Strona 20 z 62 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 191 do 200 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #191

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Liczę na zamknięcie przynajmniej tych 255-260 KM po strojeniu, bo turbo nowiutkie, remont generalny silnika też już zrobiłem a jak trochę za rok czy dwa przyoszczędzę to wleci FMIC duży, wydech przelot z DP i jakiś TIP, ewentualnie hybrydę się z turbo zrobi żeby wykorzystać to, że świeża

  2. #192

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    jak motor zdrowy i k04 tez to bam/amk na mocnym programie idzie zrobic go na 255km. Jak zrobisz wydech , dp - wyskoczy 265km. Do tego tip wtryski 440bosch + fmic + strojenie ca 290km.
    Dokladasz do tego walki adr + strojenie i ma wyskoczyc 295-300km.

  3. #193

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Masakra nie powiedziałbym ze Nowotczyński nie podejmie się tematu bo uchodzi on za guru w dziedzinie LPG (sam do niego jeżdżę) co do zapętlenia to czytałem że sterowniki LPGTecha lepiej sobie radzą z zapętleniami ale ile w tym prawdy to nie powiem

  4. #194

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez r4d3on Pokaż post
    Masakra nie powiedziałbym ze Nowotczyński nie podejmie się tematu bo uchodzi on za guru w dziedzinie LPG
    Może nie chciał robić auta, którego potem nie będzie pewien...
    Dobrze, że z góry powiedział, że się nie podejmie.
    Sam fakt jednak, że nie chciał się podjąć bardzo mnie zdziwił, bo S4 B5 w galerii zagazowaną prezentował...

    Co do S3 zasilanych LPG, to miałem przed zakupem nieprzyjemność jeździć jedną z silnikiem APY i softem w granicach 250 KM i sam właściciel przyznał, że zapętla i beznzyny ubywa... Szybko chciał się jej pozbyć...

    Podejrzewam, że dużo a dużo eSek niedomaga nie tylko z winy zapętleń na LPG, ale i samego stanu technicznego - stąd te brzydkie wątki o S3 LPG.
    Oglądałem ich kilka przed zakupem i przyznam, że każdą coś boli. Znaleźć także seryjną... Ciężko...

  5. #195
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    Być może będę zmieniał pracę i będę musiał dojeżdżać po 60km dziennie więc sam zacząłem się zastanawiać nad lpg nawet zadzwoniłem do jednego gazownika powiedział mi 2800zł. za instalację w której w skład wchodzą: Agis i8 parownik zavoli wtryski hana ? Co myślicie moja eska ma 270KM
    Ostatnio edytowany przez rapix - 02-04-12 o 22:46

  6. #196

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rapix Pokaż post
    Być może będę zmieniał pracę i będę musiał dojeżdżać po 30km dziennie więc sam zacząłem się zastanawiać nad lpg nawet zadzwoniłem do jednego gazownika powiedział mi 2800zł. za instalację w której w skład wchodzą: Agis i8 parownik zavoli wtryski hana ? Co myślicie moja eska ma 270KM
    Kolego rapix, a wtryski zapętlają?
    Jak pisał gregor10 i ma tu całkowitą rację, jeśli wtryski zapętlają, to nie założysz gazu tak żeby samochód jeździł, bo mapa PB z mapą LPG się rozejdzie...
    Jesteś z Zambrowa, więc do Warszawy masz nie aż tak daleko myślę... Ja niedługo jak włożę wtryski 440cc i wystroję to elegancko, będę uderzał do auto - dakar.
    Tam mi policzą 3 tysiące, a warsztat ma jakąś renomę i gość pracuje tam bardzo ogarnięty.
    200 zł to nie wielka różnica, a może jak pojedziemy we 2 to dostaniemy jakiś rabat?
    Można zadzwonić i się dowiedzieć.

    Co dwie eSki to nie jedna

  7. #197

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    rapix - zobacz co podałem juz kilka razy niżej , u Ciebie to samo , stag 300 4 plus , hana min niebieska, ac r01 x2 , faro 13mm.
    No i u Ciebie przy 270km pb już bankowo pętli. Chyba że masz reg cisnienia paliwa pb 4bar. Wtedy zakładasz lpg bez problemów. Jesli nie to wtryski 440 bosch + korekta softu i znow bez problemu lpg można zakłądać.

    z tego zestawu co Ci zaproponowali do S3 to tylko wtryski są dobre , parownik to śmiech, komputer mogłby być, ale lepiej wziąć staga bo więcej gazowników go garnia , a pozatym do S3 270km niepętlącej benzyny nic wiecej nie potrzeba jak 300-4plus bądz lpg tech.

  8. #198
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    Ja mam wtryski 440

  9. #199

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    zaviolka do S3 brawo

  10. #200

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    no to jak masz 440 to luz blues , smiało lpg zakładasz bez obawy o zapętlenia wtrysków.

    a zapomniałem , wielozawor extra sobie weź, ale to do faro 13mm (lepiej faro niż miedz 8mm, bo lepiej sie uklada i nie ma obawy o zgiecia i zweżenia) to i ta powinni dać Ci wielozawor na butle extra. No ale tak na wszelki wypadek napisałem. Czyli to co wczesniej podałem + wielozawór extra.

Strona 20 z 62 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •