrzac diesela w zime.
    No ale po 40 km powinno być chyba więcej niż 70 stopni...?
    (Przy temp. zewnętrznej -10*C)
    Pozdrawiam Mariusz


    Sprzedam nową oryginalną szybę drzwi kierowcy do A3 L8 po lifcie 3 drzwiowy

  3. #3
    michu_t's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Mariusz, u mnie w AHF przy obecnej temperaturze -12 nagrzewa się do 90 stopni po okolo 20km, u kumpla z identycznym silnikiem podobnie, wiec mysle ze u Ciebie jest cos nie w porzadku. Calkiem mozliwe ze to termostat.
    1.9 TDI 141KM/318Nm by MR-Motors

  4. #4

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    U mnie nagrzewa sie po ok 10-15 km ale ja trzymam auto w garazu a to ma znaczenie. jak jezdzisz rano to ustaw klimatronik na 19-20 stopni, a nie od razu na fula, szybcie zlapie temperature.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  5. #5
    fuks87's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ###
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    koledzy co powiecie na temat postu #45?

  6. #6

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Teraz przejechalem niecale 10 km i mialem 90 C. Ale klimatronik ustawilem na 19.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  7. #7
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez fuks87 Pokaż post
    koledzy co powiecie na temat postu #45?
    Prawdopodobnie zaświeca Ci się kontrolka o zbyt niskim poziomie płynu, to norma kiedy przychodzi zima. Trzeba nieco dolać i problem z głowy. Ewentualnie przeczyścić druciki w zbiorniczku, bo mogą nie pracować poprawnie. A co do duszenia się to przyczyn może być wiele - kąt wtrysku, świece, wtryskiwacze, kiepskie paliwo, zapchany filtr paliwa. Zgaduj zgadula.

  8. #8
    fuks87's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ###
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez netes Pokaż post
    Prawdopodobnie zaświeca Ci się kontrolka o zbyt niskim poziomie płynu, to norma kiedy przychodzi zima. Trzeba nieco dolać i problem z głowy. Ewentualnie przeczyścić druciki w zbiorniczku, bo mogą nie pracować poprawnie. A co do duszenia się to przyczyn może być wiele - kąt wtrysku, świece, wtryskiwacze, kiepskie paliwo, zapchany filtr paliwa. Zgaduj zgadula.
    w takim razie sprawdzę świece, ponieważ wtryskiwacze powinny byc wporządku bo wcześniej problem nie występował a filtr paliwa mam nowy. Ropa to tylko z orlenu jak narazie. Czasami Verva czasami zwykła. jeszcze nie wiem co z kątem wtrysku

    Okropne te mrozy. Nawet na kierownicy mam lekkie oblowacenie

  9. #9
    fuks87's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ###
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lawina Pokaż post
    KOlego ale o czym Ty piszesz??Jakie świece? Netes mówił o płynie g12 i o poziomie jego w zbiorniczku wyrównawczym. Jak rónież o czujnikach, które trzeba oczyścić aby tego błędu nie byo.
    __________________
    to przeczytaj dokładnie ostatnie zdanie Netesa
    Cytuj Oryginalnie napisane przez netes Pokaż post
    A co do duszenia się to przyczyn może być wiele - kąt wtrysku, świece, wtryskiwacze, kiepskie paliwo, zapchany filtr paliwa. Zgaduj zgadula.
    kontrolka to jeden problem , rozruch- następny w kolejności

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •