Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 82

Temat: temperatura silnika

  1. #61

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konstancin - Jeziorna/Warszawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez edraven Pokaż post
    @DanioUk

    Dzięki! Bo już mnie krew zalewała

    Tłumaczę co mam na myśli. Jezeli przykładowo zwykle bieg zmieniacie przy obrotach 2500 a zaczniecie przy 3000 to napewno odczujecie różnice w czasie nagrzewania motoru.

    Ja dzis specjalnie całą drogę do pracy (20km) monitorowałem temperaturę na wskażnikach klimy i co zaobserwowałem. Do uzyskania temperatury 80 st wskazanie z zegarów i z klimy pokrywają się ale powyżej 80 st na zegarach dobija do 90 a na klimie mimo to zostaje 80 i nie zmienia się. Czujnik do wymiany??

    Uważam, że wszystko jest ok

    Nawet w instrukcji VAG masz: 90stopni na zegarach=80stopni płyn chłodzący.

    Pozdr.
    Eryk

  2. #62
    pinkpanther's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    wydaje mi się że to normalne, dużo osób mówi że nie dociąga im silnik do 90 st. Mi osobiście nawet po przejechaniu 350 km miał temperaturę poniżej 90.
    nie wiem jak powinno się traktować tdi "prawidłowo", ja trzymam się 2-3 tys. obrotów i wtedy mam najbardziej optymalne spalanie.

  3. #63

    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    bb
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    a ja znalazlem moj problem...

    wczesniej auto bylo idealnie wszystko, a okazalo sie ze wlaczyla mi sie kontrolka minimum oleju i okazalo sie ze mialem ubytek 2litry... nie wiem ile jezdzilem na braku oleju, bo ani kontrolka cisnienia ani ta minimum nie palila sie, a malo kto zaglada do silnika... ale jak uzupelnilem ten olej 3 km i auto ma 90 stopni moze komus pomoze moje doswiadczenie ze za malo oleju powoduje niska temperature na desce...

    a ja mam nadzieje ze ta nauka nie bedzie mnie kosztowac mojego silnika i turbo....

    ps jest w okolicach bb ktos kto ma 1.9 tdi 101km? chcialbym posluchac jak chodzi turbinka w innym tdi, czy przypadekiem ten brak oleju mojej nie dobil...
    1.9 tdi 101km 240 Nm ATD

  4. #64
    Mewa83's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    B-B
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    34 razy

    Domyślny

    U mnie poprzednie nie gwizdało, a teraz mam taki ciekawy efekt.. i nie jest to nieszczelność

    Wpadnij na spot do BB to posłuchasz.


    M.

  5. #65
    martin19's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Maz.
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Witam nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu dlatego pisze tutaj... Tak więc podczas gdy auto jest zimne wszystko działa ładnie pięknie lecz gdy sie zagrzeje do 90st. staje się słabsze i po wciśnięciu pedału sprzęgła obroty wzrastają o jakieś 300 i spadają czytałem coś o czujniku sprzęgła lecz dzieje mi się tak tylko gdy auto jest ciepłe (tzn.90st) oraz po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają jakby wolniej na ciepłym silniku niż na zimnym proszę o pomoc gdyż nie jestem jakimś specem w sprawach mechaniki dodam jeszcze że na vagu błędów brak.
    Sprzedam radio Audi gamma.

  6. #66

    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzozów
    Auto
    A3 S-line
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Mam to samo w ahf, tylko ze ja miałem zmieniane mapy bo ciężko palił na gorącym i może to być powodem nie łapania 90st, mam nowy czujnik oryginalny tylko muszę podmienić i sprawdzę to jeszcze

  7. #67
    martin19's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grodzisk Maz.
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Jak sprawdzisz to daj znać czy pomogło
    Sprzedam radio Audi gamma.

  8. #68

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kolno
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    powinien osiągać 90st. Miałem tak samo. Wymieniłem termostat (50zł) i jest ok. Niedogrzany silnik więcej pali, najbardziej uciążliwe jest to zimą.

  9. #69
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Biłgoraj
    Auto
    A3 z 2000/01
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Też muszę się "przestawić w poprzek" żeby złapać 90 stopni ale moje TDI 1.9 90KM je łapie ...

    Zapytam się jaki termostat polecacie ?

  10. #70

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cabanmat Pokaż post
    Zapytam się jaki termostat polecacie ?
    Wahler albo Ori

Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •