Jeśli zrobiłeś tak jak mówisz to nie musisz odpowietrzać. Co do tego tarcia to u mnie nie było nic słychać jak wymieniłem ale może to ze względu na inne klocki i tarcze. Z czasem to powinno zniknąć.
Jeśli zrobiłeś tak jak mówisz to nie musisz odpowietrzać. Co do tego tarcia to u mnie nie było nic słychać jak wymieniłem ale może to ze względu na inne klocki i tarcze. Z czasem to powinno zniknąć.
jamakrzu (25-06-12)
|
nie trzeba odpowietrzać
przestaną hałasować kiedy się dotrą (prawdopodobnie)
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry![]()
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
Czesc
Co powiecie o tym zestawie na tyln? o?? Tarcze Bosch'a + klocki. Czy warto?
http://moto.allegro.pl/bosch-tarcze-...439950010.html
warto , tylko bosche szybko się kończą - znaczy klocki ale hamują dobrze, tarcze boscha mają się u mnie b.dobrze.
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Panowie tylko tarcze ATE !!! ewentualnie bosch,
TRW odpadają krzywią się przerabiałem to z reklamacją i oddali pieniądze .
Panowie, szybkie pytanie z zakresu wymiany, czy powierzchnie montażową piasty należy posmarować jakimś preparatem przed założeniem tarczy czy wystarczy dokładne jej wyczyszczenie( na tzw. lustro), to samo z prowadnicami w jarzmie?? Co Wy używacie? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrowionka
nic nie czyszcze i niczym nie smarujezdejmuje stare tarcze, obtłukę trochę i zakładam nowe. Jeśli chodzi o prowadnice - bolce w gumowych osłonach - to nawalam tam na maxa smaru grafitowego i tyle. Dziś Pan w sklepie mówił o jakimś smarze do tłoczków w zaciskach który byłby lepszy do prowadnic, ale grafitowy też będzie dobry
jeśli chodzi o te prowadnice zewnętrzne (blaszki) to niczym nie smaruje tylko czyszcze na połysk. Nie zapomnij trysnąć czymś, albo użyć jakiegoś specjalnego smaru pod gumką tłoczka zacisku
![]()
Radziłbym ci jednak dobrze wyczyścić piastę.Tarcza musi równo dolegać do piasty w przeciwnym razie łatwo się krzywi.Ja delikatnie tryskam smarem miedzianym.
czyli jak nie równo jest na piaście i sie krzywi tarcza to koło przy takich luzach powinno wpaść w niezłą wibracjewręcz mogło by urwać koło z całą piastą
Nie widziałem jeszcze w żadnym warsztacie żeby czymś smarowali, spotykam się z tym tylko na forach gdzie każdy chce nie wiadomo jak dopieścić swój samochodzik
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)