|
Tak o to mi chodzi jak przeczytasz jeszcze raz dwa posty w zwyz to wylapiesz ze tak napisalem.
Co do bezpiecznikow to niekoniecznie masz racje ale nie zycze nikomu zeby sie musial o tym przekonywac poniewaz bezpiecznik znajac zycie masz 10 A a dioda jest np 2 A i wywali szybciej niz bezpiecznik a prad o natezeniu 4 A czyli mniejszy niz wartosc przy ktorej pusci bezpiecznik potrafi narobic szkod i to znacznych w elektronice ale tak jak mowie nikomu nie zycze.
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
Teraz trzeba koledze grusze pomoc to załozyc![]()
Jak wpina sie kolo podstopnicy to w tej kostce co sa kable zamknij i otworz tam czasem na kablu czerwonym nie ma 12v a na brazowym masy? zeby tam podpial wszystko?
Pod kolumna kierownicza (trzeba odkrecic oslone ktora jest przykrecona na trzy sruby torx od dolu i chyba ze 4 przy bezpiecznikach )oslone wyszarpujemy w dol i wysuwamy w strone fotela kierowcy. Pod oslona sa sruby z plusami (czerwone kable do nich)opisane 15A 30A itp. Tam podlaczasz plusa a do sruby z brazowymi kablami minusa i po robocie.
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie cytuj postow bezposrednio przed tym w ktorym piszesz![]()
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
a wiec załatwiłem od znajomego miernik, prawie identyczny ale chyba nie ma sygnału dzwiękowego bo to co zaznaczyłem na zdjeciu to raczej cos inneg niz sygnał dzwiękowy:/
tym bardziej ze zadnego sygnału nie słyszałem, moze dlatego ze te zwory są nie polutowane ale na zdjeciu wygląda jakby były. podłączyłem tak jak radziłeś, czyli:
- kabel czerwony od sterownika z bezpiecznikiem do plusa na akumulatorze
- kabel czarny od sterownika do minusa na akumulatorze
- kabel czarny z miernika podpiąłem pod kabel niebieski
- a kabel czerwony z miernika przyłożyłem do śruby
po czym wcisnąłem na pilocie otwieranie i nic
tak samo zrobiłem z drugim kablem zielonym i wciskałem zamykanie, również wiele srób próbowałem dotykac i szukałem takich czystych i niepomalowanych zeby była masa i nic, i teraz nie wiem co dalej a wy jak myslicie?
Ostatnio edytowany przez grucha1987 - 19-04-11 o 16:54
Kolego po to sie ludzie poca i Ci pomagaja zebys to czytał a nie zadawal wciaz pytania te same.POdpowiedzialem juz Ci na temat tego jak steruje Twoj sterownik jak i gdzie to podlaczyc.I
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
czyli mam wpiąc kable od sterownika do brązowej kostki:
* niebieski ze sterownika do szarego w kostce - otwieranie
* zielony ze sterownika do brozowo-czerwonego w kostce - zamykanie
to juz wczoraj zrobiłem, ale miałem sprawdzić czy mi na mierniku piszczy wiec wypiąłem.
i jak mam teraz te dwa kable + i - do akumulatora poprowadzic?
No i napisalem tez ze zwory masz dobrze i sterownik steruje masa tak jak powinien i tak jak jest w 90% samochodow
I napisalem gdzie kierunki i zasilanie wpiac i gdzie komfort czyli wsio co potrzeba.A powiedz mi jak ten pilot pasuje.
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)