Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

Threaded View

  1. #11

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nurnberg
    Auto
    Audi B4
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Dość magicznym stwierdzeniem jest "wykazało brak podciśnienia". Stwierdził to na podstawie błędy wyrzuconego przez jakiś problem z n75 typu "17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)" czy też może stwierdził to na podstawie błędu "Charge Pressure Control"? Czy też może nie było błędów i sprawdzliście grupę 011BS (cykliczne przełączanie zaworu n75). Generalnie masz racje jeśli występuje problem z podciśnieniem to sztanga się nie poruszy. Ale nie zawsze będzie to problem w podciśnieniu. Sprawdź wężyk idący od n75 do gruszki czasami ma dość. Nie wiem jak masz u siebie z dostępem do turbiny, ale możesz też sprawdzić jak działa sztanga ręcznie. Jeżeli luźno to nie będzie to zapieczona geometria. Problem wtedy może być w samej gruszce, bądź układzie podciśnienia. N75 najprościej sprawdzisz podmieniając z N18 - jeżeli nie wiesz który to który to podeśle fotkę. Ciężko wywróżyć coś bez logów i bez wypisanych błędów. Jeżeli faktycznie nie masz jak tego obadać to zacznij od tych najprostszych rzeczy - trzeba to wszytko sprawdzić. Polecam Ci jednak kupić nawet tani interfejs KKL którym zobaczysz co się dzieje. Gdziekolwiek nie pojedziesz to każdy będzie Cie kasował za "diagnostykę komputerową" a tak będziesz w stanie sam coś zobaczyć.
    Ostatnio edytowany przez qba101 - 13-04-13 o 21:57

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •