Strona 48 z 117 PierwszyPierwszy ... 3846474849505898 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 471 do 480 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #471
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez CompSport Pokaż post
    Mozesz liczyc na ok 300-310ps na seryjnym wydechu z seryjnymi katalizatorami

    Dzisiaj stroilismy Sportbacka AXX na K04 i wyszlo 325ps na seryjnym wydechu bez katalizatorow. Wysokocisnieniowa pompa paliwa do takich mocy nie jest potrzebna. Pozatym S3jkowa nie rozni sie wydajnoscia od A3jkowej.

    Ten przod 2009.......to nie taki latwy temat bo trzeba fartuchy przespawac do ktorych przykrecasz blotnik.
    Jak zawsze rzeczowa odpowiedz
    Myślę, że ponad 300KM mnie zadowala biorąc pod uwagę ori korby itd.
    Czy intercooler w a3 tfsi bedzie przeszkodą do uzyskania tej mocy bo nie wiem co bedzie pierwsze. Czy modyfikacje silnika czy może przodu co za tym idzie intercoolera?
    Jeśli dobrze rozumuje to po zrobieniu całego wydechu można dobić do ok 335KM tak?
    A jak te modyfikacje programu, turbiny itd wpłyną na emisję spalin na orginalnym wydechu i na customowym? Bo jeśli i tak bedzie trzeba ''kombinować'' z przeglądem to się nad tym zastanowie
    To już chyba rozwieje wszystkie moje wątpliwości
    ps. Co do tych fartuchów to chodziło Ci o uchwyty czy całe fartuchy?

  2. #472

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Na seryjnej pompie wysokocisnieniowej robimy ok 320-330ps w zaleznosci od sztuki i paliwa na ktorym stroimy, z pompa mozna liczyc na ok. 340-350ps. O korby nie ma sie co bac bo wytrzymuja duzo wiecej. Intercooler z S3 musi byc.....ale to nie problem bo on pasuje p&p zamiast seryjnego z a3jki.
    Emisja napewno na seryjnym wydechu bedzie nizsza a czy przejdzie tamtejszy test...hmm nie wiem.

    Z tego co wiem to cale fartuchy ale blacharzem nie jestem. Powiedzial mi to gosc ktory taka przerobke robil.
    AXX - 445Ps

  3. #473

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Leon Cupra
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BWA

    Domyślny Dolot TFSI

    Wiem, że ten temat już wielokrotnie poruszany, ale znalazłem coś świeżego:
    http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=266452

    Może ktoś kto się na tym zna się wypowie

    Jeżdżę Cuprą z 2007 roku i dolot od TTS nie wchodzi w rachubę. Myślę, że osoby z tego forum jeżdżące Audi, które nie chcą przenosić akumulatora do bagażnika też się zainteresują. Czy taki dolot również zniszczy turbinę ??

  4. #474

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Seryjny dolot starcza do 320ps........

    Kazdy ktory pokazales oparty jest na filtrze stozkowym ktory w naszych warunkach nie sprawdza sie niestety. Mozna zamontowac dolot z TSI ktory jest bardzo dobry.
    AXX - 445Ps

  5. #475

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Witam,
    przeszukiwałem forum w poszukiwaniu podobnego tematu lub kogoś kto miał ten sam pomysł co ja, mianowicie czy spotkaliście się z wymianą całego silnika z wolnossącego 1.6 BGU na 2.0 TFSI? Z moim silnikiem niestety nie da się nic zrobić żeby zwiększyć moc a te 105 km mnie nie zadowala i myślałem własnie nad wymianą całego silnika. Jak byście to widzieli?

  6. #476
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kasper414 Pokaż post
    Witam,
    przeszukiwałem forum w poszukiwaniu podobnego tematu lub kogoś kto miał ten sam pomysł co ja, mianowicie czy spotkaliście się z wymianą całego silnika z wolnossącego 1.6 BGU na 2.0 TFSI? Z moim silnikiem niestety nie da się nic zrobić żeby zwiększyć moc a te 105 km mnie nie zadowala i myślałem własnie nad wymianą całego silnika. Jak byście to widzieli?
    slabo szukales bo co jakis czas ktos zadaje takie pytanie, w 8l co chwile ktos chce wkladac zamiast 1.6 np 1.8T
    Tylko ze to nie sam silnik, a pol auta, od chlodnic, silnik, skrzynia biegow, przeguby z polosiami, mocowania, komputer,sterowniki, piasty z tarczami i hamulcami, uklad chlodzenia silnika, uklad wydechowy itd itp.

    Jaki z tego wniosek ? nie oplaca sie, duzo taniej i szybciej sprzedac auto i kupic takie ktore mogloby Cie zadowolic
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  7. #477

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GDYNIA
    Auto
    GOLF V GTI
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T AXX
    Podziękował
    raz

    Domyślny K03 na K04

    Witam, jestem na etapie zmiany turbiny w moim AXX. Zastanawiam się jednak czy kupić nową z S3 czy przerobić swoją K03 na K04 w Karambolu. Co o tym myślicie?

  8. #478
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    kupić nową, napewno dlużej wytrzyma niż przerabiana
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  9. #479

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GDYNIA
    Auto
    GOLF V GTI
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T AXX
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No tak, ale czy cena jest tego warta,nowe turbo w aso kosztuje prawie 6000 zł, przeróbka 1500........

  10. #480
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Skontaktuj się z CompSport, chłopaki może mają coś na stanie.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Strona 48 z 117 PierwszyPierwszy ... 3846474849505898 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •