Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 69

Temat: Amortyzator Napinacza Paska

  1. #51
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Czy do wymiany napinacza paska wielorowkowego ( klinowego )

    Potrzebuje cos wiecej niz klucz 16mm i 13mm ?

    Wystarczy , jesli sie myle niech mnie ktos poprawi :
    1.
    Odciagnac zgodnie z kierunkiem zegara napinacz - kluczem 16mm ? - Ale tylko jesli chce wymienic tez pasek klinowy ??


    2. Odkrecic te 3 sruby 13mm ?



    3. Odblokowac napinacz nowy z bolca przed zalozeniem czy juz po przykreceniu 3 srub ?
    Ostatnio edytowany przez kadlubek - 25-01-12 o 15:34

  2. #52
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Dokładnie tak, tylko bardzo ciężko jest odciągnąć napinacz tak, żeby go zablokować. Najwygodniej będzie ściągnąć pasek z koła pasowego na dole i wtedy odkręcać. A nowy zakręć najpierw a później odblokuj.
    zdjęcia się nie wyświetlają

  3. #53
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mateusz233 Pokaż post
    Dokładnie tak, tylko bardzo ciężko jest odciągnąć napinacz tak, żeby go zablokować. Najwygodniej będzie ściągnąć pasek z koła pasowego na dole i wtedy odkręcać. A nowy zakręć najpierw a później odblokuj.
    zdjęcia się nie wyświetlają
    A jeśli tylko chce wymienić napinacz, to mogę tylko bez odciągania i zdejmowania paska - odkręcać 3 x śruby - 13mm . Nie powinien się chyba wtedy uszkodzić pasek ?
    Mi zdjęcia się ładują .

  4. #54
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    zdjecia nie laduja sie po za jednym,ale nie wiem w czym jest problem.odciagasz napinacz i scigasz pasek z kola pasowego alternatora i starycz.wtedy odkreczas napinacz,zakaldasz nowy,montujesz pasek i rozbezpieczasz napinacz.10 minut i po sprawie.jak zaczniesz kombinowac sciaganie z niezdemontowanym paskiem to moze wystrzelic caly napinacz po odkreceniu ostatniej sruby.
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #55
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    zdjecia nie laduja sie po za jednym,ale nie wiem w czym jest problem.odciagasz napinacz i scigasz pasek z kola pasowego alternatora i starycz.wtedy odkreczas napinacz,zakaldasz nowy,montujesz pasek i rozbezpieczasz napinacz.10 minut i po sprawie.jak zaczniesz kombinowac sciaganie z niezdemontowanym paskiem to moze wystrzelic caly napinacz po odkreceniu ostatniej sruby.
    Dlaczego ? ano dlatego ze nie mam paska to primo, secundo - nie mam warunkow w tej chwili zeby tam siegac gleboko z paskiem i naciagac na klime itd., sam napinacz moglbym wymienic pod blokiem ostatecznie.
    Napinacz nie wystrzeli jak sie go zblokuje bolcem.






  6. #56
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    nie do konca sprecyzowalem ale trzeba albo pasek sciagnac albo zabezpieczyc bolcem.moze jestem otumaniony ale nie rozumiem.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez kadlubek Pokaż post
    ano dlatego ze nie mam paska to primo
    , jak nie masz paska to w czym problem ? Napisze raz jeszcze: wystarczy sciaganc pasek z kola alternatora i on nigdzie nie spadnie i nie trzeba go nigdzie siegac.zrobisz jak uwazasz,zreszta sam odpowiadasz sobie na pytania
    Who I am? I am a the Champion.

  7. #57

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    A ja mam inne pytanie, da si? wymieni? sam? rolk? w tym napinaczu? Bo wyra?nie s?ysz? szum i lekkie grzechotanie typowe dla zu?ytej rolki.

    Odnosnie samego napinacza czy ten b?dzie dobry , wydaje si? by? tani , ciekawe czy nie jaki? lipny :http://allegro.pl/rolka-napinacz-pas...046246458.html
    Ostatnio edytowany przez krisexe - 03-02-12 o 16:48

  8. #58

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krisexe Pokaż post
    A ja mam inne pytanie, da si? wymieni? sam? rolk? w tym napinaczu? Bo wyra?nie s?ysz? szum i lekkie grzechotanie typowe dla zu?ytej rolki.

    Odnosnie samego napinacza czy ten b?dzie dobry , wydaje si? by? tani , ciekawe czy nie jaki? lipny :http://allegro.pl/rolka-napinacz-pas...046246458.html
    Sam? rolk? bez problemu wymienisz (koszt oko?o 35z?). A co do napinacza z podanego linku to ja bym si? nie odwa?y? go montowa?. Pozdrawiam

  9. #59

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Witam!
    Podpinam się pod temat, bo wydaje mi się najbliższy dolegliwościom mojego auta.
    Po odpaleniu, gdy silnik jest zimny słyszę głośny szum z komory silnika. Głos dochodzi gdzieś z okolic, gdzie lata pasek wielorowkowy. Szum cichnie, gdy auto się rozgrzeje lub czasem nawet, gdy stało w nasłonecznionym miejscu.
    Czy przyczyną wyżej opisanego dźwięku może być napinacz czy też powinienem zwrócić uwagę na coś innego? Jak znaleźć winowajcę, bo jak próbuję nasłuchiwać, to jestem w stanie tylko określić okolice, z których dźwięk dochodzi, ale już konkretnego elementu nie mogę wskazać. Czy nieusunięcie przyczyny ww. szumu może skutkować poważniejszą awarią?

  10. #60
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Na pewno to rolka napinacza paska , ale po wymianie też może szybko zacząć szumieć .
    Mniej szumi po jakimś czasie bo się nagrzewa i łożysko lepiej pracuje .
    Najczęściej przyczyną padania napinacza jest koło alternatora .

    Natomiast możesz sprawdzić czy napinacz skacze , odbija od napreżeń - poświeć tam latarką i zobaczysz - im więcej skacze tym gorsza kondycja sprzęgiełka alternatora które stawia opory i napręża nanpinacz

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •