Strona 29 z 89 PierwszyPierwszy ... 1927282930313979 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 281 do 290 z 888

Temat: [8P] Bordnetz - wersje zamienne, kodowanie, porady (RM 2004-2009)

  1. #281

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez St4chu Pokaż post
    ma ktoś jakieś pomysł czemu ta wycieraczka nie działa ??
    Ma, pewnie masz zaznaczony bit 1 w bajcie 23 (zaawansowane menu komfortu aktywne) po odznaczeniu tryb serwisowy wróci do manetki.

  2. Podziękowania dla Mobilek za pomoc w problemie

    St4chu (29-01-13)

  3. #282
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    czyli niema możliwości sterowania tą wycieraczką z menu licznika :/ ?

  4. #283
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Musisz mieć Borda K zeby używać trybu serwisowego z menu, zreszta wymień to normalnie bez trybu serwisowego, to jest 20sekund roboty ta wymiana wycieraczek

  5. #284

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez St4chu Pokaż post
    czyli niema możliwości sterowania tą wycieraczką z menu licznika :/ ?
    Da się, tylko trzeba wymienić licznik, dokładnie Ci nie powiem od którego roku było to dostępne prawdopodobnie od MY06.


    Cytuj Oryginalnie napisane przez Zyzio Pokaż post
    Musisz mieć Borda K zeby używać trybu serwisowego z menu,
    Nowszy bord to połowa sukcesu a druga to nowszy licznik.

  6. #285
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Źle się zrozumieliśmy borda mam zmienionego na N Licznik poliftowy mam założony po 2009 roku po zakodowaniu rozszerzonego manu w bordnetz przestaje mi działać manetka jak to było wcześniej w menu licznika pokazuje się tryb serwisowy wycieraczki ale nie działa a jeśli coś nie działa to denerwuje Nie chcę rezygnować z tego menu bo mam tam ustawienia CLH i takie tam
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mobilek Pokaż post
    Da się, tylko trzeba wymienić licznik, dokładnie Ci nie powiem od którego roku było to dostępne prawdopodobnie od MY06.




    Nowszy bord to połowa sukcesu a druga to nowszy licznik.

  7. #286

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    W takim razie z mojej strony pomysłów brak, ewentualnie sprawdź jaką cyfrę masz zapisaną w 82 kanale adaptacji licznika, ja mam 2 (licznik co prawda przedlift 08 r) i z bordem P (a N to praktycznie to samo) wszystko działa jak powinno.

  8. #287
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    sprawdzałem adaptację mam zakodowaną 2 może to ma związek z tym błędem którego mi się nie udało usunąć po zmianie borda może ktoś się z nim spotkał

    Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\8P0-907-279-30-H.clb
    Oznaczenie elementu: 8P0 907 279 N HW: 8P0 907 279 N
    Komponent i/lub wersja: Bordnetz-SG H53 2701
    Kodowanie: A10A4F0E8228148098000000000000000018FF0F0002020E00 0000000000
    Kod serwisu: WSC 06777 128 39896
    Dodatkowe informacje: 8P1955119 Wischer WWS Audi350 0130
    VCID: 4895708D3B871D58A95
    Kody błędów zostały skasowane.

    Znaleziono 1 błąd:
    00926 - Zacisk 30
    011 - Przerwa w obwodzie
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01101011
    Priorytet błędu: 4
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 98
    Przebieg: 189860 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2013.02.03
    Czas: 12:45:00

    Ramka zamrożona:
    ON
    Napięcie: 5.00 V
    ON
    ON
    OFF
    OFF
    OFF

  9. #288
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    St4chu a spróbuj przełożyć przekażniki 449 od terminala 30 na bordzie z innym bo po błędzie wskazuje że gdzieś jest zanik napięcia które powinno być cały czas i może to wpływa że nie działa połozenie serwisowe bo wtedy musisz wyłaczyć zapłon ale tu nie jestem pewien w 100% czy to będzie.
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  10. #289
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MariTT Pokaż post
    Witam.
    Ja zas chcialem wrocic do tematu LEDow. Co prawda mam TT, ale bordnetz ten sam co w A3. Obecnie mam wersje 8P0-907-279-H: 24 Byte (Highend). Na wielu stronach jest napisane, ze do LEDow potrzeba bordow z koncowka K, N lub P. U nas na forum TT kilka osob juz ma zakodowane LEDy na H i dzialaja normalnie ze sciemnianiem. Jaki jest wiec sens kupowania w/w wersji, skoro kodujemy to na 21 bajcie, H ma 24 bajty i dziala to normlanie? Moze to jest mit powtorzony 1000 razy i stal sie "prawda"?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro10 Pokaż post
    8P0 907 279 H to bord od TT, gdzie ledy byly duzo wczesniej niz w 8p. Wiec nic dziwnego, ze mozna zakodowac ledy. Dodam, ze H zostal zastapiony przez K.

    Im wiecej bajtow to po prtostu wiecej opcji mozliwych do zakodowania. W kazdym kodowanie swiatel jest na 21 i nie widze zwiazku.

    Jaki jest sens kupowac K, N, P? Ano taki, ze nikt wczesniej nie widzial, ze ten od tt obsluzy ledy, no i najwazniejsze - tych z h to w zyciu nie widzialem na allegro.
    Szukam potwierdzenia, czyli bord H dziala bez problemu w a3?
    Moze ktos mnie uswiadomic co dziala na bordzie K i nie bedzie dzialac na bordzie H? 30byte kontra 24byte z czego w tym pierwszym nie ma nic powyzej 24byte do zakodowania

  11. #290
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    St4chu a spróbuj przełożyć przekażniki 449 od terminala 30 na bordzie z innym bo po błędzie wskazuje że gdzieś jest zanik napięcia które powinno być cały czas i może to wpływa że nie działa połozenie serwisowe bo wtedy musisz wyłaczyć zapłon ale tu nie jestem pewien w 100% czy to będzie.
    Zamieniałem całą garść przekaźników nic nie pomaga

Strona 29 z 89 PierwszyPierwszy ... 1927282930313979 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •