Ogolnie, wysokosc motocykla w zlozeniu mozna regulowac poprzez poprawne operowanie gazem. Niestety na filmiku nie slychac jego pracy gazem. Tutaj problem jest taki, ze ta maszyna nie jest przystosowana do takich zlozen, wiec efekt jaki jest, taki jest
Kolejne wnioski ze smigania RR'ka. Ona rwie gume do gory podczas normalnego odkrecania. Nie trzeba bujac zawieszeniem, itd. Fakt ze nie podniesie w ten sposob kola mocno do gory, ale od ziemi oderwie. Dzieki temu samo wyrwanie RR'ki na gume, to sprawa banalnaDruga kwestia to zakres pracy... Od 7rpm do samego konca ciagnie ostro. Po przesiadce na Horneta, mam wrazenie ze nie oddycha on pelna piersia! Silnik pracuje jak stlumiony (co jest prawda w sumie
). Idealnym rozwiazaniem byloby dla mnie zatrzymanie obu maszyn
Hornet do pracy i na korki, RR'ka na zapierdzielanie kiedy nie ma korkow, po szybkich winklach i na tor
![]()