Nie wiem skąd czerpiesz wiedzę ale widzę, że źródło nie najlepsze
Poprawa hamowania to wiadomo, że nawet gdyby jakaś tam była to tak nieznaczna, że nie da się odczuć, bardziej chodzi o to, że dobrej jakości tarcze są chociażby bardziej odporne na przegrzania czy na korozje. Wszystko zależy od materiału i jego obróbki.
Tarcze jak pewnie wiesz są wykonane z żeliwa także nie wiem jak sobie wyobrażasz, że mogą się giąć. Jeśli chodzi o high carbon czyli tarcze wysoko nawęglane to właśnie Zimmermanna takie są
Tu ponownie racji nie masz. Każde klocki jakoś tam raz bardziej raz mniej różnią się mieszanką a co za tym idzie parametrami, pomijając fakt modulacji to najważniejszą kwestią jest odporność na wyoskie temperatury czyli na fading. Jedne klocki po 3-4 ostrych hamowaniach łapią zadyszkę, inne dopiero po 10 hamowaniu.
Ceramiki ? Masz na myśli np ATE Ceramic ? Nieco zmieniony skład mieszanki przez co ma ona jaśniejszy kolor i to cała magia. Czystszy alus ale niestety skuteczności hamowania nie osiągniesz takiej jak w przypadku dobrych tradycyjnych klocków.
Powłokę jako pierwszą zaczął stosować Zimmermann bo Audi sobie tak zażyczyło no i potem już szybko inne firmy to wprowadziły. TRW też ma powłokę![]()