Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 76

Temat: zmiana turbo

  1. #31
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    http://allegro.pl/item1077117503_tur...ny_okazja.html mi wyglada na k03s czy dobrze mysle??Wydaje sie p&p jesli ktos potwierdzi to podjade po nia
    Ostatnio edytowany przez larius - 24-06-10 o 14:47 Powód: link
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  2. #32
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    popraw link

    dobra poradziłem sobie.

    Zadzwoń i spytaj o numer na sprezarce
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  3. #33
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    180km poliftowe mialy K03s

  4. #34
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ok.Turbo kupilem za smieszne pieniadze z calym osprzetem taka jaka chcialem czyli k03-052 najsmieszniejsze ze sprzedawal ja moj znajomy z osiedla jak sie okazalo.Jest to uzywka ale luzow niby niema muszla od goracej strony calutka takze w porownaniu z moja stara miodzio.
    Zamontowalem ja sam bez pomocy drugiej osoby czego niezycze nikomu bo meki okrutne przechodzilem(niemialem zdjetego kolektora i rurki olejowe to byla katorga.
    Pasuje p&p jakby ktos pytal.Przez to ze montaz samej turbinki trwal dlugo nie uzbroilem jej calej ale jutro dokoncze.
    Teraz pytanie kolejne.Czy program jest konieczny do normalnego odpychania sie agu na k03s? czy moze wpadac w awaryjny czy niepowinno sie nic dziac? Niemowie o ekstremalnej jezdzie wiadomo ze jak mam k03s to grzech nie virusowac ale niechcial bym tego robic w ciagu dwoch miesiecy conajmniej.
    Przy okazji wlecial nowy olej z filtrem.
    Narazie wtryski seryjne ale mam w planach wieksze.Lezac pod autemstwierdzilem ze wydech tez juz sie kuńczy takze na niego przyjdzie kolej w najblizszym czasie, no i icek bylby tez mile widziany ale roszke pozniej
    Ostatnio edytowany przez tomekAGU - 24-06-10 o 21:18
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  5. #35
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    nie ma sensu tego stroić.
    Kilka KM teraz i tak będziesz miał więcej
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  6. #36
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomekAGU Pokaż post
    Ok.Turbo kupilem za smieszne pieniadze z calym osprzetem taka jaka chcialem czyli k03-052 najsmieszniejsze ze sprzedawal ja moj znajomy z osiedla jak sie okazalo.Jest to uzywka ale luzow niby niema muszla od goracej strony calutka takze w porownaniu z moja stara miodzio.
    Zamontowalem ja sam bez pomocy drugiej osoby czego niezycze nikomu bo meki okrutne przechodzilem(niemialem zdjetego kolektora i rurki olejowe to byla katorga.
    Pasuje p&p jakby ktos pytal.Przez to ze montaz samej turbinki trwal dlugo nie uzbroilem jej calej ale jutro dokoncze.
    Teraz pytanie kolejne.Czy program jest konieczny do normalnego odpychania sie agu na k03s? czy moze wpadac w awaryjny czy niepowinno sie nic dziac? Niemowie o ekstremalnej jezdzie wiadomo ze jak mam k03s to grzech nie virusowac ale niechcial bym tego robic w ciagu dwoch miesiecy conajmniej.
    Przy okazji wlecial nowy olej z filtrem.
    Narazie wtryski seryjne ale mam w planach wieksze.Lezac pod autemstwierdzilem ze wydech tez juz sie kuńczy takze na niego przyjdzie kolej w najblizszym czasie, no i icek bylby tez mile widziany ale roszke pozniej
    mialo byc tylko turbo zmienione ( i to na takie same ) a tu widac ze grube mody sie szykuja przez ta usterke

  7. #37
    VinCe1.8T's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Marki
    Auto
    B7 3.0 TDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    24 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    bo dzwon podstawą tuningu tak samo jak i awaria

  8. #38
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ]
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Grabarz Pokaż post
    nie ma sensu tego stroić.
    Ja nie zapytalem dlatego ze chce stroic po wiecej kuni tylko niewiedzialem czy inna turbinka ktora jak wiadomo troche inaczej dmucha nie bedzie sie klucic z ori programem agu.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawel_yu Pokaż post
    mialo byc tylko turbo zmienione ( i to na takie same ) a tu widac ze grube mody sie szykuja przez ta usterke
    Ja te plany juz mam odkad kupilem autko ale jako ze finansowo cienko bo zakup lokum byl konieczny i teraz trzeba to splacac samemu, ciezko bylo mi modzic no ale faktycznie ta awaria mnie zmobilizowala.W sumie to nie byla typowa awaria poprostu postanowilem wyjac turbo by zobaczyc w jakim jest stanie bo niepokoil mnie spadek mocy.Auto jezdzilo w miare sprawnie ale dostalem w piz*e od paska 130KM a to juz mnie zabolalo bardzo (w sumie to nawet niewiem czy niebyl modzony) no i od tego sie zaczelo.
    Ostatnio edytowany przez tomekAGU - 24-06-10 o 22:14
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  9. #39
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomekAGU Pokaż post
    dostalem w piz*e od paska 130KM a to juz mnie zabolalo bardzo (w sumie to nawet niewiem czy niebyl modzony)
    nie wazne czy byl czy nie
    EOT

  10. #40

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Inowrocław
    Auto
    seat
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    przydało by się sprawdzić boost w tym agu, tylko tam jedyna opcja to manometr.
    Chip-tuning - Inowrocław - edc 15/16/17 brk-tuning.pl
    Hamownia obciążeniowa
    Fap off

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •