|
Pytam bo na waszej stronie przy Stage 3-5 dla 2.0TFSI jest gwiazdka '*tylko dla silników poprzecznych' ????
Trzeba zastosować inne turbo,Ic także trzeba jakis customowy zrobić oraz filtr powietrza sportowy jest z oferty carbonio.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
S3 grubo nadłubane obraz przyspieszenia do 100km/h
licznik w milach
http://s123.photobucket.com/albums/o...t=IMG_0431.flv
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
Nie będę zakładał nowego tematu, więc wrzucę tu
http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc...SSP_821503.pdf
Dla zainteresowanych - garść ciekawostek o silnikach 2.0T po angielsku.
Np:
"Low Pressure System Prestart Operation
When the driver door is opened, the door
contact switch causes the electric fuel
pump to energize. The purpose of the
prestart is to minimize the start time and
build up fuel pressure more rapidly.
A counter monitors the number of prestarts
and prevents pump damage."
czy też:
"Cold Start Dual Injection
Dual injection is a special mode of operation
for rapid heating of the catalytic converter.
To do this, a quantity of fuel is injected on
the intake stroke at approximately 300˚
before TDC of ignition. The fuel distributes
itself homogenously due to the long gap
before ignition. The second injection occurs
at approximately 60˚ before TDC of ignition
during the compression phase.
The rich mixture that forms around the spark
plug means that timing can be retarded to
a considerable degree without affecting
engine stability."
Gdzieś tam obiło mi się o uszy, że teraz wtryskiwacze wtryskują po kilka dawek paliwa, ale nie wiedziałem, że to jest tak rozwiązane w 2.0T.
Firma H2Sport wypuscila upgrade nieszczesnego popychacza do silnikow 2,0TFSI
Bedziemy testowac i opiszemy co i jak. Jezeli bedzie działac to bedzie to znakomita wiadomosc dla wlascicieli 2,0TFSI.
AXX - 445Ps
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
witam wszystkich
Ze wzgledu na wymuszoną zmianę auta, wybór padł na a3 tfsi Quattro.
Co prawda jeszcze szukam samochodu, ale zbieram już informacje i graty na podniesienie mocy o kilka KM.
Co mam:
Pełną konwersję na k04 (turbo, wtryski. DV) Z golfa 5 230KM
Ponieważ przód bedzie z s3 2009 to oczywiście intercooler ori też
Wydechu nie chcę ruszać. Samochód bedzie musiał przejść przegląd w UK i mieścić się w jakiś normachchyba, że nie bedzie wyjścia.
Zastanawia mnie czy bedzie trzeba coś jeszcze jak np. pompa paliwa? Jeśli tak to czy podejdzie od S3 i czy coś jeszcze?
Jaką moc można na takim setupie uzyskać?
W s3 8l wiem do jakich wartości wystarczają ori graty, a z 8p dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość
pozrawiam
Mozesz liczyc na ok 300-310ps na seryjnym wydechu z seryjnymi katalizatorami
Dzisiaj stroilismy Sportbacka AXX na K04 i wyszlo 325ps na seryjnym wydechu bez katalizatorow. Wysokocisnieniowa pompa paliwa do takich mocy nie jest potrzebna. Pozatym S3jkowa nie rozni sie wydajnoscia od A3jkowej.
Ten przod 2009.......to nie taki latwy temat bo trzeba fartuchy przespawac do ktorych przykrecasz blotnik.
AXX - 445Ps
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)