Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 138

Temat: Temperatura 100-120stC

  1. #51

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościan
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    <hura> temperatura na klimatroniku 106 stopni do 108 max nie przekracza wskazowka na blacie rowne 90 chyba sie nie odpowietrzyl maz pod korkiem plyn przybral rozwy kolor wyraznie widoczny poziom oleju na bagnecie pojechalem na kompa z ta kontrrolka zolta i bledy jakie sie pojawily to imobilajzer, przepustnica cisnienie niskie, przepustnica cisnienie wysokie niby moglo sie cos pochrzanic jesli wlaczyli silnik bez podloczonej przepustnicy, oraz niewlasciwa mieszanka paliwa wie ktos moze jak te problemy rozwiazac?? czyszczenie przepustnicy i adaptacja pomoze?? a na ta niewlasciwa mieszanke paliwa moze troche wiecej oktanow by sie przydalo??

  2. #52

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cosmo-pl Pokaż post
    Dla VW termostaty robi Behr i je też można kupić, nie koniecznie musi być to sprzęt oryginalny ze znaczkiem VW. Wahler jest też dobrym producentem i na ich termostatach też się będzie temperatura utrzymywać.

    Co do temperatury 90 non stop na VAG-u, to hmmm nawet w moim AGN nie było non stop 90 stopni, a miałem ori termostat. Chyba jednak nie jest do końca tak jak piszesz. Trzeba by trochę jakieś auto poobserwować na VAG-u to szybko można zauważyć, że jest trochę inaczej. Zresztą wystarczy przeczytać wnikliwiej post użytkownika wojtek19xx aby stwierdzić, że pomimo iż na kanałach ma wyższą temperaturę, to na blacie utrzymuje się 90 stopni.
    Robić robi , a efekty widać, tak samo jak wahler - dwa kupilem i oba na śmieci ? Przypadek ? 2 razy pod rząd ? Potem Oryginał i magiczne 90st na vagu non stop.
    Czary ? te same efekty na innych autach po wymianie na ORYGINALNY termostat z ASO. Fakt pieniądze Ciężkie , ale jaka jakość. Coś za coś.

    A to co napisałeś na końcu tylko obnażyło Twoją (nie) wiedzę w kolejnym temacie.
    Poczataj sobie co wskazuje licznik i na jakiej zasadzie się to odbywa, a co jest na klimatroniku bądz vagu. Podpowiem - to że na liczniku masz 90 to jeszcze nic.
    A skoro temp 90stopni Twój AGN nie trzyma to może warto się rozglądnąć za nowym termostatem.

  3. #53
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    @DragonPzn

    Po prostu ją zaadaptuj - ściągnij klemy z aku i podłącz. Sama się nauczy i może błędy znikną. Z 2 strony jak byłeś na VAG-u to dlaczego Ci ktoś od razu tego nie zrobił. Co do reszty to mi ciężko jest już zweryfikować o co Ci chodzi - masz maź pod korkiem i się cieszysz, płyn był brudny nagle jest czysty.. czary Myślę, że koniec tematu i powodzenia!

    @gregor10
    Szkoda mi czasu na jałowe dyskusje z Tobą. Nie mój poziom. Współczuję ludziom, którzy Ci płacą kasę za to co masz w stopce.. To tyle pozdrawiam.

  4. #54

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    cosmo-pl współczuje ludziom którzy wierzą w to co piszesz bo są to naprawdę ciekawe rzeczy a co do tego co mam w stopce, lepiej popytaj ludzi którzy otrzymali odemnie pomoc i czy są zadowoleni z tego wtedy pogadamy

    Tyle w temacie z mojej strony. EOT.

  5. #55
    Siks's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Jestem zmuszony odkopać temat, bo problem z temperaturą dotknął i moją A3. Samochód po zakupie przeszedł obowiązkowy przegląd tzn. rozrząd, filtry, płyny. I od tego czasu zaczęły się problemy Temperatura silnika na zegarach zaczęła wykraczać ponad 90 stopni, nie trzymała się równo. Diagnostyka na VAG-u i "ręczne" sprawdzenie wskazywały na termostat. Odbyła się jego wymiana. Ale temperatura nadal szaleje. Zacząłem badać temperaturę silnika Klimatronikiem nagrzewa się do 112 stopni, a wskazówka na "blacie" wskazuje około 94-95 stopni. Gdy auto przejedzie 7-8 km, klimatronik wskazuje już 122 stopnie, a wskazówka jest na około 115 i niby opada, ale klimatronik pokazuje że temp aż tak się nie zbiła. Ostatnio pojawił się nawet sygnał ostrzegawczy. Wentylatory załączają się ale zbijają temp jedynie do 114-115 stopni. Dodatkowo pod korkiem oleju zauważyłem, maź? (dodaje zdjęcie poglądowe jako załącznik) coś co nie miało miejsca przed przeglądem. Moje pytanie brzmi: Czy to już uszczelka pod głowicą? Czy któryś z czujników już poszedł?

    Zmuszony jestem dodać same linki, nie chcę mi się otworzyć przez "wstaw obraz"
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...8e1f33210.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...c80aee0c6.html

  6. #56

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice/Śląsk
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jeżeli chodzi o maź to też ją mam w 1.6 AEH gdzieś mówili ,że to przez krótkie trasy, niedogrzany silnik szczególnie w zimie.

  7. #57
    arturpl1986's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CSW
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Paul_Giery998 Pokaż post
    gdzieś mówili ,że to przez krótkie trasy, niedogrzany silnik szczególnie w zimie.
    zgadza sie. maź jest przez któtkie trasy i co za tym idzie niedogrzany silnik. przegoń autko, zrób dłuższą trasę - problem powinien zniknąć.

    Co do grzania się do tem nawet 122 stopni to sprawdz węże czy robią sie ciepłe (dolot i porwrót z chłodnicy) skoro wymieniałeś termostat.
    Na Twoim miejscu zajrzałbym jeszcze do pompy wody czy wgl działa. Podejrzewam że wogóle nie ma wymuszonego obiegu checzy chłodzącej. Tylko grawitacyjny, przez co sie grzeje silnik. W obiegu nie wymuszonym, tylko grawitacyjnym, nigdy wentylatory i chłodnica nie dadzą rady schłodzić cieczy do temp. "normalnej" czyli około 90 stopni...
    Copyright by Artef!x
    4,2 l / 100 km

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...efix&p=1011589

    ... lord of the rings ...

  8. #58
    domel79's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    311 razy
    Podziękował
    12 razy

  9. #59

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    toruń
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Witam Klubowiczów, u mnie problem z temperaturą wygląda następująco:
    po odpaleniu samochodu temperatura wskazuje prawie 70 stopni (widać na zdjęciu)
    po nagrzaniu prawie 100 (widać na zdjęciu)
    Jadąc w długą trasę po okolo 200 KM zaczął się problem z falującą temperaturą( wzrastała do 110 - 120 i spadała, bardziej na zasadzie takiego pójścia w górę i po 5 sekundach obniżała się do temperatury około 100 ).

    http://zapodaj.net/e2edbbf399850.jpg.html
    http://zapodaj.net/cd86cea36f64d.jpg.html

  10. #60

    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    @remas

    Biorąc pod uwage, ze na starcie masz źle pokazywaną temperature to na mój gust to wina zegarów Poczekajmy aż ktos inny się wypowie, ale wg mnie masz zegary do naprawy (mieto z forum podobno jest w tym najlepszy! )

Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •