Strona 55 z 117 PierwszyPierwszy ... 545535455565765105 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 541 do 550 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #541

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BLF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez morgan Pokaż post
    zdecydowanie taniej wyjdzie sprzedać i kupić już z tym silnikiem auto. I przy okazji nie będziesz się musiał martwić, że coś się zaraz wysypie i w każdą trasę z duszą na ramieniu, przynajmniej na początku. Chyba, że chcesz to zrobić żeby zrobić albo jakiś sentyment do auta itd
    Hmm, wątpię czy taniej wyjdzie sprzedać i kupić, bo autko kupiłem po bardzo okazyjnej cenie - oprócz dosć słabego silnika jest porządnie wyposażone i nie miało żadnych ukrytych wad. Początkowo było kupione dla żony, ale ona nie jeździ więc... Czy sentyment? Do pełni szczęcia brakuje Open-Sky i lepszego motoru; 2.0TFSI tak wyposażone, to naprawdę spory wydatek, więc dziwi mnie trochę, że sugerujecie, że taniej pozbyć się tego i szukać nowego. To ile niby trzeba by wpakować w przekładkę? 20tys.?
    No ale skoro nikt nie pisze w internecie o takim modzie, to chyba faktycznie niewarte zachodu. Dzięki!

  2. #542
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    nie warte zachodu bo zostaje Ci sama buda z tego co masz, musisz wymienić prawie wszystko począwszy od zawieszenia, hamulce, po cały układ napędowy, wydech instalacje silnika, dobrze by wrzucić quattro, do tego wal napędowy, tylne sanki i masa innych rzeczy więc to robienie auta od nowa, taniej i mniej kłopotliwe będzie jak kupisz już gotowy wóz z takim silnikiem i napędem. Takie jest moje zdanie

  3. #543
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    sam silnik to koszt około 10tys zł
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  4. #544
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    10 tys to takie allegrowe ceny. Jak komus zalezy zeby sprzedac to mozna duzo taniej dopasc. Ja dalem 8 tys za silnik ze skrzynia, kompletny z 2010 roku. Wiem dobra okazja

  5. #545

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BLF

    Domyślny

    borys
    Czyli bawiłeś się w takiego swapa? Masz jakiś namiar na zdolnych magików? Mozesz coś o reszcie kosztów napisać?
    P.S. Przeróbka na quattro nie wchodzi w grę. Wtedy to faktycznie nie ma mowy o przekładce.

  6. #546
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    ten motor bez quattro opony tak orze jak może.
    Borys robi swapa samego silnika bo zawieszenie oraz napęd + cała instalacje ma z auta TFSI.

  7. #547
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Panowie potrzebuje pomocy w skompletowaniu dolotu od tts, wklejam to z mojego tematu z nadzieja ze tu dostane jakas odp.

    gdzie wpiac ta rure od DV zaznaczona na zielono i jaki ma nr? jest jakis kruciec od spodu w tej rurze miedzy przeplywka a turbo do wpiecia? nie mam jak sprawdzic
    Mam dolot do tego pierwszego kolanka zaraz za filtrem zaznaczonym na niebiesko. Co jeszcze potrzebuje, jaki nr czesci, chodzi o element zaznaczony na czerwono?
    Czy ten element zaznaczony na zolto moge zostawic od mojego 2.0 tfsi poniewaz ten na zdjeciu ma mocowanie do gory zderzaka a u mnie jest do czola. Jesli nie to moze od 3.2 v6?
    z gory dzieki
    Komputer nie widzi mi tego przeplywomierza, jak podpinam moj stary to bledu nie ma. Czy zmienily sie piny w kostce czy poprostu jest uszkodzony?
    Ta podstawka gdzie kiedys byl aku wyglada, ze jest juz dostosowana pod duzy filtr, mam racje?
    Patryk z CS taki zakladal, moze cos podpowiesz?
    dzieki

  8. #548
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    dobra dzieki za wszystkie odp sam sobie poradzilem,
    Mam jeszcze jedno pytanie. Dostalem info, ze w silnikach poliftowych CDL jest delikatnie wzmocniony/przebudowany system paliwowy i nie ma potzrzeby wymiany HPFP na wydajniejssza zeby przekroczyc magiczne 350KM. Moze to ktos potwierdzic?

  9. #549
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Widze, ze wszyscy bardzo pomocni, nie edytuje posta bo juz wcale nikt nie zajrzy
    Mam pytanie dotyczace zaworu zwrotnego paliwa od rs4 w 2.0 tfsi
    Teoria jest taka, ze standardowy zaczyna zmniejszac cisnienie gdy dojdzie do 130bar i spada do 127 zanim zacznie znow zwiekszac. RS4 do 136 i spada do 130.
    A jak wyglada pratyka? Teoretycznie powinno byc lepiej na wysokich obrotach, ale czy warto wydac 200zl i czy bedzie to odczuwalne?

  10. #550
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez borys1822 Pokaż post
    Mam pytanie dotyczace zaworu zwrotnego paliwa od rs4 w 2.0 tfsi
    Nie jeździłem autem po takim modzie, nie znam też nikogo kto by to sprawdzał u siebie. Ale kiedyś mi się gdzieś to rzuciło w oczy, ktoś opisywał tego moda i jedyne co pamiętam to, że bez grzebania w sofcie żadnej różnicy nie było a po strojeniu coś tam to jednak dało. Jak sobie przypomnę gdzie to widziałem to dam znać bo narazie średnio konkretne info

Strona 55 z 117 PierwszyPierwszy ... 545535455565765105 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •