Strona 8 z 26 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 255

Temat: wyciek oleju

  1. #71

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    W AHF to jak będzie wyglądała wymiana uszczelki górnej i dolnej? u mnie jest dokładnie jak na tym rysunku :

    Muszę odkręcać filtr oleju?
    Czy może wystarczy odkręcić tą śrubę na dole chłodniczki nr. 14?
    Czy ktoś to robił w ten sposób i bez wchodzenia pod auto, mam zamiar dokonać wymiany uszczelek pod blokiem.
    Ostatnio edytowany przez krisexe - 07-02-12 o 08:24

  2. #72
    inhoss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krisexe Pokaż post
    Muszę odkręcać filtr paliwa?
    po co chcesz odkręcać filtr paliwa?

  3. #73

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Ojej filtr oleju nie paliwa !!!! zaspany z rana jestem !!!!

  4. #74
    marszal12321's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śląski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez johny1392 Pokaż post
    Mechanik powiedzał ze oring mi rozerwało, jest to prawdo podobnie wina oleju 10w40 zaczyna przy -30 zmieniac konsystencjie i zamarza, powiedzał że 5w50 bedze idealny dla mnie tzn 1.8 t przebieg 200 tys.

    10W-xx ma odpowiednią lepkość i pompowalność umożliwiając prawidłowe działanie silnika do -30oC
    teoretycznie to by wygladało tak 5W-xx zamarza przy -35, a zarazem parametr xW-50 zapewni lepszą lepkosc na rozgrzanym silniku

    Co Wy o tym sadzicie????
    Dlatego ja leje caly czas 0w40. Punkt krzepniecia jest przy prawie -50 i wtedy mrozy nie straszne. W kazdej karcie katalogowej kazdego oleju jest podawany ten parametr. Czym mniejsza cyfra przed W (jak winter) tym lepsze smarowanie przy odpalaniu zimnego silnika.

  5. #75

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    krisexe
    kolego i jak z tym odkrecaniem jest wystarczy odkrcii srube numer 14?? bo mam uszczelki i bede bral sie za wymiane?? jak odkrece ta srube to gurna czesc chlodniczki odejdzie??? podpowie ktos??

  6. #76

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Murdzu12 Pokaż post
    krisexe
    kolego i jak z tym odkrecaniem jest wystarczy odkrcii srube numer 14?? bo mam uszczelki i bede bral sie za wymiane?? jak odkrece ta srube to gurna czesc chlodniczki odejdzie??? podpowie ktos??
    No właśnie nie wiem kurde....

  7. #77

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    memek pierwsze śruba z miski olejowej wypuszczam olej ,odkręcam filtr oleju i mamy srube mocującą chłodniczkie na wierzchu odkręcam śrube zdejmuje chłodniczkie wychodzimy z kanału czyczsze całą chłodniczkie nie odpinając żadnych węży stojąc przed samochodem dlamnie wygodniej stary oring był bardzo twardy popękał przy wymianie zakładamy nowy i wszystko powtarzamy w odwrotnej kolejności przypomne że wymiana była robiona w silniku benzynowym

  8. #78

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    koledzy wczesniej pisali ze nie trzeba spuszczac oleju i jak zagladalem to chyba nawet nie trzeba odkrecac filtra oleju. Moze ktos sie wypowie jak to jest w dieslu?? wystarczy sruba numer 14?? kurcze jeszcze i bylem teraz i przyszla mi tylko jedna uszczelka gorna ;/;/ dolnej jakos nie moga zamowic....

  9. #79
    memek's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zegrze Południowe
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Ok lece na kanał,oringi na allegro zamówiłem gdzies tu sa w temacie.
    napiszę potem jak mi poszło

  10. #80

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Przy silniku diesla nie trzeba spuszczac oleju, nawet nie trzeba odkrecac filtra paliwa. Nalezy odkrecic tylko srube rozmiar 32. Troche oleju wyleci ale tylko tyle co jest w filtrze i chlodniczce.

Strona 8 z 26 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •