Wrzuć 17 do przodu zobaczysz co się stanie. Tylko nie w ruchu ulicznym.
Z własnego doświadczenia ostrzegam że to bardzo ryzykowne. Nie potrzeba ESP żeby mieć problemy przy różnych wielkościach kół. Przy różnicy 10% (większe z przodu mniejsze z tyłu) sam ABS może odciąć kierowcę od hamulców.
Mnie się to przydarzyło kiedy w pospiechu odbierałem Transita od wulkanizatora. Spieszyło mi się wiec nie sprawdzałem kół, w końcu to profesjonaliści...
ABS odpuścił dopiero jak zaciągnąłem ręczny i stanęły tylne koła. Niestety brakło już miejsca i wpadłem na skrzyżowanie. Uratował mnie refleks innych kierowców. Nikomu nic się nie stało, ale najadłem się strachu i wstydu.
Jeżeli chodzi o rozmiar 195/50/15 to A3 trochę dziwnie będzie wyglądać. Założyłem kiedyś z 195/55/15 ale niunia ładowała po wszystkich przeszkodach no i teraz lezą na strychu nowe uniroyal rainsport 2.
Na zimę polecam Bridgestone LM25. Jeżdżę już drugi sezon, często bez ESP, niunia jest na nich bardzo przewidywalna