Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #41
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    Autko było dzisiaj na nowiutkiej hamowni w ECU Project (dzięki uprzejmości Gula za co thx) aby potwierdzić kwestię sporną pomiędzy hamownią drogową a obciążeniową i wynik niespodzianka



    Wynik jest powtarzalny(2 próby hamowania) różnice po przecinku niestety przy drugim spadła rurka z dolotu i za pomoc dzięki Mirass'owi

    Ale wynik będzie jeszcze poddany korekcji bo niestety za dużo dowalone jest paliwa i dopiero na hamowni wyszło że jednak jest ostrym zadymiaczem

    Moc pewnie by jeszcze poszła do góry jakby hamować do 4500rpm ale nie ma co szaleć
    Ostatnio edytowany przez KiTo - 27-09-11 o 20:23
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  2. #42
    blacksline's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Shell :)
    Auto
    Audi biturbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Gratuluję.. ładne kreski ale koksuj dalej
    życzę bez awaryjności..
    pozdro

  3. #43

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BMJ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KiTo Pokaż post
    Autko było dzisiaj na nowiutkiej hamowni w ECU Project (dzięki uprzejmości Gula za co thx) aby potwierdzić kwestię sporną pomiędzy hamownią drogową a obciążeniową i wynik niespodzianka



    Wynik jest powtarzalny(2 próby hamowania) różnice po przecinku niestety przy drugim spadła rurka z dolotu i za pomoc dzięki Mirass'owi

    Ale wynik będzie jeszcze poddany korekcji bo niestety za dużo dowalone jest paliwa i dopiero na hamowni wyszło że jednak jest ostrym zadymiaczem

    Moc pewnie by jeszcze poszła do góry jakby hamować do 4500rpm ale nie ma co szaleć
    Moc by nie poszła do góry bo zaczęła zjezdzać,auto kręciłem do 4500 specjalnie, gratulacje modyfikacji,szkoda tylko ze hamownie mamy do czyszczenia od tego bezdymnego softu.
    Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
    ecuproject.pl

  4. #44
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    283 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    o kurna, to musialbyć niezły batory
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  5. #45

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Kito jednak muszę użyć dużych liter bo nie zrozumiałeś co ci tłumaczyłem...najgorszemu wrogowi nie zostawiłbym takiego koksu, gdzie z 3 metrów na hamowni nie widać tylnej klapy przy maksymalnym wyciągu spalin.
    Po drugie pisanie nie że boost jest seryjny to lekka ściema bo turbo ładuje miedzy 1,7 a 1,55 a czas wtrysku jest na wysranie pompek i stopienie tłoków
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  6. #46

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krosno/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirass Pokaż post
    a czas wtrysku jest na wysranie pompek i stopienie tłoków
    zadowolenie klienta chwilowe, soft jak powyżej - na wynik - bezmyślnie zrobiony. Będzie korekta, póki jeszcze nic nie wypluło, troche mniej nm, ale żeby tylko bezawaryjnie.
    A4B7 3.0 TDI ASB

  7. #47
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gulu Pokaż post
    Moc by nie poszła do góry bo zaczęła zjezdzać,auto kręciłem do 4500 specjalnie, gratulacje modyfikacji,szkoda tylko ze hamownie mamy do czyszczenia od tego bezdymnego softu.
    Jakoś na wykresie nie widać 4500rpm , chyba ,że masz gdzieś ten drugi... a wyciąg by trzeba było trochę poprawić bo nie jest przystosowany do wydechów zagiętych w dół tylko robionych na wprost dlatego i przed moim wjazdem hamownia już była do czyszczenia.

    Ale koksu faktycznie za dużo
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  8. #48

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    wyciąg jest mocny, regulowany na żądaną wysokość a wlot jest w formie łapacza. Przy innych autach sprawdza się więc ta ilość dymu w hali nie jest wynikiem słabego wyciągu, na co wskazuje co wydobywało się z komina nad halą.
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  9. #49

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Witam.. czas sie odezwac w temacie skoro juz o mnie mowicie... zaczne od dwoch kolegow znawcow tematu....
    zaczniemy id tego ze
    auto ma seryjny wydech ktory jest w tym aucie waskim gardlem
    turbo laduje w OVER niecale 1,7 bara przy zadanym 1,47 na mocy maksymalnej czyli 4500 rpm.... tyle ze tam nie dotarliscie w swoich pomiarach odczytujac wartosc 1,55 bara zadana na 3870.

    wbrew pewnej sciemie ktora zenicie czasy otwarcia wtryskow nie sa odpowiedzialne za jakiekolwiek wysrywanie gdyz sa to pompowtryski i jak sama nazwa wskazuje maksymalny czas wtrysku jest zalezny od ksztaltu krzywki walka a ja go nie wykorzystalem w 60 procentach. koncowki nie leja wiec wysrac nie moga tez nic.


    dziwi mnie tylko ze nie wyhamowaliscie auta do konca by pokazac ten niesamowity spadek mocy o ktorym pisze GULU.

    soft nie mial byc bezdymny i napewno nie wysra sie nic od niego chocbyscie strasznie tego chcieli i niesamowicie straszyli klienta koksem hardkorem stopionymi tlokami.. szkoda ze nie straszycie jeszcze peknietymi czolowymi szybami od naprezen z momentu... wlasciwosc przyczynowoskutkowa tych wszystkich przedstawianych awarii ma ten sam poczatek....

    zeby to potwierdzic pisze oficjalnie zobowiazanie gwarancyjne:

    Jesli w przeciagu dwoch lat od dzis stopi sie tlok w tym silniku to caly silnik wymienie na moj koszt.

    Zeby uswiadomic innym sytuacje zwykle taka gwarancje daje na rok od modyfikacji

    co do samej wartosci momentu 430 niuta przy 2200 rpm mozecie mi wierzyc lub nie jest bezpieczniejszy niz 350 przy 1900


    tak czy inaczej dym w aucie zostanie sukcesywnie zmniejszony bez utraty mocy silnika,

    na marginesie dobrze wiedziec ze dynomet w stosunku do niektorych hamowni pokazuje mniej...znaczaco mniej.... z maha wychodzi igla to moze rozwiac pewne watpliwosci....

    ja widze to tak.. dynomet nie zawyza to juz nie napiszemy jaka to zla hamownia wiec trzeba z drugiego frontu uderzyc...

    co do kolegi kamivil rozumiem ze przytupuje tylko i mu odpuszcze nie wszyscy musza wiedziec ze dwumas przenosi bezawaryjne tym wyzszy moment im wyzsze sa obroty lub im wiecej jest cylindrow.
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 28-09-11 o 13:17

  10. #50

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krosno/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    co do kolegi kamivil rozumiem ze przytupuje tylko i mu odpuszcze
    dzięki ;p już nie zabieram głosu, tylko śledzę wątek, poszerzam wiedzę
    A4B7 3.0 TDI ASB

Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •