Pokazane rezultaty 1 do 10 z 83

Temat: LPG i 2.0TFSI - jaka instalacja?

Threaded View

  1. #11
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jak dla mnie to juz jest grube przekombinowanie, lpg ewidentnie sie od tego silnika nie nadaje i kombinowanie z wtryskiwaniem co pewien czas benzyny jest smieszne, kto to wyliczyl ze co 4-10 cykl wtrysniecie benzyny schlodzi i przesmaruje w sposob wystarczajacy wtryskiwacze ( o reszcie nie wspominajac ). Opracowanie i przetestowanie optymalnego i prawidlowego spalania mieszanki paliwowej jest jednym z najdrozszych i najdluzszych procesow przy projektowaniu silnika spalinowego a teraz piszecie tutaj o kombinowaniu wtryskiwania lpg ( inna wartosc energetyczna niz benzyna, chlodzenie, smarowanie, sposob kompresji, spalania sie, ilosci wody wytworzonej podczas spalania i jeszcze wiele wiele innych ) na przemian z benzyna, o tym jak przez takie ciagle zmiany temperatury i cisnienia spalania dostaja tloki, pierscienie, tuleje tez warto sie zastanowic. Komputer dobierajcy sklad mieszanki to niezlego swira musi dostawac. LPG w tych samochodach jest sztuka dla sztuki i nie wieze ze cos wkoncu nie walnie. Chiron 11-12 l w 200 konnym benzynowym samochodzie uwazasz za duze ?? Chyba po prostu kupiles zly silnik, jesli chciales spalania jak diesel trzeba bylo kupic diesla.
    Ostatnio edytowany przez Quash - 17-07-10 o 22:31
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •