Strona 82 z 147 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492132 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 811 do 820 z 1464

Temat: Klimatyzacja, czyszczenie, serwis, problemy

  1. #811
    pila24's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZBI
    Auto
    sczała
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lawina Pokaż post
    Witamy w magicznym świecie klimatronik-a ....a tak poważnie to właśnie tak powinno działać .
    Hmmm...powinno ale jak jest na auto,u mnie na manualu tez lubi sobie pożyć własnym życiem,a to zwiększać/a to zmniejszać moc nawiewu...

  2. #812
    julo23's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie
    Auto
    Audi A4 B7 BRD, A3 8p BMN
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    22 razy

    Domyślny

    Ja miałem ze 3 przypadki (ale w dużych odstępach czasu) że samo włączyło sie na maxa zimne powietrze albo gorące i nie pomagała ręczna zmiana temperatury.
    Musiałem wyłączyć na jakiś czas i po włączeniu już było OK. Miałem z tym jechać do mechaniorów ale póki co nic sie nie dzieje. Dziwna sprawa. Pewnie jakaś klapa czasami sie nie otworzy albo... no właśnie... co proponujecie ? tak z ciekawości.
    Jeśli któraś z klap to sporo rozbierania niestety i póki co będe z tym żyć a raczej ze świadomością tego
    Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
    Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
    Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
    jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
    jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD

  3. #813

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pila24 Pokaż post
    Hmmm...powinno ale jak jest na auto,u mnie na manualu tez lubi sobie pożyć własnym życiem,a to zwiększać/a to zmniejszać moc nawiewu...
    Na auto czy nie i tak sobie sam reguluje. Także nie przejmuj się wszystko jest ok.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  4. #814
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Witam może ktoś jest w stanie mi pomóc?
    Mam A3 1.9 Tdi AGR i problem z klimą. Klimatyzacja normalnie się załącza.
    Przy testowaniu climatronica za pomoca Vaga wyskoczył mi błąd:

    00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

    Przed testem tego błędu nie było. Nie mogę go wykasować :/

    Klima jest świeżo nabita i chłodzi tylko podczas jazdy tzn najlepiej gdy obroty silnika są powyżej 2000 (wtedy leci zimne powietrze). Problem w tym, że nie chłodzi na biegu jałowym?
    Czy uszkodzona jest sprężarka? Jak ewentualnie można to sprawdzić?

  5. #815

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    sokołów podlaski
    Auto
    poszukiwania
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    u mnie problem wygląda tak że gaz jest, bezpiecznik jest ok, sprężarka ok-jak spec na przeglądzie podłączył sprężarkę na krótko to klima zadziałała. I teraz jaka może być przyczyna że sprężarka się nie włącza?
    Mam klimatronik 76 kanałowy i chciałem sprawdzić błędy kodami ale nie bardzo wiem którego kodu użyć.

  6. #816
    pila24's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZBI
    Auto
    sczała
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    bledy klimatyzacji odczytujesz na kanale 1

    Lista kodów:

    Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
    00.0 brak błędów
    02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
    02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
    02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
    03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
    03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
    03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
    04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
    04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
    04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
    04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
    05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
    05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
    poniżej)
    05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
    05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
    06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
    poniżej)
    06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
    06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
    06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
    07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
    poniżej)
    07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
    07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
    07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
    08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
    08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
    08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
    08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
    08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
    08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
    08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
    11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
    11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
    11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
    11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
    11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
    11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
    11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
    13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
    13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
    13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
    13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
    13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
    13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
    13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
    15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
    15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
    15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
    15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
    15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
    15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
    15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
    17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
    18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
    18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
    20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
    20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
    22.1 (F11 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
    22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
    22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
    29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
    29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
    29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
    29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

    Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
    *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
    *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
    *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
    diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
    *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
    *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
    *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
    *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
    *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551

  7. #817
    MarrciN's Avatar
    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GA
    Auto
    AUDI
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Koledzy, czy ktoś z Was spotkał się z problemem, że gdy uruchamiana jest klimatyzacja to samochód cały drży/wpada w wibracje? Zwłaszcza kierownica. Wiecie może czym jest to spowodowane?

  8. #818
    Ven1125's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam
    Mam pewną wątpliwość co do sposobu działania klimatronika w 8L polifcie
    Czy mozna ustawic temperature do ktorej ma byc wychlodzenie Ponizej 18 stopni celcjusza nie mam juz podzialki tylko pokazuje mi LO i nawiew zaczyna pracowan na maksymalnych obrotach przy wlaczonym AUTO. Czy tak ma byc czy da sie jakos to ustawic?

  9. #819
    pila24's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZBI
    Auto
    sczała
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Tak ma byc.

  10. #820

    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    sokołów podlaski
    Auto
    poszukiwania
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Błędów brak, muszę szukać dalej, tylko tak naprawdę nie wiem gdzie :/

Strona 82 z 147 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492132 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •