Strona 59 z 103 PierwszyPierwszy ... 949575859606169 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 581 do 590 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #581
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez skax Pokaż post
    moze EGR mam zawalony ? .. I w sumie nie rozumiem tego notlaufa, co ma do tego predkosc .. logiczniejsze jest, ze to obroty by za to odpowiadaly
    W tesco jest WD40
    EGR możesz mieć zawalony, ale wątpię, żeby to była przyczyna.
    notlauf - wyłączenie turbiny przez przeładowanie jej, lub niedoładowanie.
    n75 jest przykręcony w pobliżu filtra powietrza, do ściany grodziowej, ma biały kapturek, wchodzi do niego 3 wężyki.
    Warto sprawdzić stan wężyków - jeśli są sparciałe - wymienić. tak jak w przypadku Scooby'ego parę postów wyżej prawdopodobnie załatwiło sprawę (a nie mówiłem? ), czekamy na testy.
    Rzeczy, które mogły się przyczynić do notlaufu: padnięty N75, gruszka turbiny, zapieczone kierowniczki turbiny, nieszczelność w dolocie, pęknięte wężyki podciśnienia.
    Ogólnie są tu eksperci - można wkleić logi, jeśli masz dostęp do kabla.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  2. #582
    Stacho's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzionków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Kolega ma silnik AGR i tam n75 nie ma białego łepka. Wygląda dokładnie tak jak ten w linku który podał wvv w drugim poście.

  3. #583
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Stacho Pokaż post
    Kolega ma silnik AGR i tam n75 nie ma białego łepka
    Aj, sorki rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi na oznaczenie.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  4. #584

    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ropczyce - Rzeszów
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    W ciagu jednego dnia mozesz wyciągnąć turbosprężarke i wyczycic zmienną geomstrie. Pozdro

  5. #585
    morpheus's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Łapię NOTLAUF'a przy 130km/h, wymieniłem zawór N75, ale niestety usterką jest zapieczone turbo.
    Na chamowni wyszło, że dmucha ok. 1.8 bara. Moja rada jest taka, dopóki nie zdiagnozuje się usterki, lepiej jeździć (np. w diesel'ach) do 2 tys. obrotów.

  6. #586

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wężewo
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny wymiana kompa

    mam pytanie, czy jest możliwa wymiana komputera z wersji 110 KM do 90KM i czy będzie to miało magiczną moc chip tuningu ??
    ktoś już to robił??

  7. #587
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Nic to nie da, zacznie ci kaszlec auto jeżeli w ogole odpali. poza tym nawet gdyby się dało to wtryski w 90KM inaczej zasilaja paliwem niż wtryski w 110KM.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Bonczo Pokaż post
    mam pytanie, czy jest możliwa wymiana komputera z wersji 110 KM do 90KM i czy będzie to miało magiczną moc chip tuningu ??
    ktoś już to robił??
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  8. #588
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ok, Panowie, opiszę tu ciąg dalszy mojej batalii z zapiekającą się turbiną. Może się komuś przyda.
    Po 4 zapieczeniu turbo, (wymieniony N75, Gruszka, Przewody Ciśnieniowe, no po prostu wsio prócz turbo), zagłębiłem się w temat bardziej. Nie wiem czy już ktoś o tym pisał, jak tak to przepraszam. Wtryski - lejące wtryski (w moim przypadku 3 wtryski) są powodem zapiekania się kierownic turbiny. Sprawdzenie ich kosztuje 4 dychy w moim mieście. Objawy: głośniejsza praca silnika, gdy jest zimny (klepanie). Moim zdaniem warto sprawdzić. Niestety koszt jednej końcówki 300 zł, jeśli nie da się reanimować. Dlatego lepiej jechać na szrot i dorwać jakieś z małym przebiegiem itp. Przy okazji wymieniłem turbo, na regenerowane. Jeżdżę 2 tygodnie i.. powiem szczerze, że po czyszczeniu nigdy mi tak nie zadylało.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  9. #589

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kołobrzeg
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Panowie w a3 1.9 TDI 90HP (turbo zmienna geometria) mam następujący problem..
    Otóż auto jest po wymianie turbiny, wcześniej dręczył mnie notlauf (zazwyczaj przy wyprzedzaniu tira - adrenalina jak przy skoku z bungee bez bungee)
    Wymiana była dwa tygodnie temu. Auto odżyło. Temperatura powietrza od tamtego czasu w Kołobrzegu nie przekroczyła 22 stopni. Wczoraj miałem mały wypad do Poznania. Na trasie leciał jak powinien - żwawo, a "notlauf" był dopiero przy 182km/h (oczywiście na autostradzie, przez Niemcy jechałem)
    Wjeżdzam do Poznania, upał 29 stopni. Pierwsze światła - ok. Trochę postałem w koreczku. Drugie światła... I koniec przyśpieszenia. Wyłączyłem klimę ale nie było różnicy. Leciutki bucik był od 3100obr lecz też nie zawsze!
    Jadę takim mułem już spowrotem do Kgu, wyjeżdzam z Poznania, nawet się za wyprzedzanie nie biorę. Im dalej od Poznania tym chłodniej. W pewnej chwili miałem tak dużo miejsca, że zdecydowałem się wyprzedzić nieszczęsnego autosana jadącego 70km/h. Wrzucam na 3 bieg, pedał do dechy bo przyszykowany jestem na muła, a ten mi prawie kierownicę wyrwał szatan jeden. (oczywiście pół żartem, jeżdżę v6 zazwyczaj) Dobrze się złożyło, bo przed autosanem jechał long vehicle.
    Nie było żadnego restartu silnika, sam zaczął przyśpieszać jak się ochłodziło na dworzu. Czy ktoś miał podobny przypadek?

  10. #590
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez zachu Pokaż post
    Nie było żadnego restartu silnika, sam zaczął przyśpieszać jak się ochłodziło na dworzu. Czy ktoś miał podobny przypadek?
    Kolego to wygląda na N75. Musisz tu fachurom logi wysłać, ażeby Ci powiedzieli co jest be.
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

Strona 59 z 103 PierwszyPierwszy ... 949575859606169 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •