Strona 18 z 103 PierwszyPierwszy ... 816171819202868 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 171 do 180 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #171
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MaGGu Pokaż post
    Posprawdzaj sobie wężyki od podciśnienia.
    niech sprawdzi sobie tylko ten jeden o którym wspomniałem a mianowicie ten, którym N75 i N18 są połączone z obudową filtra powietrza - czy jest drożny lub czy nie jest załamany, zagnieciony, resztą nie musi sobie zawracać głowy przy problemie jaki go trapi a mianowicie przeładowanie turbosprężarki gdyż dla tego typu usterki pozostałe wężyki nie mają żadnego znaczenia.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  2. #172
    Marting40's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska/Bochnia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    niech sprawdzi sobie tylko ten jeden o którym wspomniałem a mianowicie ten, którym N75 i N18 są połączone z obudową filtra powietrza - czy jest drożny lub czy nie jest załamany, zagnieciony, resztą nie musi sobie zawracać głowy przy problemie jaki go trapi a mianowicie przeładowanie turbosprężarki gdyż dla tego typu usterki pozostałe wężyki nie mają żadnego znaczenia.
    Kurde normalnie zgłupiałem. Dzisiejsza walka:
    -N75 rozebrany przeczyszczony. Pod miernikiem wskazuje 16.2 Ohma więc cewka raczej nie jest spalona.
    -wężyki sprawdzone (ten do filtra też)
    - W trybie Basic Settings wciąga i puszcza sztange do gruchy. Ciśnienie zmienia się z ok 940mbar do 1080mbar.

    Po tym wszystkim zrobiliśmy logi. Nie wszedł w tryb awaryjny ale ciśnienie nadal za duże.
    http://vaglog.rtnet.pl/rafal192_9269.html%5DLog

    Chciałem podmienić zaworek N75 z A4 130km ale ma wtyczkę inną.

  3. #173
    kaito20's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Widze masz taki sam problem jak ja. Sztanga od gruchy chodzi w calym zakresie. W bs grupy 11 niby n75 dobrze steruja grucha bo widac golym okiem jak chodzi ale nadal przeladowuje i turbo wogole nie ciagnie.

    Czy praca n75 na poziomie 94% jest wskazana czy moze praca na poziomie 65-70 % jest optymalna? Bo u mnie jak i zarówno u kolegi Marting40 przy przeladowaniu n75 chodzi na 94 % a z tego co widzialem u innych kolegow z forum przy dobrej pracy n75 wynosilo 65-70 % i cisnienie rzeczywiste bylo bardzo podobne do wymaganego i co za tym idzie turbo chodzilo idealnie.

  4. #174
    pehjoe's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Bmw m3 e46
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    witam serdecznie ja moze sprobuje sie podpiac pod temat bo mam tez taki sam problem. Auto dopoki nie wyskoczy blad silnika chodzi przyzwoicie, po skasowaniu bledu jak juz jest, to zaczyna go szarpac tak jakby sie nie wlaczala turbina. Jak juz go zlapie i chodzi ze jestem zadowolony to slysze (chyba) jak sie turbo wlacza, natomiast jak jest tryb awaryjny to tak jakbym nie slyszal sykania.
    mam nadzieje ze dobrze sie wyrazam
    Jak sprawdzalem vagiem mam blad czujnika I tlenu - zbyt uboga mieszanka - sonde lambda juz wymienilem i to samo jest dalej.
    Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    było s3 8l by CS 260ps
    było e46 m3 344ps
    było impreza STI 306ps
    wrociło s3....

  5. #175

    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny g

    witam jest ktoś z okolic Poznania kto mi zobaczy vagiem notlaufa.bo elektryk u którego byłe juz 3 razy to tylko kasuje i kasuje a mówi że silnik nie ma błędów.A mam spadek mocy i auto rozpędza się na 4 biegu od 100-105 /h z minute.POMOCY PANOWIE.Jak ZGASZE silnik to chodzi znów normalnie.

  6. #176
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kaito20 Pokaż post
    Czy praca n75 na poziomie 94% jest wskazana czy moze praca na poziomie 65-70 % jest optymalna? Bo u mnie jak i zarówno u kolegi Marting40 przy przeladowaniu n75 chodzi na 94 % a z tego co widzialem u innych kolegow z forum przy dobrej pracy n75 wynosilo 65-70 % i cisnienie rzeczywiste bylo bardzo podobne do wymaganego i co za tym idzie turbo chodzilo idealnie.
    wysterowanie N75 na poziomie 94% to jego maksymalne otwarcie w celu zbicia podciśnienia na siłowniku sterującym zmienną geometrią i nie jest to normalny objaw gdyż po zazwyczaj dziesięciu sekundach (zależy to od prędkości obrotowej silnika) sterownik przejdzie w tryb pracy awaryjnej i na N75 będzie widać stałe wskazanie 92,4%
    N75 ma być prawidłowo wysterowywany na 65-70%. Coś jednak powoduje, że N75 jest otwarty na max bo ciśnienie doładowania nie chce spadać.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. #177
    kaito20's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Hmmm...wiec duzo prawdopodobne ze grucha od turbo juz nie dziala za dobrze jesli tak sie dzieje ... Jak narazie zamowilem sobie zaworek n75 jesli sie nic nie zmieni to pewnie bedzie wina gruchy bo sprawdzalem recznie mozliwosci ruchowe kierownic turbo i chodzily bez problemu a ze zepsulem n75 wiec i tak musialem go zakupic. I jeszcze jedno pytanie czy gruchy z aledrogo.pl za 180 zl nadaja sie czy odpuscic sobie je?

  8. #178
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kaito20 Pokaż post
    I jeszcze jedno pytanie czy gruchy z aledrogo.pl za 180 zl nadaja sie czy odpuscic sobie je?
    nie kupowałem tych gruch z alledrogo więc nie wypowiem się czy warto czy nie bo nie znam źródła skąd sprzedający je mają.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  9. #179
    kaito20's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    A jakies inne zrodla skad mozna je zakupic? W aso zapewne maja orginaly o wiele kosztowniejsze?

  10. #180
    Marting40's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska/Bochnia
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kaito20 Pokaż post
    Hmmm...wiec duzo prawdopodobne ze grucha od turbo juz nie dziala za dobrze jesli tak sie dzieje ... Jak narazie zamowilem sobie zaworek n75 jesli sie nic nie zmieni to pewnie bedzie wina gruchy bo sprawdzalem recznie mozliwosci ruchowe kierownic turbo i chodzily bez problemu a ze zepsulem n75 wiec i tak musialem go zakupic. I jeszcze jedno pytanie czy gruchy z aledrogo.pl za 180 zl nadaja sie czy odpuscic sobie je?
    U mnie to była przycinająca się Grucha. zastosowałem kuracje czyszczącą i na razie nie jest źle ale za nową gruchą muszę się rozglądnąć.
    Kaito20 reszta mojego przypadku jest w http://www.a3-club.net/forum/showthr...101#post575101

Strona 18 z 103 PierwszyPierwszy ... 816171819202868 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •