Strona 16 z 62 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 151 do 160 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #151

    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    ak chcesz jeździć na LPG bez kłopotów to bierz staga 300-4 plus/lpgtecha (sterownik, z naciskiem na lpg tech) + hana niebieskie (wtryski), reduktor ac r01 z wyjsciem fazy lotnej 12mm, faro 13mm. Zamontować poprawnie, wystroić i różnice będzie czuć tylko na stacji paliw.
    wyżej już podał taki zestaw ... nic dodać, nic ująć

  2. #152

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Micha3l Pokaż post
    Ja polecam LandiRenzo Omegas na reduktorze Ig1 Turbo wtryski Med biale. Sam mam taki zestaw. Nie był tani(dwa lata temu 3400) ale jeździ do tej pory bez awarii. I do tego mam zapas jakbym coś grzebał przy silniku. (medy białe wytrzymują 60km na cylinder)

    To jest jedyna godna instalacja oprócz lpgtech/stag. Ze względu na kosmicznie dobre wtryski, najlepsze co można dostać na rynku.Natomiast sam reduktor jest do 200km, co ogarnia ale czasami zdarzy się że już przy 190km wymieknie, jest to reduktor 2 stopniowy , bardzo dobrze trzyma cisnienie na wolnych obrotach, w czasie jazdy również choc przy 200km zdarzają sie spadki juz dość duże czasami. Ogolnie mówiąc landi jest ok. Ale na medach bialych i ig1t. Bo niektorzy myśla że landi to jest i to samo , a juz widzialem takich co im do 1.8T 180km zamontowali landi na reduktore le98se co jest mówiąć delikatnie kpiną.

    No i dodam jeszcze - strojenie , jeszcze raz strojenie. W AUQ AUM to jest pół biedy, ale w AGU szczególnie / AQA/AJQ /APP to jest najważniejsza rzecz jeśli auto ma jeździć tak jak na benzynie, nie stopic tłoków przy próbie przekroczenia 140km/h i palić 15% gazu więcej od PB. Jeśli komuś pali mniej jak 15% to niech wie że silnik dostaje w **** ostro i liczcie na wypalone gniazda zaworowe , stopione tloki i turbine.

  3. #153
    Micha3l's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WPR
    Auto
    Audi A4 B6 1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Reduktor można wzmocnić, na forum lpg chłopaki przerabiają go że wytrzymuje mocniejsze ciśnienie. Niedługo sam będę to przerabiać bo wkładam k03s.

  4. #154

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Najlepiej dołożyć drugi , bo wzmocnienie tego redka jest bardzo kłopotliwe a przyrost wydajnosci nie jest porażający. Najlepiej dołożyć drugi red i wtedy zapas będzie solidny. Tak czy siak landi super instalka jesli założona i wystrojona z głową. Ale to już jak zawsze zależy od gazownika.

  5. #155
    Micha3l's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WPR
    Auto
    Audi A4 B6 1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Tylko taki reduktor kosztuje około 600-700zł

  6. #156

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zgadza się. Nowy można dostać spokojnie za 600zł jesli dobrze się poszuka. Ew kupno uzywki + regeneracja. Kosztuje tyle do 1/2nowego a robi to samo. A jeszcze lepiej to dołożyć do tego ig1t np golda/skorpiona/ac r01 i bedzie tanio i mocno.

  7. #157
    qba29dm
    Guest

    Question

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    To jest jedyna godna instalacja oprócz lpgtech/stag. Ze względu na kosmicznie dobre wtryski, najlepsze co można dostać na rynku.Natomiast sam reduktor jest do 200km, co ogarnia ale czasami zdarzy się że już przy 190km wymieknie, jest to reduktor 2 stopniowy , bardzo dobrze trzyma cisnienie na wolnych obrotach, w czasie jazdy również choc przy 200km zdarzają sie spadki juz dość duże czasami. Ogolnie mówiąc landi jest ok. Ale na medach bialych i ig1t. Bo niektorzy myśla że landi to jest i to samo , a juz widzialem takich co im do 1.8T 180km zamontowali landi na reduktore le98se co jest mówiąć delikatnie kpiną.

    No i dodam jeszcze - strojenie , jeszcze raz strojenie. W AUQ AUM to jest pół biedy, ale w AGU szczególnie / AQA/AJQ /APP to jest najważniejsza rzecz jeśli auto ma jeździć tak jak na benzynie, nie stopic tłoków przy próbie przekroczenia 140km/h i palić 15% gazu więcej od PB. Jeśli komuś pali mniej jak 15% to niech wie że silnik dostaje w **** ostro i liczcie na wypalone gniazda zaworowe , stopione tloki i turbine.

    Kolego co z tym LPGTech-em?? Z tego co wiem to produkt twórcy Staga, kiepskie ci to?? W poniedziałek zakładam instalacje do swojej A3 i zaproponowano mi właśnie sterownik LPGTech i jakąś nową listwę wtryskową OMVL (modelu nie pamiętam)...

  8. #158

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Kolego powiem Ci tak , ze stagiem sterownik lpg tech ma aktualnie tyle wspólnego co wtyczkę główną. To jest całkowicie odmienny sterownik. Zrobisz jak uważasz. Uważam że sterownik chcą Ci dać bdb , ale wtryski to zamontują Ci badziewne z tego co piszesz. Jak chcesz dobre wtryski i w rozsadnej cenie to Hana zielona do Twojego silnika bedzie odpowiednia.

  9. #159

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    ziutek zmien gazownika hahaha hany nie nadaja sie do turbo jaja jak berety

    ---------- Post dodany 18-03-12 o 11:52 ----------

    dobrze ze waldemarow nie chcial zamontowac
    Ostatnio edytowany przez r4d3on - 18-03-12 o 11:04

  10. #160
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    Kolego powiem Ci tak , ze stagiem sterownik lpg tech ma aktualnie tyle wspólnego co wtyczkę główną. To jest całkowicie odmienny sterownik. Zrobisz jak uważasz. Uważam że sterownik chcą Ci dać bdb , ale wtryski to zamontują Ci badziewne z tego co piszesz. Jak chcesz dobre wtryski i w rozsadnej cenie to Hana zielona do Twojego silnika bedzie odpowiednia.

    Dlaczego badziewne?? Robię u tego gościa 3-cie auto i myślę, ze nie chce mi sprzedać kiszki

Strona 16 z 62 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •