Strona 27 z 103 PierwszyPierwszy ... 1725262728293777 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 261 do 270 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #261
    gabi901120's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jarosław
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Kiedys pisałem o tym że gaśnie mi z rana s3 jak jest zimno mróz. I wczoraj akurat znowu się do zdarzyło i dziś znów był przymrozek z rana więc odpialem przepływomierz i odpalilo a za drugim razem podpialem i zaczęło falowac więc myślę że to wina jego. Najlepiej kupić nowy czy sam wkład który mierzy do przepływki?? czy może mieć on związek że mi brakuje mocy na obrotach ponad 4tys ? Na chwilę turbo jakby słabo lądowało i robi się dziwny dźwięk takie wycie szum?

  2. #262
    marcho58's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam – przyłączę się do tematu z moim problemem…
    Auto moje zachowuje się jakby miało 60 koni zamiast 130
    Przy jeździe pod górę obroty spadają poniżej 2000 i skrzynia redukuje bieg (automat)
    O wyprzedzaniu nie ma mowy
    Sprawdzałem N75 – rozebrałem go – w środku czyściutki , oporność koło 17om – wężyki szczelne żadnych przedmuchów
    EGR zaślepiony i wyczyszczony z nagaru
    Zdjąłem rurę z IC przed EGRem po odpaleniu silnika na wolnych obr czuć że dmucha z turbiny a jak dodam gazu rury nie da się zatkać ręką taki cug…
    Teraz jestem na etapie sprawdzania przepływki – po odpięciu wtyczki od niej nie ma żadnej różnicy w pracy silnika czy to na wolnych czy na wysokich obr.
    Silnik odpala super czy zimny czy gorący od pyka jednego
    Aha – na luzie silnik się wkręca żwawo na obroty – nic nie kopci z rury i żadnych innych objawów dodatkowych brak
    Jedno co mnie niepokoi to chyba nie działa ta sztanga przy turbinie – dawałem podciśnienie z zewnątrz i nie słyszę(na słuch) coby coś tam się przestawiało – a jakby to mogło by być przyczyną takiego spadku mocy ??
    Na diagnostyce silnika nie byłem – muszę znaleźć kogoś w okolicy Dąbrowy Górniczej
    pzdr

  3. #263
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marcho58 Pokaż post
    Na diagnostyce silnika nie byłem
    a wlasnie od tego powienes zaczac
    bo robic wszystko po kolei jest bez sensu

    jak to nie ma nikogo z Vagiem ?
    moze z forum ale nie wierze ze tamtejsi mechanicy nie robia diagnostyki

  4. #264

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Bez zrobienia logów to można jedynie snuć domysły, tak jak Ci radzi Paweł znajdz kogoś z VAGiem ,zrób logi dynamiczne i statyczne grupy 011 w celu zaobserwowania sztangi od gruchy.
    Na Twoim miejscu umówił bym się z kolegą Sztomel też jest z śląskiego - Rybnik.
    Ostatnio edytowany przez petertom - 30-05-11 o 09:45

  5. #265
    marcho58's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Słusznie - tak też uczynię - zacząłem od rzeczy co mam dostęp po otwarciu machy ale nie żałuję - przynajmniej EGRa wyczyściłem i wężyki sprzwdziłem wszystkie
    spróbuję skontaktować się z kolegą Sztomel - może znajdzie dla mnie trochę czasu
    pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez marcho58 - 29-05-11 o 21:46

  6. #266
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    pewnie, że znajdę. Na PW podałem Ci mój nr telefonu.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. #267
    cloudmak's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WZY
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny AGR problem z przeładowaniem ??

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    już odpowiadam : w silnikach AGR jest turbo z zaworem upustowym sterowanym ciśnienieniowo przez N75 różniący się budową od N75 znajdującego się w silnikach wyposażonych w turbo ze zmienną geometrią i ten N75 w AGR jest bardzo felernym elektrozaworem, który jest najczęstszą przyczyną wadliwie działającego układu turbodoładowania, potem nieszczelność wężyków ciśnieniowych, nieszczelność lub korozja siłownika ciśnieniowego przy turbo a na ostatnim miejscu jest zacieranie się ośki obrotu zaworu upustowego w turbosprężarce.
    Jeśli auto do tych 2500 obrotów jest dynamiczne to masz problem z "przeładowaniem" turbo i proponuję Ci zacząć od sprawdzenia dwóch z trzech wężyków przy N75, którymi jest on połączony z siłownikiem ciśnieniowym przy turbo jak i z muszlą części sprężającej turbosprężarki. Ich nieszczelność będzie powodowała, że zawór upustowy się nie uchyli by zmniejszyć wartość ciśnienia i turbo będzie stale przeładowywać aż sterownik silnika wejdzie w tryb awaryjny, którego objaw opisujesz. Jak to sprawdzisz to napisz z jakim efektem a jeśli będzie potrzeba będę Cię kierował dalej.
    Chodzi o wężyki dochodzące do elementów nr 3 i 4 na rysunku widocznym po otwarciu linku :
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...c69bcbdc4e49bd
    podłączam się do tematu

    silnik AGR 98' moc 90 KM

    podobnie jak pisali koledzy po osiągnięciu 140 km/h auto nie nabiera prędkości da się też to odczuć poprzez nagły spadek mocy

    na forum często opisane jest czyszczenie zaworu N75 jako rozwiązanie tego problemu niestety zawsze jest to opis tyczący się nowszego typu zaworu do turbiny ze zmienną geometria łopatek czyli innego niż w mojej wersji i tu pytanie czy może ktoś napisać jak to rozebrać i wyczyścić
    zdjęcia poniżej:

    https://docs.google.com/leaf?id=0ByO...0NmJm&hl=en_US
    https://docs.google.com/leaf?id=0ByO...5YTc0&hl=en_US

    koło piątku postaram się pojechać na sprawdzenie błędów vag'iem ale do tego czasu chciałbym sam podziałać

    mam jeszcze dwa podejrzenia:
    - myłem silnik może coś się rozszczelniło pod ciśnieniem wody, jak zakończone są przewody idące od N75 do sprężarki? da się tam jakoś dostać po zdjęciu osłony silnika?
    - leci trochę oleju z odmy "trochę" ciężko zdefiniować może nie zaszkodzi sprawdzić

    najbardziej interesuje mnie to czyszczenie zaworka może ktoś pomoże
    Ostatnio edytowany przez cloudmak - 07-06-11 o 11:51

  8. #268
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  9. #269
    cloudmak's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WZY
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny AGR problem z przeładowaniem ??

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    To nie jest opis do mojej wersji N75 proszę zobacz zdjęcia na tamtym forum też byłem

  10. #270
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No co Ty opowiadasz, zjedź na dół pierwszej strony i wejdź na 2 stronę a nie tylko patrzysz to co widać na ekranie po otwarciu linka.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

Strona 27 z 103 PierwszyPierwszy ... 1725262728293777 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •