hmmm w kluczyku to jest tylko pasywny transponder,one prawie sie nie psuja.Mozesz na allegro kupic nowy i zaprogramowac immo.
http://www.allegro.pl/item904604641_...eat_skoda.html
A miga kontrolka immo?
hmmm w kluczyku to jest tylko pasywny transponder,one prawie sie nie psuja.Mozesz na allegro kupic nowy i zaprogramowac immo.
http://www.allegro.pl/item904604641_...eat_skoda.html
A miga kontrolka immo?
Ostatnio edytowany przez pila24 - 31-01-10 o 21:34
|
witam,
w instrukcji doczytałem się,że jeśli auto jest zabezpieczone immobileiserem,
to pojawia sie napis SAFE.
instrukcja jednak dotyczy wielu wersji i nie wiem ,czy w tym przypadku nie wyświetla się cos ,na co nie zwracam uwagi.Jednym słowem ;jak wyglada kontrolka immob.?
poczytaj tutaj,jest wiele podobnych wątkow do Twojego:
http://www.google.pl/cse?cx=partner-...ator&sa=Szukaj
Jesli, na innym zapalil, to mi sie nasuwa przypuszenie, ze ten nowy cos nie tego, sprawdzales napiecie, za duzo chlopaki kombinujecie z tym imo, ja bym najpierw najprostsze rzeczy posprawdzal, jakos nie sadze ze imo padlo od przekladki aku i jeszce nic sie nie sygnalizuje.
Śnieżynek II, Dubai Style
Jak u mnie się tak działo to był znak że klema kiepsko trzyma i prąd nie ma przejścia. Też stawiam na najprostsze przyczyny
Czytałem całość ale mojego przypadku nie znalazłem. U mnie w 2.0TDI BMN jest fabryczny aku 61Ah Moll'a :O no i właśnie kończy swój żywot po 2,3 roku. Na gwarancji niby był cycuś glancuś 12.09 a 04.10 przy wymianie oleju okazał się do wymiany.
No i teraz pytanie 72Ah czy 77Ah???
Bo 61Ah to zdecydowanie za mało - tak mi się wydaje.
Wg Centry 77Ah, wg tego co czytałem w tym wątku to 72Ah.
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
Podaj VIN się zobaczy![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)