albo jeszcze lepiej, zeby nie zginac kupie sobie na pol roku ten zestaw noname za 300zl przod i tyla pozniej sukcesywnie dobry zestaw ATE
![]()
albo jeszcze lepiej, zeby nie zginac kupie sobie na pol roku ten zestaw noname za 300zl przod i tyla pozniej sukcesywnie dobry zestaw ATE
![]()
|
Czy do ATE Ceramic wymagane są jakieś utwardzane tarcze? Tzn czy te klocki nie zjadą zwykłych tarcz zbyt szybko. Ja niestety nie wiem jakie mam tarcze, wiem tylko że śą wentylowane i nawiercane.
Z tego co wiem, nie są wymagane zadne specjalne tarcze, a przynajmniej nie natknałem się na takie informacje w katalogach, czy innych materiałach udostepnionych przez producenta.
Autofanty.pl - Najtańsze części do Twojego Audi na forum. Masz pytania? Pisz na priv
Zalecana forma kontaktu ze mną:
adam@autofanty.pl
rzadko przeglądam skrzynkę wiadomości na forum
armorsnake (07-11-11)
Wszystko się zgadza tak jak pisze franc..
Znajomemu poleciłem te klocki jakiś czas temu.. Założył je pod zwykle tarcze.. Zrobił już około 20 tys i nic złego się nie dzieje.. Nie widać większego zużycia materiału standardowej tarczy..
Są to klocki trwałe, które zdecydowanie mniej pylą.
A jak nie wiem dlaczego tak się uczepiliście Brembo? Firma która produkuje tarcze na pierwszy montaż do takich marek jak Ferrari, Porsche, Corvette, Mercedes, Lamborghini, Maserati okazuje się niewystarczająca dla Audi A3Tak czytam, że to taki chłam i faktycznie się zastanawiam o co tutaj chodzi? Sam kupiłem 5k temu zestaw tarcze Brembo i klocki ATE (a to dlatego że Brembo specjalizuje się w tarczach i zaciskach, a nie klockach) i tego zestawu bym na nic innego nie zamienił. Oczywiście zaraz ktoś napisze, że założył ceramiczne ble ble ble to auta które ma 110 koni i super
Ciekawe co byście założyli jakby wam przyszło Ferrari jeździć...
Ja testuję od 2lat klocki Breck na przód. Były niedrogie (ok 100zł) i polecane w dobrym sklepie. Jak na razie 38tys km i daleko im nawet do połowy zużycia. Nie piszczą. Mało hamuję, trasa pozamiejska więc nie wiem jak ze skutecznością (chociaż jeszcze żyję a to już coś) ale polecam jako niezbędne minimum. Na tył przymierzam się do kompletu zachwalanych tarcz i klocków firmy ATE.
Kierowiec naprawdę dużo wniosłeś do tematu![]()
Napisz chociaż jakie to tarcze BREMBO i jaki klocek ATE no i rozmiar, skoro tak zachwalasz i jaką mocą jeździsz i jakim stylem...
tarcze do tych aut to zupełnie inna bajka niż to co masz za 130zł, są różne linie produktów, te z wysokiej póły dają radę, te najtańsze robione w Polsce niekoniecznie... to są hamulce kosztujące kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt tys zł nawet, poczytaj o takich autach dokładnie![]()
Ostatnio edytowany przez marek_s3 - 08-11-11 o 09:31
Normalna seria do A3, a czego się spodziewałeś? Autko jak w opisie, co do hamulca to staram się żeby za często ABS nie musiał mi "przeszkadzać" ale się czasem zdarzy
Tarcze do sportowych aut droższe od tarcz do A3, niesamowite
Ktoś tu chyba nie czyta ze zrozumieniem. Chyba rzeczą oczywistą i niewymagająca wyjaśnień jest, że tarcze do lambo są inne niż do malucha. Nie mniej jednak jeśli firma produkuje jedne i drugie to choćby cień technologi przełoży się na te "słabsze" co skutkuje tym że w danym segmencie są najlepszym wyborem. Kolejne przekonanie, że jak coś robione w Polsce to jest do du.. czasy warsztatów rzemieślniczych produkujących części do maluchów mamy już chyba za sobą więc może by tak trochę myślenie zmienić?
Poza tym Panowie w większości jeździcie seryjnymi autami, a za wszelką cenę chcecie poprawiać fabrykę. Jak ktoś podkręci autko na >200km to i trzeba hamulce zmienić, ale chyba same tarcze nie hamują prawda?
niemniej jednak,ja wolę produkty made in germany/made in japan/made in uk, choć polskie wyroby niektóre nie są takie najgorsze, ostatnio czytałem że np filtron dostarcza na I montaż filtry do auta VAGa...ale to wyjątki
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)