Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 15

Temat: modyfikacja na tdo5 big turbo

  1. #1

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny modyfikacja na tdo5 big turbo

    czy ktoś już zakładał http://yfrog.com/5ctd05j ? interesuje mnie koszt całkowity całych modów +/- celuje w 330/350 Hp

    jeśli temat był to przepraszam
    Ostatnio edytowany przez lumpp - 09-05-10 o 10:49

  2. #2
    tomow's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    CUPRA R
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    + / - 20tyś zł

    przy takiej mocy trzeba silnik zakuć

  3. #3

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    coś dużo co z do zakucia to wyadaje mi sie ze wystarczy zrobic porting głowicy...tak słyszałem dzieki

  4. #4
    tomow's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    CUPRA R
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lumpp Pokaż post
    ...tak słyszałem
    zle słyszałeś przy 350KM korby powyłażą bokiem i niestety zakucie jest konieczne

    chciałem robić moją Eskę na takie moce i zaglębiłem sie w temat dosc głęboko...

  5. #5

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    jeden z forum vw robi takiego moda.. i nie zakuwa zobaczymy czy da rade

  6. #6
    tomow's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Legnica
    Auto
    CUPRA R
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    330KM to moc graniczna dla zakuwania w 1.8T , tak przynajmniej twierdzą tunerzy a ja im wierze

    zrobić taką moc napewno się da bez kucia tylko jak długo pojezdzi takie auto...

    i wedlug mnie takie moce lepiej robić na GT28 niż na wielkim wiadrze z mitsu które zbyt ochoczo wstawało nie bedzie
    Ostatnio edytowany przez tomow - 09-05-10 o 16:33

  7. #7
    leo1983's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piaseczno
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Wszystko można można dmuchnąć 2 bary i zobaczyć co wysypało się pod samochodem...

    Wsadzić turbo od mitsu byś chciał... Wygląda to tak:
    -TD05 to twinscroll, trzeba zrobić kolektor wydechowy. Gotowcy nie widziałem chodź nie twierdze że nie istnieją. jakieś 1000-1500zl zalezy z czego i kto robi
    - wtryskiwacze potrzebne większe bo inaczej wzrośnie AFR przez co EGT poszybuje w górę i spłyną tłoki. 550cc wystarczą koszt około 1000zl
    - Pompa paliwa prawdopodobnie nie da rady - 400zl walbro
    - potrzebny FMIC - ceny znane
    - wydech minimum 2,5 cala bo inaczej bedzie stawiał zbyt duże opory i zaraz padnie spręzarka - ceny wydechów to od 2000 tys w góre
    No i doszliśmy do wnętrza silnika

    Korbowody nie dadzą rady więcej jak 330 KM a tle to i tak jakieś ryzyko. -Komplet kutych korbowodów od 2000zl w góre
    -Tłoki wytrzymają taką moc ale trzeba odprężyć silnik trzeba to zrobić albo uszczelką albo wymienić tłoki. Komplet tłoków kutych o stopniu spręzania 8,5:1 2500zl w góre
    -Komplet uszczelek na cały silnik około 500zl
    -Obróbka głowicy (porting, polerowanie kanałow wymiana prowadnic i uszczelniaczy, planowanie około 500zl. )
    -Sprzęgło nie da rady na pewno koszt znany i nie jest to 300zl
    -Strojenie takiego samochodu compsport 2000-2500zl
    -Do tego olej płyny filtry, świece i inne ****rele.
    Dolicz czyjąś robocizne. irmy tuningowe biorą za takie coś od 3000zl w góre


    Teraz zsumuj dodaj koszt spręzarki i zastanów się czy nie lepiej dołożyć powiedzmy te 3 -4 tys kupić garreta GT2871r i mieć 400KM bo silnik to też wytrzyma po takich przeróbkach.

    Można zdecydować sie na tansza wersje:
    Kupic sprezarke TD05
    wyspawac kolektor u kolegi w garazu, zalozyc wszystko, wystroic gdziekolwiek za pare groszy, ruszyc kilka razy z pelnego buta i zacząć szukać nowego silnika

  8. #8
    woodycr's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suchy Las/Poznań
    Auto
    BMW Tez 3:)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    a tak z ciekawosci to gdzie chcesz wykorzystac taka moc?? w polsce szczerze moge stwierdzic ze nie ma drog co najwyzej 3 autostrady na krzyz i tyle, nie lepiej sprzedac to co masz kupic ese zrobic program i fmic miec ok 280km i spokoj??
    WLKP
    Samochód ma dopiero wtedy wystarczająco mocy,gdy się rano przed nim stoi i boi się wsiąść do niego.

  9. #9
    leo1983's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piaseczno
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    400 konne samochody nie służą raczej do rajdów po autostradach czy ulicach miast, chodź przyjemnie jest zobaczyć minę pana w mitsu jak mu odjeżdża A3 . Takie samochody tworzy się do wyścigów na 1/4 mili (chodź wtedy lepiej mieć wiecej niż 400KM- osobiście nie lubie tego typu zabawy bo większe znaczenie ma zasobność portfela niż umiejętności kierowcy) lub do ściganek po torze. A3 nie jest najszczęśliwszym wyborem jeżeli chodzi o baze na samochód na tor no ale czego się nie robi z miłości do marki Wiem coś o tym hehe. Koszty zbudowania 400 konnego silnika w audi są znaczne. Z drugiej strony Zrobić ponad 400KM evo to są dużo większe pieniądze, pomijając oczywiście różnice w cenie zakupu samochodu.

  10. #10
    Pabler's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi RS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez leo1983 Pokaż post
    -TD05 to twinscroll, trzeba zrobić kolektor wydechowy. Gotowcy nie widziałem chodź nie twierdze że nie istnieją. jakieś 1000-1500zl zalezy z czego i kto robi
    Czy mozesz mi zdradzić firme ktora zrobi kolektor pod twinscrolla do 1,8t w takiej cenie ? Z moich poszukiwan to albo nie wiedza jak zrobić albo cena zaczyna sie od 2 tys albo nie chca sie podjac, oczywiscie nie mówe o paprokach którzy zrobia kolektor ale zadnej korzysci z twinscrola nie bedzie

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomow Pokaż post
    wedlug mnie takie moce lepiej robić na GT28 niż na wielkim wiadrze z mitsu które zbyt ochoczo wstawało nie bedzie
    Zapewniam Cie że jak bedzie dobrze zrobiony kolektor to ta turbina z mitsu bedzie wstawac prawie jak seryjna oczywiscie mowie o k04
    Ostatnio edytowany przez Pabler - 30-05-10 o 20:47
    The Four Ring Mafia
    Sponsor of the power is CompSport

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •