Rogal na Mineralnej![]()
Rogal na Mineralnej![]()
|
Właśnie wróciłem z przejażdzki i rzeczywiście okazało się że jak sie powoli rozgrzeje to nie łapie notlaufa i cieśnienia są w porządku nie przekraczają 2000mbarów jednak z pewnym wyjątkiem gdyż na II biegu przy pełnym gazie ciśnienie w bloku 11 w 2 wskazaniu dochodziło mi aż do 2540mbarów
Dzięki za rady, postaram sie przyjzec blizej ten gruszce i turbo.
Witam. Ostatnio jadąc trasą przy 120km/h (5bieg) auto wpada w notlauf. Jak go przycisne czasem na 4 biegu pod 150 to jakby go przedmuchało i jest potem ok. Jadąc po miescie dynamicznie tez ok. Wyskoczył mi błąd 17958- Charge Pressure: Control Deviation. Ciśnienie turbospręzarki TC słaby przepływ dolotu/wydechu,MAP, regulator.
Co mam z tym zrobiic? PozdR
Ostatnio edytowany przez Mongo2001 - 25-02-10 o 15:39
Panowie a czy wyłączone ESP ma coś wspólnego z notlaufem?? Bo w moim przypadku po przekroczeniu 170km/h i 3000obr.min wchodzi w tryb awaryjny. Do tej prędkości pracuje normalnie i przyspiesza na każdym biegu.
No łapie typowego notlaufanie tylko po przekroczeniu 170. A więc przy testach dynamicznych ciśnienie doładowania przy około 3500obr/min doszło do 2800mbar. trochę za dużo. Dźwigienka od gruszki chodzi bez problemów ruszając ręcznie nawet rozłączając przewodzik gruszka puszcza i zaciąga dźwigienkę do końca.
Mój nadworny elektronik zrobił logi dynamiczne a ciągnąłem go na 4. Tych testów to ja jeszcze nie trawie ale chyba dobrze zrobiony. kanał 11 Link poniżej.
Ja obstawiam na N75.
http://vaglog.rtnet.pl/rafal192_9159.html
log zrobiony prawidłowo i w tym konkretnym przypadku nie ma potrzeby robić logów innych grup, problem dotyczy braku sterowania zmienną geometrią turbosprężarki a nie przepływomierza, EGR czy dawkowania paliwa.
Podejrzewasz N75 i zapewne masz rację skoro zmienna geometria sprawdzona manulanie ręką chodzi swobodnie w pełnym zakresie. Jest prosty sposób na sprawdzenie N75 - wystarczy włączyć grupę 011 w trybie Basic Settings i nie logować jej lecz przyjrzeć się czy wtedy sztanga na przemian jest wciągana do gruchy i wypychana a jeśli tak nie będzie (a jestem pewien, że nie) to wtedy proponuję go podmienić na próbę na inny ewentualnie rozebrać i przeczyścić lub sprawdzić drożność wężyka, którym N75 jest połączony z obudową filtra powietrza.
Posprawdzaj sobie wężyki od podciśnienia.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)