Ok w takim razie zły olej wykluczyliśmy bo spełnia normę do DPF'a, muszę jeszcze raz uważnie przyjrzeć się czy coś gdzieś nie spadło... Chociaż w miarę uważnie szukałem... Bo to jedna z pierwszych rzeczy jaka przyszła mi do głowy...
Ok w takim razie zły olej wykluczyliśmy bo spełnia normę do DPF'a, muszę jeszcze raz uważnie przyjrzeć się czy coś gdzieś nie spadło... Chociaż w miarę uważnie szukałem... Bo to jedna z pierwszych rzeczy jaka przyszła mi do głowy...
|
A ile tego oleju kolega nalał?Do BMM wchodzi 3,7 litra.
Dziwne,bo u mnie po zalaniu 3,7 litra mam na 3/4 bagnetu,a u ciebie ile pokazuje po zalaniu 4,3 litra?
Z tego co pamiętam na forum była kiedyś informacja o tym że co innego jest w niemieckiej instrukcji a co innego w polskiej.
Spędziłem prawie 2 godziny przy mojej Niuni i obawiam się, że to coś poważnego Sprawdziłem cały układ dolotowy i podciśnienia i NIESTETY nie znalazłem żadnej nieszczelności, żadnego rozczepionego przewodu Rozpiąłem również przepływomierz aby sprawdzić czy na pewno komp poprawnie komunikuje się z VAG'iem i oczywiście od razu wyskoczył błąd. Także tym bardziej dziwił mnie brak jakichkolwiek błędów odnośnie poprawnej pracy silnika skoro nie jest poprawna.
Rozpiąłem więc układ dolotowy przed samym silnikiem i okazało się, że przedostaje się do niego niewielka ilość spalin najpewniej z któregoś cylindra (bo z kąd w dolocie spaliny?) co na pewno nie wróży błachej usterki i wskazuje na niebywały, wręcz nadzwyczajny zbieg okoliczności pojawienia się spadku mocy po wymianie filtrów i oleju...
Obawiam się, że albo jest coś z którymś zaworem dolotowym (oby) albo głowica
Jutro jadę na pomiar ciśnienia w cylindrach i się okaże czy moje przypuszczenia są słuszne czy nie... Oj mam zmartwienie...
Ostatnio edytowany przez mrsopel - 21-05-12 o 21:09
mrsopel (24-05-12)
Ech... Kolego mrsopel ten dymek co ci leci z pokrywy zaworów to nic innego jak odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Stąd też masz spaliny z oparami oleju w układzie dolotowym. Jak już jesteś na etapie rozbierań to odepnij sobie rurę przy samym IC i zobacz ile masz oleju w tych rurach dolotowych. Zapewniam Cię, że to nie ma naprawdę wpływu na moc
SportBack MiCkIego ==> Historia mojego Sportback'a
UWAGA!!!!! MOJEGO NICKA CZYTAMY TAK JAK GO PISZEMY...
dobra, to nie jest temat o ilosci oleju
a moze wlasnie EGR sie przycina, to co prze-tec napisal
w bmm jest chyba taki staruszek jak w 1.9 ?
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
mrsopel (24-05-12)
z tego co kojarze to w bmm/bls/bmp jest silniczek krokowy + dodatkowo jest klapka (sterowana podciśnieniem) przy chłodniczce spalin. Wynalazek zupełnie inny niż w starych 1.9 czy bkd/bmn...
"Ludzie ludzi robią, to my samochodu nie naprawimy ?!"
171@380 by R-PERFORMANCE
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)