Cytuj Oryginalnie napisane przez czarnuch Pokaż post
Wymianiał mi to mechanik i nie wiem jak on to robił, natomiast dzwoniłem do swojego poprzedniego mechanika na którym się jeszcze nie zawiodłem (a do niego nie dałem z racji odległości i chyba do niego dam jednak auto) i on powiedział mi coś takiego, że ta firma to jest najlepsza i że ze spiłowanymi znaczkami to normalne i mało prawdopodobne że ten termostat jest uszkodzony a powodem może być np podciśnienie czy nadcisnienie juz nie pamiętam a spowodowane to moze być złym odpowietrzeniem układu, uszczelka pod głowica (ale wtedy moga byc spaliny w płynie lub po ostygnięciu i odkręceniu korka syknięcie) lub nawet może być winny sam korek w zbiorniczku...


jeszcze sprawa tego wskaźnika na zegarach to on powinien pokazywać temp wyzszą niż 90 stopni jeżeli taka jest a niewątpliwie jak wyrzuciło płyn przez zbiorniczek to było conajmnien 110stopni?


ten sam termostat ze znaczkami vw i audi 260zł w sklepie który jest partnerem aso i może sprzedawać cześci ze znaczkami vw audi
Nawet najlepsze termostaty zawodzą czasem, warto go więc sprawdzić czy działa. Temperatura wrzenia wody zależy od jej ciśnienia i myślę, że przy odrobinie inwencji jesteś w stanie w domowych warunkach uzyskać 105 stopni ale wydaje mi się że jego temperatura otwarcia jest jednak niższa, biorąc pod uwagę, że nie musi to być całkowite otwarcie. Zazwyczaj termostat powinien reagować na 85-95 stopni.. A pro problemu, to może być przyczyną zatkany układ..