no i po co ta napinka ? Czyżby wrocławscy tunerzy źle znosili konkurencję miedzy sobąTakże dla oczyszczenia atmosfery proponuję pisać tylko i wyłącznie na temat.
Prywatne wycieczki będą karane ostrzeżeniem.
no i po co ta napinka ? Czyżby wrocławscy tunerzy źle znosili konkurencję miedzy sobąTakże dla oczyszczenia atmosfery proponuję pisać tylko i wyłącznie na temat.
Prywatne wycieczki będą karane ostrzeżeniem.
|
hehehe Jacku, dobrze wiedzieć bo jakoś Kito ma nieseryjne pompki do ASZ i na serii mapie z jego stera nie bangla...ale nie o to chodzi...ty na mnie srasz a ja jestem grzeczny - nie świadczy to o Tobie dobrze
seryjny czas zależny od elektrozaworu zastosowanego w pompce a maks czas bezpieczny jest w małych widełkach a ty to przerąbałeśdym że świata nie widać nie pojawia się od czasu wtrysku 28ms, dawki 67-68mg/R i doładowaniu 1,7 bara.
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
mirku ja tez jestem grzeczny, bardziej rozchodzi sie o to ze piszesz i straszysz ludzi czyms co nie istnieje. wyglada na to ze w twojej teorii na firme chodzi o to.. "tak nagadac tak przestraszyc podajac dane z duuu by potencjalny klient sie zaczal zastanawiac" i byc moze uwierzyl.
ja skwituje to tak, to ze nie potrafiles sobie poradzic z tym ecu i nie wychodzila ci moc oraz ze zmuszony byles do uzycia emulatora bo wychodzilo ci 90 ps nie znaczy ze tak musialo byc... uzyles niewlasciwego oprogramowania ladujacego soft do ecu.
jedye co trzebabylo zrobic w tym sofcie to ruszyc o jednosci jedna mape bo ecu wylapywalo blad pompek ods bipow.
ja po raz kolejny poprosze o przedstawienie logow z mojego moda co wiemy doskonale ze masz, i wystarczy juz seryjny soft do porownania... oraz bys zaznaczyl ladnie ktory czas wtrysku jest taki kosmiczny. Moze naprawde masz racje i uderze sie w piers, a moze zrobie to co zwykle....
tak czy inaczej nie napisales jasno czy 25..28ms/cykl to maksymalny czas wtrysku przewidziany dla pd przez boscha, prosze o jasne slowa TAK lub NIE ( w przypadku tej drugiej opcji napisz jakie dane posiadasz)
ładnie wyszło - (to tak zeby ludzie mogli sie odprezyc a nie stresowac sie i wkurw....na wasze jakies Kompleksy !)
KiTo zrobil auto - tak jak uwazal na ile uwazal....jesli jest zadowolony to ok.
Wy zalozcie sobie osobny temat o napinkach wroclawskich Stroicielii tam leczcie sie z roznic w Wiedzy miedzy Wami....
Ja juz mam opinie na temat waszysch sporow ale nie bede jej wyrazal tu
KiTo...zadowolony jestes z tego jak auto jezdzi ?
Jak tak to GIT - i to jest Najwazniejsze![]()
Szacunek dla Tych którzy Poświęcili swoje Marzenia...
...dla Innych...P(rzyjaźń)D(uma)G(odność)
TDI PowerED by KingSoft
std1984 (29-09-11)
cycki na stole ......
a więc skoro KITO wyspowiadał się Tobie to po uno...ster zablokował się i użyłem OLS300 bo livemapping oszczędza czas - pierwsze kłamstwo z Twoich ust. I przestań z jakimś nieodpowiednim softem ect.
Po drugie - sterownik EDC19P i EDC15P+ nie łapie błędu od BIPów - drugie kłamstwo a steruje się pompki z całego ciągu map a nie jedna jak sugerujesz. Czas wtrysku wg. limitera dla sterownika 038906019CK jest 28,77ms dla obu wersji software.
Po trzecie - mam log z MAP,MAF i doładowania na 3cim biegu gdzie widać niedosterowanie turbo, dawkę paliwa 67,5mg/R i przepływ. Taka dawka paliwa wystarcza w ARLu na 185KM, więc skąd dodatkowe konie i mega czarna sadza z tyłu u Kito? z powietrza? cudowna mapa sterownika rozklepanego na bity? No tak mapa odkryta przez Jacka bo do****ny czas wtrysku nie....
Teraz tylko czekam jak Jacek w cudowny sposób wytłumaczy jak to ja się nie znam a on jest boski![]()
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
Już bez skrajności tu , tylko pytałem czy kompa nie trzeba będzie pruć bo był problem z załadowaniem softu bo go nie przyjmował , a kto miał problem to chyba nie tajemnica zwłaszcza ,że firmowa naklejka była na klapie i nie trudno było się domyślić kto go wgrywał.
Dlatego mirass ostrożnie dobieraj słowa i nie rób ze mnie jakiegoś donosiciela !
Dodatkowo przecież nikomu nie mówiłem ani nie pisałem kto mi robił BigT ,a że Gulu wywiadowca się zapytał o potwierdzenie, nie robiłem z tego ,żadnej tajemnicy - nie mam tego w zwyczaju, zwłaszcza ,że liczyłem na cenny rady , porady dot. mojego auta a nie na wyścig kogutów kto ma racje - to nie teleturniej !
Apropos teleturnieju może konkurs kto napisze lepszego softa ? oczywiście za frajer
Dodano:
Idzie ładnie choć szału ni ma,wkręca się przyzwoicie, nie ma dramatu z jazda po mieście,że za późno wstaje jak GT22XX dymi za dużo (Jacek obiecał że jak tylko znajde czas do bezproblemu mi poprawi) , turbo trochę za głośne.
Moja skromna opinia
Ostatnio edytowany przez KiTo - 29-09-11 o 13:35 Powód: Automatyczne łączenie postów
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Nie wiem kto robił IC i ciesze się że zmieściliście go pod zderzak,ja robie podi zderzak od S3 bo wyglada to profesjonalnie a nie jak u Ciebie każda kratka na wkręty do regipsu. Co do moich instalacji to oczywiście że może sie coś stać(opaska rozkręcić) czy coś ale jak sam przyznałeś że to u ciebie to błąd przy projektowaniu i złe wykonanie.
My instalacji Big turbo zrobiliśmy wiele(z Bydgoszczy,Krakowa,Poznania,Danii itd,)i jakby każdy miał mi się zwalać na poprawki to na chleb bym nie zarobił.
Nie wiem po co się napinasz,my ani Ciebie ani Jacka nie uraziliśmy niczym,najważniejszy abyś ty był zadowolony z modyfikacji i aby Ci auto służyło.
P.s w telefonie do mnie jak dzwoniłeś umawiać się na hamownie powiedziałeś że i tak chciałeś się umówić bo auto nie jedzie
To mój ostatni post na temat tego auta i co do napinki Wrocławskich tunerów to z naszej strony jej napewno nie ma.Nie raz ktoś potrzebował kogoś dobrego od digifanta czy innych starszych systemów wtryskowych i wysyłałem go do Jacka. Evolution nie jest żadną naszą konkurencją.Rynek jest na tyle duży że każdy docelowy klient sam trafi do tego do kogo będzie chciał.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
Kito gratulacje za odwagę podniesienia w swoim dieselku mocy aż o tyle
Dla mnie "tylko" soft i różnica +60Nm to już było coś!
A u ciebie 200KM i prawie 440Nm szacunA pewnie to nie twoje ostatnie słowo
Na początku miałeś 126KM a teraz 200KM! to przecie to autko teraz popie...la
Co do wyboru tunera i tej całej dyskusji, każdy wybiera kogo chceNie daj się tylko wciągnąć w "naciąganie" typu "my zrobimy to lepiej" tylko nam zapłać
Trzymaj się lepiej jednego tunera..bo jakby coś miało się dziać niedobrego, będą pewnie odbijać między sobą piłkę kto zawinił bardziej..
Szerokości!
A3 1.9 TDI ASZ - 170KM/385Nm
ciekawy artykuł się robi...
...ale czytając te posty sporo osób na pewno do przeróbek mechanicznych pod maską zrazi się...:/
ps. co do fmica pod zderzakiem oryginalnym od a3 ...
...nie ma tragedii u mnie jest dość spory 62cmx20cmx,6cm sam przycinałem kratki zajęło mi to około 30 minut pracy... fakt kratki boczne są przykręcone, ale kwestia dokupienia estetycznych wkrętów, odpowiedniego ich wkręcenia i jest przyzwoicie...
Gulu nie wkładaj mi słów których nie powiedziałem , bo nie jest fair wobec klienta , osoby , kolegi , człowieka tylko to się nazywa oszczerstwo czy też zwykłe kłamstwo.
Nie myślałem ,że musisz posuwać się do takich czynów żeby tylko dyskredytować konkurencję i dlatego się spinam , nadążasz ? czy drukowanymi napisać ?
A co do intercoolera to wole mieć kratkę na wkręty niż wydać $$$ na zderzak od eSki i mieć kratki na pasku zaciskowym jak to w Twoim wykonaniu więc o estetyce może lepiej się nie wypowiadaj.
Poniżej mój FMIC - forum oceni estetykę ( ja jestem zadowolony)
![]()
Ostatnio edytowany przez KiTo - 29-09-11 o 19:16
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)