Strona 17 z 103 PierwszyPierwszy ... 715161718192767 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 161 do 170 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #161
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Rogal na Mineralnej

  2. #162

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez netes Pokaż post
    Rogal na Mineralnej
    Rozumiem że wyciąga turbinki również Oki dzięki Netes

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  3. #163

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez netes Pokaż post
    Czyli turbo przeładowuje, stąd tryb awaryjny.
    Przyczyny: gruszka podciśnienia albo zapieczone kierownice w turbo.
    Rozwiązania: sprawdzenie gruszki podciśnienia i jej ewentualna wymiana, czyszczenie turbo
    Właśnie wróciłem z przejażdzki i rzeczywiście okazało się że jak sie powoli rozgrzeje to nie łapie notlaufa i cieśnienia są w porządku nie przekraczają 2000mbarów jednak z pewnym wyjątkiem gdyż na II biegu przy pełnym gazie ciśnienie w bloku 11 w 2 wskazaniu dochodziło mi aż do 2540mbarów
    Dzięki za rady, postaram sie przyjzec blizej ten gruszce i turbo.

  4. #164
    Mongo2001's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suchy LAS k/Poznania
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Witam. Ostatnio jadąc trasą przy 120km/h (5bieg) auto wpada w notlauf. Jak go przycisne czasem na 4 biegu pod 150 to jakby go przedmuchało i jest potem ok. Jadąc po miescie dynamicznie tez ok. Wyskoczył mi błąd 17958- Charge Pressure: Control Deviation. Ciśnienie turbospręzarki TC słaby przepływ dolotu/wydechu,MAP, regulator.
    Co mam z tym zrobiic? PozdR
    Ostatnio edytowany przez Mongo2001 - 25-02-10 o 15:39

  5. #165
    Marting40's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska/Bochnia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Panowie a czy wyłączone ESP ma coś wspólnego z notlaufem?? Bo w moim przypadku po przekroczeniu 170km/h i 3000obr.min wchodzi w tryb awaryjny. Do tej prędkości pracuje normalnie i przyspiesza na każdym biegu.

  6. #166
    netes's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    -
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Marting40 Pokaż post
    Panowie a czy wyłączone ESP ma coś wspólnego z notlaufem??
    Nie ma, bo niby w jaki sposób?

  7. #167
    Marting40's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska/Bochnia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    No łapie typowego notlaufa nie tylko po przekroczeniu 170. A więc przy testach dynamicznych ciśnienie doładowania przy około 3500obr/min doszło do 2800mbar. trochę za dużo. Dźwigienka od gruszki chodzi bez problemów ruszając ręcznie nawet rozłączając przewodzik gruszka puszcza i zaciąga dźwigienkę do końca.
    Mój nadworny elektronik zrobił logi dynamiczne a ciągnąłem go na 4. Tych testów to ja jeszcze nie trawie ale chyba dobrze zrobiony. kanał 11 Link poniżej.
    Ja obstawiam na N75.
    http://vaglog.rtnet.pl/rafal192_9159.html

  8. #168

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Marting40 Pokaż post
    No łapie typowego notlaufa nie tylko po przekroczeniu 170. A więc przy testach dynamicznych ciśnienie doładowania przy około 3500obr/min doszło do 2800mbar. trochę za dużo. Dźwigienka od gruszki chodzi bez problemów ruszając ręcznie nawet rozłączając przewodzik gruszka puszcza i zaciąga dźwigienkę do końca.
    Mój nadworny elektronik zrobił logi dynamiczne a ciągnąłem go na 4. Tych testów to ja jeszcze nie trawie ale chyba dobrze zrobiony. kanał 11 Link poniżej.
    Ja obstawiam na N75.
    http://vaglog.rtnet.pl/rafal192_9159.html
    Zrób dynamike
    3 bieg , 1500 - 4200 (90 C)
    logujemy bloki 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

    Wydaje mi sie ze N75 do wymiany.
    Ostatnio edytowany przez petertom - 27-03-10 o 07:34

  9. #169
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Marting40 Pokaż post
    No łapie typowego notlaufa nie tylko po przekroczeniu 170. A więc przy testach dynamicznych ciśnienie doładowania przy około 3500obr/min doszło do 2800mbar. trochę za dużo. Dźwigienka od gruszki chodzi bez problemów ruszając ręcznie nawet rozłączając przewodzik gruszka puszcza i zaciąga dźwigienkę do końca.
    Mój nadworny elektronik zrobił logi dynamiczne a ciągnąłem go na 4. Tych testów to ja jeszcze nie trawie ale chyba dobrze zrobiony. kanał 11 Link poniżej.
    Ja obstawiam na N75.
    http://vaglog.rtnet.pl/rafal192_9159.html
    log zrobiony prawidłowo i w tym konkretnym przypadku nie ma potrzeby robić logów innych grup, problem dotyczy braku sterowania zmienną geometrią turbosprężarki a nie przepływomierza, EGR czy dawkowania paliwa.
    Podejrzewasz N75 i zapewne masz rację skoro zmienna geometria sprawdzona manulanie ręką chodzi swobodnie w pełnym zakresie. Jest prosty sposób na sprawdzenie N75 - wystarczy włączyć grupę 011 w trybie Basic Settings i nie logować jej lecz przyjrzeć się czy wtedy sztanga na przemian jest wciągana do gruchy i wypychana a jeśli tak nie będzie (a jestem pewien, że nie) to wtedy proponuję go podmienić na próbę na inny ewentualnie rozebrać i przeczyścić lub sprawdzić drożność wężyka, którym N75 jest połączony z obudową filtra powietrza.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  10. #170
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Posprawdzaj sobie wężyki od podciśnienia.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Strona 17 z 103 PierwszyPierwszy ... 715161718192767 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •