Strona 105 z 147 PierwszyPierwszy ... 55595103104105106107115 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,041 do 1,050 z 1464

Temat: Klimatyzacja, czyszczenie, serwis, problemy

  1. #1041
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez fitness Pokaż post
    a możesz podać jakąś pełną nazwe tego czujnika albo jakiś nr części ew link z allegro pozdrawiam

  2. #1042
    fitness's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec/Węgierska Górka
    Auto
    Opel
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    panowie odnośnie tej klimy że jak ją włączę to mi się wiatraki nie kręca to u mechanika wyskoczył błąd o nazwie ,,czujnik zasyssanego powietrza ,, nawed w aso takich nie mają to jaki to jest czujnik podpowie ktoś bo ja już nie wiem jak sobie poradzić


    A3-CLUB.NET GRUPA Bielsko Biała i Okolice
    A3 1.6 AEH by Fitness

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14348138 PROFESJONALNY SERWIS KONSOLI XBOX360 POLECAM!

  3. #1043

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nadarzyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Witam mam taki problem przytarła mi sie pompa klimy a w zasadzie stanela na amen ze koniem by jej nie ruszyl... rozkrecilem ja sobie w srodku bylo bardzo malo oleju powiedzial bym ze nie bylo go prawie wcale... kupilem regenerowana zalozylem ja, ale gosc powiedzial mi ze trzeba oczyscic cały uklad i wymienic skraplacz i osuszacz ok to jeszcze przeboleje bo to koszt okolo 400 zł ale za czyszczenie ukladu powiedzial mi 900 zł i niestety prawie wszedzie tak kosztuje ale moje pytanie czy jest realne przeczyszczenie tego ukladu samemu czy sa potrzebne jakies specjalistyczne narzedzia, bo troche poczytalem forum i w wymianie skraplacza i osuszacza nie ma wiekszej filozofi... i moje 2 pytanie gdzie znajduje sie ten zawor rozprezny i jak sie do niego dobrac...?? bede wdzięczny za jakie kolwiek informacje a teraz mam sporo czasu bo jestem na zwolnieniu wiec moglbym sobie podlubac.. zaraz wstawie zdjecia ja wygladala ta pompa w srodku

    ps oczywiscie nie podpiolem do nowej pompy przewodow zeby jej nie uszkodzic opilkami..

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...6f71731c7.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...55049d904.html
    Ostatnio edytowany przez darko1988 - 10-07-11 o 15:03

  4. #1044
    endriu84op's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opole
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    podbijam pytanie kolegi darko1988 jak wyczyścić cały układ klimatyzacji przed założeniem nowej sprężarki
    endriu

  5. #1045
    mlodyp82's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    po...ce
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mlodyp82 Pokaż post
    Witam, mam par? pyta?.
    1. Czy tarcz? sprz?g?a spr??arki si? w jaki? spos?b reguluje, moim zdaniem nie, wg ETKI jest tam tylko (nakr?tka+tarcza+podk?adka+seger+ko?o pasowe+seger+ cewka) no chyba, ?e stosuje si? r??ne grubo?ci podk?adek.
    2. No i troszk? wi?kszy problem a mianowicie mia?a by? do wymiany tylko spalona cewka, po demonta?u spr??arki okaza?o si?, ?e tarcza sprz?g?a obraca si? na wa?ku (?ci??o wieloklin) w tarczy sprz?g?a zjechany jest ca?y a na wa?ku wg mnie jeszcze nie ma tragedii ale naruszony jest. I teraz nie wiem czy bawi? si? i zak?ada? na ten wa?ek now? tarcz? mo?e na jaki? specjalny klej czy delikatnie pospawa? w dw?ch miejscach TIGiem. Znacie mo?e jakie? specyfiki do po??czenia tych dw?ch element?w?? Tylko, ?e pewnie pr?ba za?o?enia tego b?dzie jedna i ewentualnej regulacji ju? nie b?dzie.
    3. No i jeszcze jedna zagwostka a mianowicie czy sprz?g?o cewka i ko?o nr 1J0 820 811 L / M z tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=1670659090 b?dzie pasowa?o do mojej spr??arki SD-7V16, model 1215, 1J0 820 803 F. Zapytanie do sprzedaj?cego wys?a?em ale niestety odpowiedzi nie udzieli? a przez telefon stwierdzi?, ?e nie wie czy to b?dzie pasowa?o i ?e sprzeda? tego chyba z 1000 sztuk (oczywi?cie wszystko made in china). Nie wiem czy ostatnia literka w nr spr??arki ma jakie? znaczenie bo w ETCE jest tylko 1J0 820 803 B - pisze, ?e to benzyna oraz z nr 1J0 820 803 K - diesel pojawia si? te? nr 1J0 820 803 L kt?ry zosta? wycofany w 2006 roku i zast?piony tym z literka (K). Nie wiem czy te literki maj? jakie? znaczenie ale mojej nie ma w ETCE. Mo?e kto? to wyja?ni??

    Z g?ry dzi?kuj? za odpowiedzi i pozdrawiam
    No dobra odpowiem na wcze?niej zadane przez siebie pytania. Ja szuka?em odpowiedzi ale niestety nigdzie jej nie znalaz?em. Teraz po naprawie ju? wszystko jest jasne. A wiec.
    Ad.1 Tak tarcz? sprz?g?a si? reguluje (stosuje si? r??ne grubo?ci podk?adek, z tego co si? dowiedzia?em odleg?o?? ma wynosi? 0,5mm).
    Ad.2 Tarcza zosta?a za?o?ona bez ?adnych klej?w itp. wa?ek nie by? jeszcze taki tragiczny. Zobaczymy ile wytrzyma.
    Ad.3 Sprz?g?o cewka i ko?o nr 1J0 820 811 L / M - pasuje idealnie, china bo china ale narazie daje rade.

    Pozdrawiam

  6. #1046
    magdaA3's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    poznań,września,słupca
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    witam, czytam i czytam ze już nie wiem nic za co się zabrać
    sprawa wygląda tak
    przyszedł czas na ozonowanie wnętrza a przy okazji nabicie klimy i okazuje się ze po włączeniu na LO leci wszystko razem to znaczy ciepłe/zimnym powietrzem nawet bardziej ciepłe niż zimne
    na kanale 1c wyskoczył błąd 22.3
    pod schowkiem po włączeniu klimatronika coś się kręci jakby mieli
    na postoju pod maską coś pstyka co ok 5sekund na włączonym klima....
    w obudowie filtra kabinowego po włożeniu ręki ciepłe powietrze
    na zegarach 90 stopni
    wentylatory chodzą
    w deszczu szyby parują

    teraz wyskakuje błąd 22.1

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bodzio88 Pokaż post
    Panowie POMOCY , dziś zrobiłem diagnoze klimatyzacji i na 1c pokazał mi sie błąd 22.1 według "legendy" oznacza to "22.1 (F11 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) "
    co to znaczy
    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomekAGU Pokaż post
    brak czynnika chlodzacego w ukladzie.Klima do napelnienia,
    bez tego sie nie wlaczy pzdr
    dodam że wcześniej klima chodziła tak sobie ale się załączała po nabiciu nie chodzi wcale a raczej tak jak jej pasuje i tak jak się chce
    a jak już chodzi to po tego co ok 5sekund szarpie pedałem gazu i hałas podczas jazdy pod maską
    Ostatnio edytowany przez magdaA3 - 18-07-11 o 19:00

  7. #1047

    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny Dalej Nie Działa

    Panowie już nie wiem gdzie szukać przyczyny mianowicie; podjechałem żeby nabić klime a gość mówi że sprężarka sie nie załacza, posprawdzał coś i wyszło że sprężarka nie dostaje prądu. Dodam ze mam klimatronik. Sprawdzałem Vagiem i nic nie wyszło o tyle o ile sie umiem nim poslugiwac. wentylatory sie nie załaczają ale jak włącze śnieżynkę to obroty sie podkręcają na chwile i znow opadaja, jak wyłacze to słysze takie delikatne szczelanie w plastikach. Bezpiecznki ok, wbiłem śrubokręt w zawór na rurce klimy i dość mocno zasyczała więc cisnienie jest chyba ok. Zostało mi do sprawdzenia przekaźniki tylko nie wiem który jest od klimy:

    http://zapodaj.net/aa955c7c5e7e.jpg.html
    http://zapodaj.net/c3c1b0f7a83c.jpg.html

    A jeśli przkeaźnik bedzie ok to co dalej ? ;(

  8. #1048
    czeliniak's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Witam.
    Mam problem, a w zasadzie dwa. Przeszukałem forum w celu odnalezienia odpowiedzi na moje pytania, co nieco wiedzy zdobyłem, ale teraz chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał podobne problemy:
    1) Gdy włączam klimę, ta działa bez zarzutu, chłodzi aż miło, ale pojawia sie hałas, swego rodzaju "wycie", którego natężenie zależy od stopnia wciśnięcia pedału gazu. Klimę wyłączam hałas ustaje, dodam że nie zawsze się pojawia od razu, czasami po przejechaniu paru km, byłem u fachowca, który powiedział mi, żę to nie wina sprężarki, bo wyłaby od razu, problem widzi w napinaczu, który faktycznie jest jakiś luźny, będę go wymieniał, ale proszę o rady.
    2) Po uruchomieniu auta wydobywa się z nawiewów smród, po przejechaniu paru km, bądź ustawieniu nawiewów na maxa, smród znika, pojawia się także po wyłączeniu klimy, gdy ta pracuje jest ok. Fachowiec zrobił mi czyszczenie ozonem lecz nie pomogło, coś mi wkręca, że u siebie w samochodzie musiał robić taką czynność 4 razy zanim pomogło, wkręca czy nie? I w czym może tkwić problem smrodu? Filtr wymieniałem z 3 miesiące temu.
    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sorry za napisanie książki, pozdrawiam.
    Black Widow

  9. #1049
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    2) w parowniku prawdopodobnie zrobił się grzyb z tego tytułu że jak jedziesz autem na klimie przed skończeniem jazdy nie przedmu****esz układu zmieniajac na tryb ECONO.
    Jak tak zrobisz dostaniesz po twarzy ciepłym wilgotnym powietrzem i w Twoim przypadku śmierdzacym

    Możesz użyć także pianki do klimy żeby dotarła do parownika (zgodnie z instrukcja) i zrobiła z grzybkiem porzadek.
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  10. #1050
    mlodyp82's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    po...ce
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez davidcampeon88 Pokaż post
    Panowie już nie wiem gdzie szukać przyczyny mianowicie; podjechałem żeby nabić klime a gość mówi że sprężarka sie nie załacza, posprawdzał coś i wyszło że sprężarka nie dostaje prądu. Dodam ze mam klimatronik. Sprawdzałem Vagiem i nic nie wyszło o tyle o ile sie umiem nim poslugiwac. wentylatory sie nie załaczają ale jak włącze śnieżynkę to obroty sie podkręcają na chwile i znow opadaja, jak wyłacze to słysze takie delikatne szczelanie w plastikach. Bezpiecznki ok, wbiłem śrubokręt w zawór na rurce klimy i dość mocno zasyczała więc cisnienie jest chyba ok. Zostało mi do sprawdzenia przekaźniki tylko nie wiem który jest od klimy:

    http://zapodaj.net/aa955c7c5e7e.jpg.html
    http://zapodaj.net/c3c1b0f7a83c.jpg.html

    A jeśli przkeaźnik bedzie ok to co dalej ? ;(

    schemat przekaźników w przedziale dla pasażerów
    Ostatnio edytowany przez mlodyp82 - 27-07-11 o 19:55 Powód: dodanie zdjecia

  11. Podziękowania dla mlodyp82 za pomoc w problemie

    davidcampeon88 (30-07-11)

Strona 105 z 147 PierwszyPierwszy ... 55595103104105106107115 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •