Strona 58 z 103 PierwszyPierwszy ... 848565758596068 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 571 do 580 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #571
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Scooby Pokaż post
    wydatek 500zł bo czyszczenie plus montaż i demontaż turbo...a sam raczej tego nie zrobię...
    ja pierdziu, nie masz jakiegoś znajomego mechanika? za 250-300 zł max to powinni Ci zrobić jeśli nie wymieniają bebechów, powyżej tej kwoty to ASO ;/ albo patałachy. Btw.. Logi najlepiej zrób, a jak nie masz jak to sprawdź na kanale jak sztanga chodzi i czy gruszka trzyma podciśnienie. Mechanik który się zna powinien wiedzieć o co chodzi.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  2. #572

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez german8q Pokaż post
    zrób logi dynamiczne to sie wszystko wyjasni , bo inaczej to wrózenie
    logi dynamiczne robiłem i nikt z nich nic nie wyczytał.

    No może poza 1 os z forum która radziła mi wyczyszczenie zmiennej geometrii

    ALE UWAGA !
    ostatnio pisałem ze wymieniłem wszystkie przewody. Niestety wszystkich nie wymieniłem.
    Ostatnio powymieniałem wszystkie te które do egr idą tez oraz ten przewody co do jakieś pompki która jest do silnika przyczepiona.
    1 był przetarty ale po jego wymianie nic nie dało jak wymieniłem wszystkie problemu nie ma!!! juz sprawdzałem 3 razy i 3 razy nic, choć jeszcze nie dowierzam Teraz mam mały zastój w pracy ale za tydzien pewnie znów wskoczę na autostradę to popróbuje kolejny raz ! Myśle ze problem notlaufu mnie juz nie dotyczy

  3. #573

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    to ja opisze swoj problem .. mam silnik AGR. Mialem juz problem z silnikiem ze przy 120 km/h auto wchodzilo w tryb awaryjny .. no i co robilem po kolei : usunalem na VAGu bledy z turbo i problem ustal, lecz po pewnym czasie odczulem ze auto gorzej przyspiesza. Pojechalem do mechanika, powiedzial ze turbo jest jak najbardziej ok i nie trzeba nic z nim robic, wymienil mi za to przewody od cisnienia doladowania. Auto zaczelo przyspieszac lepiej, lecz od 3 miesiecy znowu przy 110/120 wchodzi w tryb awaryjny. Dodatkowo zauwazylem, ze jak nawet na 3 przeciagne do do ok 3,8 tys to rowniez wpada w zamuł. W niedziele czeka mnie trasa nad morze i wolalbym nie miec tego problemu .. co na szybko przez te 2 dni moge sprawdzic ?

  4. #574

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Logi dynamiczne by sie przydały. Sprawdz jescze zawór N75 lub go podmien.

  5. #575

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    logow teraz na szybko nie zrobie. Ten zaworek dam rade sam sprawdzic ? I w sumie to co mam sprawdzic ?

  6. #576
    wvv's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

  7. #577

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    AGR ma zaworek jak w poscie 2 w podanym linku z forum golfa. Przeczysc go przeplukaj WD40.

  8. #578

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    ok super, a orientuje sie ktos, w ktorym miejscu w AGR jest ten zaworek ? Bo w linku od golfa jest zdjecia polozenia ale EGRa ;/
    No i taki jest problem ze nie mam skad wziac tego WD40 - chyba ze mozna go kupic w tesco ( w co watpie ) ? Da rade uzyc czegos innego ?

  9. #579
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    wystarczy jakikolwiek przyzwoity penetrant nawet nie koniecznie w sprayu. od biedy nafta równiez.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  10. #580

    Data dołączenia
    Apr 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    w tesco cos dostane ? I jak z ta lokalizacja tego n75 ? Tez tak mysle - moze EGR mam zawalony ? .. I w sumie nie rozumiem tego notlaufa, co ma do tego predkosc .. logiczniejsze jest, ze to obroty by za to odpowiadaly

Strona 58 z 103 PierwszyPierwszy ... 848565758596068 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •