czy ktoś już zakładał http://yfrog.com/5ctd05j ? interesuje mnie koszt całkowity całych modów +/- celuje w 330/350 Hp
jeśli temat był to przepraszam
czy ktoś już zakładał http://yfrog.com/5ctd05j ? interesuje mnie koszt całkowity całych modów +/- celuje w 330/350 Hp
jeśli temat był to przepraszam
Ostatnio edytowany przez lumpp - 09-05-10 o 10:49
|
+ / - 20tyś zł
przy takiej mocy trzeba silnik zakuć
coś dużo co z do zakucia to wyadaje mi sie ze wystarczy zrobic porting głowicy...tak słyszałem dzieki
jeden z forum vw robi takiego moda.. i nie zakuwa zobaczymy czy da rade
330KM to moc graniczna dla zakuwania w 1.8T , tak przynajmniej twierdzą tunerzy a ja im wierze
zrobić taką moc napewno się da bez kucia tylko jak długo pojezdzi takie auto...
i wedlug mnie takie moce lepiej robić na GT28 niż na wielkim wiadrze z mitsu które zbyt ochoczo wstawało nie bedzie
Ostatnio edytowany przez tomow - 09-05-10 o 16:33
Wszystko można można dmuchnąć 2 bary i zobaczyć co wysypało się pod samochodem...
Wsadzić turbo od mitsu byś chciał... Wygląda to tak:
-TD05 to twinscroll, trzeba zrobić kolektor wydechowy. Gotowcy nie widziałem chodź nie twierdze że nie istnieją. jakieś 1000-1500zl zalezy z czego i kto robi
- wtryskiwacze potrzebne większe bo inaczej wzrośnie AFR przez co EGT poszybuje w górę i spłyną tłoki. 550cc wystarczą koszt około 1000zl
- Pompa paliwa prawdopodobnie nie da rady - 400zl walbro
- potrzebny FMIC - ceny znane
- wydech minimum 2,5 cala bo inaczej bedzie stawiał zbyt duże opory i zaraz padnie spręzarka - ceny wydechów to od 2000 tys w góre
No i doszliśmy do wnętrza silnika
Korbowody nie dadzą rady więcej jak 330 KM a tle to i tak jakieś ryzyko. -Komplet kutych korbowodów od 2000zl w góre
-Tłoki wytrzymają taką moc ale trzeba odprężyć silnik trzeba to zrobić albo uszczelką albo wymienić tłoki. Komplet tłoków kutych o stopniu spręzania 8,5:1 2500zl w góre
-Komplet uszczelek na cały silnik około 500zl
-Obróbka głowicy (porting, polerowanie kanałow wymiana prowadnic i uszczelniaczy, planowanie około 500zl. )
-Sprzęgło nie da rady na pewno koszt znany i nie jest to 300zl
-Strojenie takiego samochodu compsport 2000-2500zl
-Do tego olej płyny filtry, świece i inne ****rele.
Dolicz czyjąś robocizne. irmy tuningowe biorą za takie coś od 3000zl w góre
Teraz zsumuj dodaj koszt spręzarki i zastanów się czy nie lepiej dołożyć powiedzmy te 3 -4 tys kupić garreta GT2871r i mieć 400KM bo silnik to też wytrzyma po takich przeróbkach.
Można zdecydować sie na tansza wersje:
Kupic sprezarke TD05
wyspawac kolektor u kolegi w garazu, zalozyc wszystko, wystroic gdziekolwiek za pare groszy, ruszyc kilka razy z pelnego buta i zacząć szukać nowego silnika
a tak z ciekawosci to gdzie chcesz wykorzystac taka moc?? w polsce szczerze moge stwierdzic ze nie ma drog co najwyzej 3 autostrady na krzyz i tyle, nie lepiej sprzedac to co masz kupic ese zrobic program i fmic miec ok 280km i spokoj??
WLKP
Samochód ma dopiero wtedy wystarczająco mocy,gdy się rano przed nim stoi i boi się wsiąść do niego.
400 konne samochody nie służą raczej do rajdów po autostradach czy ulicach miast, chodź przyjemnie jest zobaczyć minę pana w mitsu jak mu odjeżdża A3 . Takie samochody tworzy się do wyścigów na 1/4 mili (chodź wtedy lepiej mieć wiecej niż 400KM- osobiście nie lubie tego typu zabawy bo większe znaczenie ma zasobność portfela niż umiejętności kierowcy) lub do ściganek po torze. A3 nie jest najszczęśliwszym wyborem jeżeli chodzi o baze na samochód na tor no ale czego się nie robi z miłości do marki Wiem coś o tym hehe. Koszty zbudowania 400 konnego silnika w audi są znaczne. Z drugiej strony Zrobić ponad 400KM evo to są dużo większe pieniądze, pomijając oczywiście różnice w cenie zakupu samochodu.
Czy mozesz mi zdradzić firme ktora zrobi kolektor pod twinscrolla do 1,8t w takiej cenie ? Z moich poszukiwan to albo nie wiedza jak zrobić albo cena zaczyna sie od 2 tys albo nie chca sie podjac, oczywiscie nie mówe o paprokach którzy zrobia kolektor ale zadnej korzysci z twinscrola nie bedzie
Zapewniam Cie że jak bedzie dobrze zrobiony kolektor to ta turbina z mitsu bedzie wstawac prawie jak seryjna oczywiscie mowie o k04
Ostatnio edytowany przez Pabler - 30-05-10 o 20:47
The Four Ring Mafia
Sponsor of the power is CompSport
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)