Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 83

Temat: LPG i 2.0TFSI - jaka instalacja?

  1. #51
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kaktus1204 Pokaż post
    nastawienie, że gaz cokolwiek spustoszy bo to mi się wydaje raczej śmiesznym podejściem w dzisiejszych czasach
    tak samo jak stwierdzenie ze nie spustoszy, nie wiesz tego
    a patrzac na doswiadczenia co gaz robi z kazdym silnikiem przy dluzszej eksploatacji...

    nie ma co porowanywac silnika projektowanego w latach 80tych (2.8 V6) do obecnych doladownach, wysilonych jednostek, z delikatnym i skomplikowanym systemem wtrysku benzyny.

    aspekt oplacalnosci, no ile musze jezdzic autkiem robiac powiedzmy 15-20tys rocznie, (bo jak wiecej to wezme diesla) przy obecnej cenie gazu do benzyny, zakladajac ze musze tylko czeciej wymieniac filtry + ****rele, kiedy odjezdze te 5tys zl bedac jednoczesnie pionierem na polu zakladania lpg do tfsi ,
    pesymistyczne podjescie... chcialbys swoj silnik poswiecic do ekspreymentow posiadajac tfsi czy jts-a czy bmw i 2007> ? bo ja nie
    skoro wlosi tego nie robia, a polakom do nich daleko, to przyjdzie nam jeszcze ze dwie zmiany auta poczekac na dopracowane i pewne instalacje
    no ale.. zawsze mozecie byc tymi pierwszymi, chetnie poczytam relacje o uzytkowaniu gazu w tfsi
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #52

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    tak samo jak stwierdzenie ze nie spustoszy, nie wiesz tego
    a patrzac na doswiadczenia co gaz robi z kazdym silnikiem przy dluzszej eksploatacji...
    jak dobrze wystrojona instalka lpg iv gen (mowie tu o motorach non fsi) to zanim silnik padnie to zaoszczedzisz tyle kase ze za zaoszczedzona kase na remont zostanie albo inny sprawny silnik + 'duzy czteropak' ;p

  3. #53
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Wszystko ładnie pieknie tylko z TFSI nie jest tak kolorowo jak z lpg IV gen bo do wtrysku LPG do silnika używane są wtryskiwacze benzynowe, które muszą być chłodzone co kilka cykli wtrysku gazu przez benzynę (z tego co czytałem to co 4-5 cykli). Więc jeśli Twoje auto spala 10litrów PB to po założeniu instalacji będzie palić 11-12litrów gazu z racji mniejszej kaloryczności gazu + 2-3litry benzyny. W tym momencie oszczędność takiej instalacji drastycznie spada w porównaniu do IV gen. Do tego chodzi koszt 5-7tyś za instalację. Jednym słowem na dzień dzisiejszy ciężko coś takiego polecić jako środek na oszczędną jazdę motorem TFSI. Informacje tu przeze mnie napisane przeczytałem z forum lpg-forum.pl oraz z Auto świat
    1.8T i nic więcej

  4. #54
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez coach Pokaż post
    Wszystko ładnie pieknie tylko z TFSI nie jest tak kolorowo jak z lpg IV gen bo do wtrysku LPG do silnika używane są wtryskiwacze benzynowe, które muszą być chłodzone co kilka cykli wtrysku gazu przez benzynę (z tego co czytałem to co 4-5 cykli).
    Tylko z czego wynika to chłodzenie co 4-5 cykli?
    Bo póki co wszędzie widzę informację typu 'tak nam się wydaje'.

    Nie chcę skłamać, ale Vialle chyba miało instalację z własnymi wtryskiwaczami bezpośrednimi w miejsce oryginalnych.

  5. #55
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Uzx tzn. o co sie pytasz ?? Dlaczego wtryskiwacze musza byc chlodzone ?? Bo i naczej sie zatra a gaz nie posiada takich wlasciwosci smarno chlodzacych jak benzyna,a codo instalacji z wlasnymi wtryskiwaczami to w takije sytuacji nie ma mozliwosci jazdy na benzynie a wiec rozruch na zimno tez jest na gazie, raczej slabe rozwiazanie.
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  6. #56
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    No dokładnie. Benzyna chłodzi i smaruje wtryskiwacze tak samo jak chłodzi i smaruje Twoją i każdą inną pompe paliwa. A wiadomo, że jak się jeździ na rezerwie to czasami właśnie od czegoś takiego pompa mówi papa;]
    1.8T i nic więcej

  7. #57
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Nie o to pytam, zdaję sobie sprawę z przyczyn chłodzenia. Mi chodzi tylko o częstotliwość - czemu to jest 4-5 cykli, a nie np. 2? To po prostu będzie testowane dopiero na klientach i tego się obawiam.

  8. #58
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A z tym to sie zgodze , oni po prostu przyjeli na pande ze to powinno starczyc nie widzialem nigdize zadnych testow tego jak wygladaja wtryskiwacze po przejechaniu z taka instalacja powiedzmy 50tys kilometrow, generlanie jak zawsze zrobia z ludzi kroliki doświadczalne.
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  9. #59
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    W auto świat testowali Leona z 2.0TFSI i tam właśnie tak było przyjęte. Był to jakiś egzemplarz testowy i z tego co pisali chodziło to w miarę ok. Jaki przebieg miało auto nie pamiętam.
    1.8T i nic więcej

  10. #60
    Blowy's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CXSB (125 KM)
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Gama silników ciągle się powiększa.

    http://www.gazeo.pl/swiat_lpg_cng2_z...p?news_id=1172


    Ludzie już zakładają, w tym wątku forumowicz założył do skody 1.8 TFSI lpdi
    Trzeba się rejestrować aby poczytać.

    http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=...8b51217#168805

Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •