Strona 117 z 147 PierwszyPierwszy ... 1767107115116117118119127 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,161 do 1,170 z 1464

Temat: Klimatyzacja, czyszczenie, serwis, problemy

  1. #1161

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Słupsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    dzieki DanioUK.zajrzałem jeszcze raz na ten sterownik i śruby ktore go trzymaja sa tak zardzewiale ze szok.jak by mialy ze sto lat hehe.doslownie.moze cos kiedys sie tam wylalo.jak juz dojde co jest to dam znac.dzieki za podpowiedzi

    ---------- Post dodany 12-07-12 o 12:05 ----------

    tobie Kosmo tez oczywiscie wielkie dzieki za pomoc.to co mowisz sprawdze po poludniu, wlasnie zaczyna padac a garaz zajety- ukladanie drzewa na zime hehe

  2. #1162

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory
    Auto
    A3 8L
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Panowie u mnie dzisiaj problem następujący:

    Włączam climatronic na auto, załącza się sprężarka, klima chodzi 10 sekund, po czym się wyłącza i na przemian na dwie sekundy włącznie z wentylatorami się załącza i wyłącza i tak cały czas

    na VAGu błąd:
    Monday, 23 July 2012, 15:40:54

    VAG-COM Version: Release 409.1-S



    Control Module Part Number: 8L0 820 043 B

    Component and/or Version: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73

    Software Coding: 03143

    Work Shop Code: WSC 06313

    1 Fault Found:

    00792 - A/C Pressure Switch (F129)

    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

    ---------------------------------------------------------------------------





    Monday, 23 July 2012, 15:42:10

    VAG-COM Version: Release 409.1-S



    Control Module Part Number: 8L0 820 043 B

    Component and/or Version: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73

    Software Coding: 03143

    Work Shop Code: WSC 06313

    1 Fault Found:

    00792 - A/C Pressure Switch (F129)

    31-00 - Open or Short to Ground

    Doczytałem że w czujniku ciśnienia piny 1,2 gdy jest odpowiednie ciśnienie mają być zwarte - tak też jest, profilaktycznie zmostkowałem, założyłem wtyczkę i dalej to samo. Piny 3,4 mają mieć przejście w momencie zbyt dużego ciśnienia w układzie żeby odłączyło sprężarkę - przypuszczam że ten właśnie człon czujnika robi mi jazdy.

    1. Klima nabita dokładnie tyle ile na naklejce
    2. Chłodnica nówka
    3. Uszczelnienia wszystkie wymienione + skraplacz - szczelność igła
    4. Kompresor po regeneracji, wymieniona sekcja wysokiego ciśnienia + uszczelnienia i łożyska
    5. Wentylatory załączają się.

    Klima po kilkukrotnych awariach i kolejnym nabijaniu chodziła 2 tygodnie igła i mróz z kratek, później parę razy częściej słyszałem te cykanie sprzęgiełka klimy, teraz non-stop się włącza i wyłącza.

    Co myślicie, czujnik do wymiany? Czy faktycznie jakieś dziwne wysokie ciśnienie się tworzy (ale to po 2 sekundach od włączenia sprężarki?)

    Czy aby wymienić ten ******lony czujnik trzeba znowu ściągać czynnik czy wystarczy go tylko wykręcić z tego stalowego węża i jest tam jakiś zaworek który to trzyma przed wycieknięciem?

  3. #1163
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    orlandoo,
    jak masz bład czujnika na kompie to wymien czujnik- bo tam juz nic innego nie zostaje- no ewentualnie przekaźnik wentylatorów, ale najpier czujnik.
    mozesz go wykrecić normalnie- pewnie minimalnie poleci czynnika ale to nic- tam jest taki wentyl i reszte przytrzyma( na 100% jutro moge dokładnie sie temu przyjrzeć), jak chcesz to mi został taki czujnik jeszcze 1 wolny to mozemy sie dogadać ale to juz na priv

  4. #1164

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żory
    Auto
    A3 8L
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    z czujnikami to nie problem bo zamienię z innym autem w rodzinie gdzie klima jest nabita... jak nie wyleci to spoko, dzisiaj to sprawdzę i napiszę. dzięki


    Edit:

    wymieniłem czujnik na inny - dalej to samo.... mój w innym aucie bangla aż miło.

    Poratujcie coś bo za tydzień mam w trasę jechać, a nie chcę się smażyć....

    Myślę że sterownik wentylatorów raczej nie ma z tym nic wspólnego jak vag wali bład jak wyżej. Mógł sterownik climatronica paść? A może by wypiąć ten człon czujnika dający styk przy zbyt dużym ciśnieniu ( rozpiąc np. pin 3 we wtyczce żeby zawsze była przerwa i sprawdzić czy błąd dalej będzie?
    Dawał by vag ten błąd jak by wtyczka od sprzęgła sprężarki była zaruściała?

    Przychodzi mi na myśl jedna rzecz: teraz niedawno były deszcze - ja akurat ten czas jeździłem bez osłony dolnej silnika - przyszło słońce, a klima wariuje...


    edit 2: wyciągnąłem wtyczkę z czujnika, zwarłem drutem 1 i 2, 3 i 4 zostawiłem bez przejścia, klima wariuje jak wariowała i pokazuje błąd
    Ostatnio edytowany przez orlandoo - 24-07-12 o 19:14

  5. #1165

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    skas tam
    Auto
    jakies tam
    Model
    Inny
    Silnik
    1.4T CAXC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam !Panowie pierwszy raz spotkałem sie z takim czymś... otóż od wczoraj wracając po montażu LPG (4 dni stał u gazownika) włączyłem nawiew ,zaczęło z niego tak śmierdzieć tak jakby stara woda ,bądź takie coś jakby zgniłego,wilgoć (trudno określić ten zapach).Włączyłem klimatyzację i problem ustąpił ,smród zginął lecz po wyłączeniu klimatyzacji znowu ten sam smród.Tak wiec ten przykry zapach pojawia się przy włączonym wentylatorze nawiewu ,na klimatroniku miałem ustawione 18 stopni czyli powietrze zimne .Czy mozecie poradzic co z tym robić ?

  6. #1166
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    odgrzybic

  7. #1167

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    skas tam
    Auto
    jakies tam
    Model
    Inny
    Silnik
    1.4T CAXC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ok dziękuje za odpowiedz,jutro po odgrzybianiu napisze czy pomogło .Pozdrawiam

  8. #1168

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śrem
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    A ja mam taki problem:
    Nawet jeśli mam "gwiazdkę" na wyświetlaczu, to z nawiewów leci powietrze z zewnątrz.
    Wentylatory chodzą, wszystkie bezpieczniki w porządku, klima jest nabita, żadnych wycieków nie miała.

    Jak próbuje kojarzyć, to od zawsze przy uruchamianiu nawiewu z zera na jedną kreseczkę słyszałem odgłos jakby coś się obracało napędzane silniczkiem, po czym czuć było podmuch powietrza. (też tak macie?)
    Wczoraj wieczorem poczułem w samochodzie coś w stylu zapachu palonego plastiku w trakcie korzystania z klimatyzacji.
    Dziś rano klima już nie działała.

    Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło ulec uszkodzeniu/spaleniu?
    Jest gdzieś jakaś kostka sterująca tymi "otwieraczami nawiewu"?
    Nie wiem także, czy na pewno wiązać zapach palonego plastiku z awarią klimy.

  9. #1169

    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NL
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Panowie, po włączeniu klimy, wiatraki nie chodzą , obroty nie wzrastają, takze sprezarka tez sie nie załącza. na panelu climatronica jest sniezynka ale powietrze leci w takiej temp jak przy wylaczonej klimie. krótko i na temat, czy to objawy braku czynnika czy padnietej sprezarki? Jutro jade szukac jakiegos speca ale chcialbym wiedziec na co sie nastawić. ps vaga nie posiadam i nie znam nikogo kto ma pozdrawiam

  10. #1170
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Milanoo Pokaż post
    Panowie, po w??czeniu klimy, wiatraki nie chodz? , obroty nie wzrastaj?, takze sprezarka tez sie nie za??cza. na panelu climatronica jest sniezynka ale powietrze leci w takiej temp jak przy wylaczonej klimie. kr?tko i na temat, czy to objawy braku czynnika czy padnietej sprezarki? Jutro jade szukac jakiegos speca ale chcialbym wiedziec na co sie nastawi?. ps vaga nie posiadam i nie znam nikogo kto ma pozdrawiam
    sprawdz sterownik wentylator?w, ten pod akumulatorem,
    czynnika takze jak nie bedzie to sie spr?zarka nie w?aczy, takze pewnie w odwrotnej kolejno?ci, najpierw sprawdz czynnik a potem sterownik

    ---------- Post dodany 30-07-12 o 08:24 ----------

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Zremba Pokaż post
    A ja mam taki problem:
    Nawet je?li mam "gwiazdk?" na wy?wietlaczu, to z nawiew?w leci powietrze z zewn?trz.
    Wentylatory chodz?, wszystkie bezpieczniki w porz?dku, klima jest nabita, ?adnych wyciek?w nie mia?a.

    Jak pr?buje kojarzy?, to od zawsze przy uruchamianiu nawiewu z zera na jedn? kreseczk? s?ysza?em odg?os jakby co? si? obraca?o nap?dzane silniczkiem, po czym czu? by?o podmuch powietrza. (te? tak macie?)
    Wczoraj wieczorem poczu?em w samochodzie co? w stylu zapachu palonego plastiku w trakcie korzystania z klimatyzacji.
    Dzi? rano klima ju? nie dzia?a?a.

    Czy kto? ma jaki? pomys? co mog?o ulec uszkodzeniu/spaleniu?
    Jest gdzie? jaka? kostka steruj?ca tymi "otwieraczami nawiewu"?
    Nie wiem tak?e, czy na pewno wi?za? zapach palonego plastiku z awari? klimy.
    Zremba,
    to co? co s?yszales to pewnie silniczek zwi?zany z pobieraniem temp wewn?trz samochodu- ten pod albo nad klimatronikiem( tam gdzie masz takie male kratki w panelu).
    "otwieraczami nawiewu" steruje klimatronik. po pierwsze to sprawdz bedy na klimatroniku ( jest na forum jak) jak bedziesz mial bedy to napisz tutaj to co? ddalej poradzimy.

    PS.
    teoretycznie spalony silniczek od pobierania temp wew. nie powinien miec wp?ywu ale moze by? powi?zany z czujnikiem ktory nie podaje warto?ci na klimatornik i wtedy d...a
    a to ten wiatraczek z czujnikiem http://moto.allegro.pl/czujnik-tempe...462124358.html

Strona 117 z 147 PierwszyPierwszy ... 1767107115116117118119127 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •