A ja znam 100 przypadków gdzie nie dało się auta zgasić mimo ze miało klape!! Jedynym rozwiązaniem jest na tym biegu co auto bedzie jechało obie nogi na hamulkec dac i zdławić silnik.
A ja znam 100 przypadków gdzie nie dało się auta zgasić mimo ze miało klape!! Jedynym rozwiązaniem jest na tym biegu co auto bedzie jechało obie nogi na hamulkec dac i zdławić silnik.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
|
MODEL AUTA: 8L 2000r
RODZAJ SILNIKA: diesel 1.9 ASZ
MODYFIKACJA SILNIKA:wycięty katalizator , DP , pompowtryski BA , FMIC 550x240x65 , BigT GTB2260vk
MOC: seria 127KM @ 192KM
RODZAJ HAMOWNI: dynomet
Co myślicie o tych kreskach nie za późno turbo wstaje ?
Moment nie jest kosmiczny bo sprzęgło seria.
Ostatnio edytowany przez KiTo - 19-09-11 o 12:22
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Kito szalejesz ostatnio
jak dla mnie 420Nm przy 2500 obr jest ok![]()
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
zaraz pewnie pojawia sie komentarze jak u mnie czyli jedz na obciazeniówke bo za dobry wynik![]()
jak na BigT to wynik jest słaby -celowo ograniczony a to dlatego ,żeby sprawdzić czy coś się nie sypnie i ,żeby kierowca sobie łba nie ukręcił na pierwszym zakręcie. Turbo ma potencjał na 300KMtylko nie na seryjnym wydechu...
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
KITO a jaki to jest dokładny model B. turbo...?
turbo wstaje dobrze z tego co widzę to masz 300 niutona przy 2tys obrotów...
zmieniaj wydech, sprzęgło i leć na korektę ;P
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
nie da , ale chodzi oto ,że turbo pracuje poniżej swoich fabrycznych mocy do jakiego zostało zaprojektowane. Myśle ,że to bezpieczne rozwiązanie.
narazie hamulec się kończy na przodzie i myśle co wsadzić pod fele 15 (na zime mam takie)
i nie na seryjnym dolocie
tak
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Gratuluje Kito. Kreskami klasyczne jak w BigTurbo poza tym spadkiem na koncu, ale tego sie mozna bylo spodziewac skoro to seryjny wydech, duzy przebieg i sami ograniczyliscie maksymalna moc
. Nie masz sie co przejmowac tym, ze turbo za pozno wstaje, bo wstaje dobrze. Masz 300Nm przy 2k rpm, a to prawie jak seria ASZ na duzo mniejszej turbince. Maksymalny moment obrotowy uzyskujesz pozniej, bo przeciez o to chodzi w BigT by miec lepsza gore i lepiej wykorzystac przelozenie skrzyni biegow. U mnie max moment wchodzi przy 2700rpm, a u Skapola to bylo zdajsie grubo ponad 3k.
Zbieraj na kompletne sprzeglo od Sharana BTB, bo Twoja 11-letnia seria wyzionie ducha szybciej niz Ci sie wydaje przy tym momencie. Nie zebym krakal, ale z doswiadczenia wiem, ze nieprzyjemnie jest sie dowiedziec na zawodach na cwierc mili, ze nam sprzeglo siadlo.
Jeszcze raz gratuluje, kibicowalem Ci od samego poczatku i bede kibicowac dalej.
PS. A swoja droga na hamowni obciazeniowej w Ecu swoja droga warto auto zmierzyc by miec porownanie do poprzednich swoich modow (ta sama metoda pomiaru)
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)