Strona 22 z 103 PierwszyPierwszy ... 1220212223243272 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 211 do 220 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #211
    Benny90's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tomaszów Maz.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Czyli najpierw powinienem sprawdzić dokładnie każdy wężyk? w jaki sposób aby mieć pewność że nie w nich lub właśnie w nich tkwi problem?
    Audi A3 1.9TDI

  2. #212
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    powinieneś zacząć od wizualnych oględzin stanu ich otuliny - oplotu z zewnątrz a potem wypinać kolejno i sprawdzać każdy odcinek wężyków. Wypięty wężyk możesz zanużyć w wodzie z zatkanym jego jednym końcem jakimkolwiek koreczkiem a w drugi koniec dmuchać powietrze ustami. W miejscu nieszczelności pojawią się pod wodą pęcherzyki powietrza. Sprawdzić musisz każdy wężyk, nie tylko ten idący od N75 do gruszki siłownika podciśnienia przy turbo ale wszystkie jakie połączone są z pompą podciśnienia za pomocą trójników i idące dalej do N18, N239 i N75 łącznie ze sprawdzeniem szczelności akumulatora podciśnienia (plastikowej czarnej kuli) oraz sprawdzić czy nie rusza się (nie ma luzów) sam metalowy króciec przy pompie podciśnienia jak również szczelność węża idącego od pompy podciśnienia do serwa hamulców.
    Chcę jednak zaznaczyć, iż wspomniałem o wężykach podciśnienia nie na podstawie analizy logów dynamicznych (bo takowych tutaj nie ma) lecz tylko i wyłącznie na podstawie tego co napisałeś w Twoim wcześniejszym poście z relacji od mechanika.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  3. #213

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    kolego ja mialem taki sam problem wyczyscilem turbo i kolektor ssacy przy okazji EGR i wyciolem kata odrazu pomoglo polecam ten zabieg

  4. #214

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    U mnie pomogło wyczyszczenie turbiny (czyściłem sam i potwierdzam, iż były zapieczone kierownice i to była przyczyna), przy okazji oczywiscie czyszczenie EGR.

  5. #215
    karutkowski's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    Honda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Witam. A jeśli byłby padnięty N75 to czy w czasie testu turbiny Vagiem sztanga by się poruszała normalnie czy nie?
    JVC KD-SH1000 => ProconGold =>Audio Art 200.2 + Hfonics Son of Aphrodite + Audio System F2 -190 => Phase Evolution CFS 165.25 + IT MDS 12DVC

  6. #216
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    przy uszkodzeniu elektrycznym bądź mechanicznym N75 (mowa oczywiście o turbosprężarce ze zmienną geometrią oraz o trwałym uszkodzeniu a nie sporadycznym) sztanga nie ma prawa się poruszyć.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. Podziękowania dla Sztomel za pomoc w problemie

    karutkowski (02-03-11)

  8. #217
    karutkowski's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    Honda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Tak tez myślałem, ale wolałem się upewnić.
    JVC KD-SH1000 => ProconGold =>Audio Art 200.2 + Hfonics Son of Aphrodite + Audio System F2 -190 => Phase Evolution CFS 165.25 + IT MDS 12DVC

  9. #218

    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    troche dziwnie Szomel prawi, bo wczesniej była mowa że jak sztanga się nie rusza lub zacina to jest problem z gruchą a nie z zaworem N75...

    to jaka jest prawda w końcu?

  10. #219

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lipek1234 Pokaż post
    troche dziwnie Szomel prawi, bo wczesniej była mowa że jak sztanga się nie rusza lub zacina to jest problem z gruchą a nie z zaworem N75...

    to jaka jest prawda w końcu?
    nie bluźnij, @Sztomel wie więcej niż producent.

  11. #220

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lipek1234 Pokaż post
    troche dziwnie Szomel prawi, bo wczesniej była mowa że jak sztanga się nie rusza lub zacina to jest problem z gruchą a nie z zaworem N75...

    to jaka jest prawda w końcu?
    N75 steruje ta sztanga gruchy , jak zawor sprawny a nadal wystepuje tryb awaryjny wtedy mozna sie doczepic praca gruszki przy turbo. Oczywiscie zrobienie logow dynamicznych wyjasni bolesci

Strona 22 z 103 PierwszyPierwszy ... 1220212223243272 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •