Witam chcialbym zamontowac halogeny w mojej A3 i nie wiem czy jesli je kupie to czy musze dokupic kratki. Auto nie posiadalo nigdy halogenow wiec nie wiem jak moge je podlaczyc i czy nie musze zmieniac przelacznika swiatel. Prosze o pomoc.
Printable View
Witam chcialbym zamontowac halogeny w mojej A3 i nie wiem czy jesli je kupie to czy musze dokupic kratki. Auto nie posiadalo nigdy halogenow wiec nie wiem jak moge je podlaczyc i czy nie musze zmieniac przelacznika swiatel. Prosze o pomoc.
taki ma?y OT mo?e daj sobie spok?j z halogenami a w to miejsce za??? ?wiat?a do jazdy dziennej Led? Wydaje mi si? ?e daje to lepszy efekt wizualny.
http://allegro.pl/item600348597_swia...ed_nowosc.html
Ja tez myslalem zeby wstawic halogeny do mojej a3.
Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie i chcialby udzielic paru wskazowek ?
Dzieki
Sry za OT, ale mam 2 sztuki do sprzedania jakby ktos chcial. Jedna ma urwane 2 zaczepy, ale mozna to zespawac i bedzie cacy. Oczywiscie za ta z urwanymi zaczepami cena bedzie naprawde atrakcyjna :D
kilkukrotnie juz to opisywalem, napisze jeszcze raz - ostatni
jesli nie mamy halogenow to musimy zrobic do nich instalacje i przeciagnac ja do kabiny
najlatwiej, przeciagnac kable, zasilanie przez przekaznik z akumulatora a w kabinie zrobic sobie osobny wylaczniczek.
nie musimy wtedy kupowac nowego wylacznika swiatel, a co najwazniejsze nie musimy lamp halogenowych kodowac, to ze mamy orginalny wylacznik i przeciagniemy do niego instalacje nie wystarczy, bo komputer musi dostac informacje po szynie CAN, inaczej mozemy sobie krecic wylacznikiem do woli a halogeny sie nie zaswieca itd
ja osobiscie mam wylacznik zrobiony w/ i delikatnie przerobiona jedna z zaslepek obok ESP tak zeby sie wciskala a w niej czerwona dioda, jak sa zaswiecone halogeny to dioda swieci.
uprzedzam przed podciaganiem zasilania od radia czy ze stacyjki do wylacznika, halogeny przy zgaszonym aucie beda sie zaswiecac ale juz po zaplonie moga i beda robic dyskoteke, gasnac/mrugac itd. komputer auta widzi inne obciazenie i znowu jest problem.
No i trzeba zrobić tak jak miro napisał.. A jeśli o ledy.. to co komu z ledów na dole podczas mgły.. one nie poprawią widoczności w czasie mgły.. (tak mi się zdaje że normalny halogen jest lepiej zauważalny w mgle)
A co do halogenów to ja mam dwie sztuki. Jeden bez zaczepów ale reszta jest ok. Drugi z zaczepami ale widać pękniecie szkiełka przez połowe.. moge je dwa oddać za 80zł. i dać namiar do kolesia (jeśli ktoś z okolić W-wy) co za 15zł dorobi wszystkie zaczepy.
Dzieki za instrukcje Miro.
Dzeki za informacje Miro
Pozdro.
Chciałbym wymienić żarówkę w halogenie(lewy przód) z tego co patrzyłem... mam wrażenie, że trzeba zdjąć cały przód... dobrze mi się wydaje:confused:
Ostatnio wykręcałem halogen w zderzaku S3 i tam na pewno wystarczy tylko zdjąć kratkę żeby odkręcić halogen.
Z tego co pamiętam to w A3 też wystarczy zdjąć kratkę i odkręca sie halogen, potem bez problemu można wymienić żarówkę :) Tak więc zacznij od zdjęcia kratki halogenu i zobaczysz jakie śrubki należy odkręcić.
vonsky, musisz chwycić za kratkę obok halogenu i pociągnąć ją do siebie. Później odkręcić 3 torxy i masz w łapach halogen. Dalej będziesz wiedział co zrobić ;)
Witam!
Dzisiaj zamontowalem halogeny do swojej a3 sportback 2005.Pytanie do posiadaczy halogenow .
Czy u Was pomiędzy halogenem a kratką (otworem na halogen)jest luka do okloła tak na 3-5 mm. Czy halogen powinien idealnie stykać się z kratką?czy między nimi nie powinno być jakiejś uszczelki ?
Nie, jest ok.
Witam, w związku z tym że ukradli mi halogeny to muszę kupić nowe i chciałbym dobrać odpowiednie do mojego samochodu.
Tutaj moje pytanie: czy takie halogeny i kratki są odpowiednie do mojego modelu i czy są to po prostu tańsze zamienniki czy jakość oryginału?
Lampy halogenowe TYC 19-0253001, kratka BLIC 6502-07-0026992P.
Pozdrawiam ;)
wizualnie powinny być ok. Ale czy będą idealnie spasowane to się przekonasz podczas ich montażu.
wracając do mojego pytania postawionego wyżej , tak dla pewności fotki jak to u mnie wygląda :
http://img24.imageshack.us/img24/1862/jzlh.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img543.imageshack.us/img543/1144/d90y.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Do montazu użyłem tylko blachowkrętów N90945701 SCHRAUBE,wg. ETKI powinienem jeszcze użyć tzw.blaszek mocujących :8D0807192 ,ale zanic nie mogłem ich tam spasować, u mnie coś podobnego już było oryginalnie zamocowane dlatego je pominąłem.Ale nie wiem czy dobrze zrobiłem.
http://img28.imageshack.us/img28/3618/kv1o.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img69.imageshack.us/img69/5867/6kdo.jpg
Uploaded with ImageShack.us
U Was jest coś takiego ?
Jeszcze fotka z etki :
http://img21.imageshack.us/img21/3992/3ckz.png
Uploaded with ImageShack.us
A nie wiecie przypadkiem moi drodzy czy atrapy wokół halogenów będą pasować z wersji 2005-2008 do wersji 2003-2005 ( wersja 3D )? Mam ten sam kłopot - ktoś przywłaszczył sobie niby nieistotny fragment plastiku ale okazuje się, że dokupienie tych co trzeba graniczy z cudem. Z tego co czytałem jedne mają końcówkę A ( jak u mnie ) a te, które jak na złość są do kupienia na allegro są zamiennikiem tych z końcówką B... Pomóżcie proszę.
wiemy , moj drogi :)
nie beda pasowac
Ty potrzebujesz do zderzaka z tak zwanym "malym grillem"
a te poliftowe sa takie jak do sportbacka, z duzym grillem, maja krotsze "wąsy"
ta literka na koncu jest bardzo istotna
czasem mozna kupic caly przedliftowy zderzak z kratkami taniej niz te kratki luzem
Wąsy tj. te poziome przetłoczenia, tak? Czyli jeżeli kupię te od sportbacka zostanie mi zapewne szpara - dobrze rozumiem?
Dziękuję w każdym razie za rzeczową odpowiedź. Teraz muszę zastanowić się czy kupić kompletny zderzak po to żeby mieć atrapy, atrapy w audi drożej niż kompletny zderzak czy kupić zamiennik tych z końcówką B i udawać, że prawie dobrze pasują...
raf szukaj odpowiednich dla twojego zderzaka kratek bo jak ci Miro napisał te od zderzaka SF nie podejdą. Jak nie uda ci się kupić ori to już lepsze zamienniki niż coś kombinować z przerabianiem tych od SF.
raf, a te atrapy co ja podałem? Są np. w intercarsie.
Szkoda, że nie napisałeś wcześniej :) W każdym razie może i źle się nie stało, bo dogadałem się już z jednym z użytkowników forum, który zmieniał zderzak i zaoferował mi sprzedaż swoich starych atrap, więc teraz czekam tylko na wysyłkę.
Siema, też dołożyłem sobie halogeny. Planuje przeciągnąć 2 kabelki + i - do kabiny(podłączenie pod zapalniczkę i przełącznik) Założyłem również xenon+spryskiwacze i chciałbym podobnie zrobić instalacje (tak samo przełącznik i zasilanie z zapalniczki) Pytanie czy to będzie się trzymać kupy nie będzie jakiś zwarć, za dużego obciążenia. Przewody chce podpiąć pod instalacje zapalniczki chciałbym aby gniazdo zaplaniczki było wolne(pod jakąś ładowarke itp). Proszę o jakieś sugestie jak najlepiej to podłączyć żeby nie spalić instalacji i auta;p
2 opcja do xenonu(nie wiem jak działa pompka narazie moje przypuszczenia proszę mnie poprawić jeśli się myle)
Zakładam że pompka szyb działa przez zmianę polaryzacji (+ i - przód, - i + tył, - i - spoczynek)
Więc podłączam - pompki xenonu byle gdzie pod mase i + pod jeden z przewodów od pompki spryskiwaczy szyb. Zobaczcie na rysunek. Pompka xenonu ma tylko dwie opcje polaryzacji - i -(nie działa) oraz + i -(działa).
Co wy o tym myślicie? :D
http://c.wrzuta.pl/wi10347/99030cd000218d3f525efb83/123
widze ze nie szukales i totalnie nie wiesz z czym masz do czynienia.
http://www.a3-club.net/forum/showthr...ie-halogen%F3w
wazny element xenonow
http://www.a3-club.net/forum/showthr...t-silniczk%F3w
sam xenon
http://www.a3-club.net/forum/showthr...ony-w-8P/page2
i na koniec spryskiwacz lamp
http://www.a3-club.net/forum/showthr...ektor%F3w-w-8P
Witam. Czy orientuje się ktoś czy takie halogeny z soczewką z a8 podejdą do a3.
http://allegro.pl/audi-a8-4e-d3-2003...938773409.html
poszukac... w warsztacie masz instrukcje wiszaca z 5 lat.
Szukałem wszedzie na forum gdzie byla tylko wzmianka o halogeny do 8P.
Sa informację ale nigdzie nie mogłem odszukac pod co sie podłaćzyc z włącznikiem zeby CAN nie szalal.
Mam opcję zeby odszukac na przełączniku świateł przewód gdzie pojawi sie prąd po przełączeniu przełącznika na pozycję świateł postojowych i tam sie wpiąc
- - - Aktualizacja postu - - -
dobrze myśle?
temat w warsztacie :
https://www.a3-club.net/forum/showth...logen&p=551719
moj post ktory zacytowales pochodzi z przed 10lat, a robilem to z 12lat temu...
wtedy i wczesniej mozna bylo robic takie druty, nie bylo wylacznikow, malo kto wiedzial jak zrobic to jak fabryka
nie polecam,
zrob jak fabryka, nie kombnuj
Wiem ze post ma juz kilka lat bo nawet zdjęc nie mozna otworzyć
Włącznik nie stanowi problemu bo zawsze mozna kupic natomiast moduł w moim aucie nie obsługuje świateł przeciwmgielnych przednich dlatego chce puscic oddzielna instlacje.
mam halogeny, zaslepki oraz przewody z przekaznikiem oraz bezpiecznikiem.
wszytko chce podciagnać pod skrzynke z bezpiecznikami w komorze silnika i tam podłaczyc bezposrednio pod aku i mase , nastepnie przewód sterujący przekaznikiem przeciagnąc pod kierownice i tam zrobić przełącznik . Wszystko mam juz ogarnięte tylko pozostaje mi to nieszczęsne podłaczenie + z któregos przewodu do nowego przełacznika tak zeby CAN nie wariował
nameczysz sie i i tak bedzie drut
mialem w pierwszej wersji pod skrzynke bezpiecznikow, to raz swiecily dobrze, raz robily stroboskopy, raz zaswiecaly dopiero po zapalneiu auta , potem w czasie jazdy potrafily gasnac i zapalac..
potem mi kolega to zrobil jakos inaczej, tak ze mozna bylo je wlaczyc nawet bez kluczyka, zupelnie niezaleznie..
naprawde w dzisiejszych czasach nie polecam, nie wiem co masz za borda ze nie obsluguje halogenow, sadzac po silniku ( BLS ) to malo pradopodobne, takiej funkcji moga nie miec pierwsze bordy z 2003.2004roku ( wtedy byl BKC )
protego borda do 8p kupis za paczke papierosow, wylacznik tez, zrob fabryke.
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, a mam problem w mojej a3 ponieważ jak ją kupiłem miała wymieniony prawy przedni błotnik i nie miała kratek z halogenami kupiłem halogeny ale w kostce od strony kierowcy nie ma prądu od halogenów jak sprawdzić czy w ogóle ona miała halogeny. Włącznik świateł mam z automatycznymi no i przeciwmgłowe przód i tył dajcie jakąś rad3 jak sprawdzić cokolwiek bo nie wiem czy trzeba będzie ciągnąć instalacji do halogenow
Vcds I sprawdzasz czy masz opcje zakodowania halogenow. Jak masz kostki za kratkami halogenow to i instalacja powinna być.
Właśnie chodzi o to że od strony kierowcy jest kostka, a od strony pasażera już jej nie mam, ponieważ gdy błotnik miała uderzony to ścięło kable tam które są od spryskiwaczy itp i powiedz mi czy kostka do halogena prawego powinna iść właśnie tam gdzie idą te kable do spryskiwaczy czy gdzie szukać tych kabli. Wiem że tam w tych uciwtych kablach ni3 było koloru czarnego i brązowego jak idzie z lewej strony i nie wiem którędy idą te kable :/
1. sprawdz po VIN czy auto mialo fabrycznie halogeny ( podaj VIN )
2. auto bez halogenow fabrycznych nie ma instalacji ( to co ci chlop wyzej napisal )
WAUZZZ8P95A064796
Jesteś w stanie mi pomóc po VIN
Kurde od czego zacząć, brakuje mi kostki od strony pasażera którędy ona idzie? Bo od strony kierowcy jest kostka ale nie ma na niej prądu :/ myślę że ktoś pomoże
Na pewno od strony kierowcy to wtyczka do halogena ? Bo u mnie tak było że ja oryginalniej instalacji nie miałem a po wyciągnięciu kratki miałem kostkę, która była bardzo podobna jak do halogenów ale ona była żeńska jak dobrze pamiętam obstawiam, że to była kostka od czujnika temperatury... Jak chcesz mieć 100% pewności że są jakieś kable pociągnięte to sprawdź w bordnetz czy masz zajęte piny
wtyczka A pin 4 (halogen prawy)
wtyczka D pin 2 (halogen lewy)
skoro fabrycznie mial halogeny to chyba nikt kabli z wiazek nie wyciagnal, a co najwyzej ucial
nie wierze zeby ktos w bordzie halogeny wypinal
pierwsze zamiast macac jak w polonezie, to sprawdzilbym czy sa zakodowane, tyle ktos mogl zrobic ( wykodowac ) , a bord nie daje napiecia
bylyby zapisane bledy..
http://i63.tinypic.com/2q0pvki.jpg
[IMG]https://files.tinypic.pl/i/00982/ppns3puphv1x_t.jpg[/IMG]
Ja mam taką kostkę tam za kratką
Bo masz/miałeś zderzak S line, a taka kostka jest w halogenach właśnie w tej wersji
z tym sie zgodze, jest to wtyczka od wersji s-line/s3
- ale widac tam biala izolacje, ktos to sztukowal to raz
- dwa, auto jest z 2004roku, wtedy nie bylo jeszcze zewnetrznego s-linego
po VIN normalnie zwykly zderzak i zwykle halogeny, tak samo wtyczki oczywiscie te co pokazalem wyzej
http://i63.tinypic.com/4vh8ox.jpg
http://i67.tinypic.com/2z4cs3b.jpg
http://i68.tinypic.com/nevotg.jpg
Dobra Panowie to jedna sprawa z głowy teraz druga, którędy idą kable do halogena prawego od pasażera wychodzi na to że zderzak też wyrwało i założyli zwykły i druga sprawa czemu na tej jednej kostce nie ma prądu pomóżcie majstry ! Przyda mi się wasza wiedza
- - - Aktualizacja postu - - -
Dobra Panowie to jedna sprawa z głowy teraz druga, którędy idą kable do halogena prawego od pasażera wychodzi na to że zderzak też wyrwało i założyli zwykły i druga sprawa czemu na tej jednej kostce nie ma prądu pomóżcie majstry ! Przyda mi się wasza wiedza
prawa strona komory silnikowej idzie wiazka do prawej strony wszystkich urz elektrycznych
lewa strona komory silnikowej idzie wiazka do lewej strony wszt urzadzen elektrycznych
wchodza/wychodza z sciany grodziowej i koncza sie mozan powiedziec na reflektorach
jak otworzysz maske to ciezko nie zobaczyc..
napisalem ci juz wyzej czemu, tak samo chlop wyzej podal teorie
dopoki nie podepniesz VCDS/OBD11, nie zobaczysz jakie sa bledy, czy sa zakodowane swiatla przecimgielne, to bedziesz sobie macał i wrozyl
potem znajdziesz kabel po prawej stronie , a i tak nie zaswieci...
albo podepniesz kompa, albo wróżka
Mówiąc o wiazce od strony pasażera miałeś na myśli tam gdzie idą też kable do pompki spryskiwaczy ? Bo ja tam właśnie mam uciete kable bo błotnik to sciął i nie wiem czy tam jest kabel do halogena dam zdjęcie może rzucisz okiem
[IMG]https://files.tinypic.pl/i/00982/9hj23u72pef8_t.jpg[/IMG]
dwa posty wyzej masz caly schemat, masz kolory...
pisales cos ze od zbiornikczka kabelki znalazles..
http://i64.tinypic.com/r9plyo.jpg
http://i65.tinypic.com/16a8sja.jpg
po raz nty, to ze je znajdziesz, nie oznacza ze bedzie na nich prad..
tyle